پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟

پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟

پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟

پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟

فرقی ندارد که هدف شما از خرید پوتین سربازی، انجام فعالیت‌های نظامی باشد یا طبیعت گردی و..، باید بدانید پوتین سربازی بند دار و زیپ دار کدام بهتر است؟ و کدام مدل از پوتین مناسب کار شما می‌باشد. پوتین سربازی، که به آن کفش نظامی هم می‌گویند، در واقع نوعی بوت یا چکمه است، که توسط سربازان و نظامیان پوشیده می‌شود. در قدیم پوتین‌های نظامی به رنگ سیاه و با جنسی خشک تولید می‌شدند، که قیمت پوتین سربازی با این کیفیت، بسیار ارزان بود. امروزه انواع مختلفی از کفش سربازی را، با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌کنند، که می‌تواند از کف، مچ و ساق پا در برابر بسیاری از صدمات و فشارهای وارد شده بر پا محافظت کند. پوتین‌های نظامی بند دار و زیپ دار، دو مدل از کفش نظامی محسوب می‌شوند، که در این بحث به توضیح درباره آن‌ها می‌پردازیم.

پوتین‌های سربازی استاندارد و طبی

تمامی پوتین‌های نظامی طبی را، از جنس چرم یا چرم تقویت شده تولید می‌کنند، که این جنس استحکام بالایی دارد و در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است. در داخل کفش نظامی طبی، آستری‌های دوخته می‌شود که سبب گردش هوا در داخل کفش شده و مانع از عرق کردن و بوگرفتن پا می‌شود. در لبه‌های کفش نظامی طبی، الیاف مصنوعی قرار می‌دهند، که این الیاف علاوه بر افزایش استحکام پوتین، آن را کاملاً ضد آب می‌کند. این پوتین‌های نظامی طبی، نرم و سبک بوده و کفی آن‌ها ضد اصطکاک و دارای مقاومت بالایی در مقابل اجسام  نوک تیز و برنده است. این کفش نظامی، کاملاً از پا محافظت کرده و مانع از صدمات جدی به پا، در هنگام فعالیت‌های شدید نظامی و سایر خطرات می‌شود. افراد می‌توانند به مدت طولانی این کفش را پا کنند و راهپیمایی و سایر فعالیت‌های خود را انجام دهند.

پوتین سربازی بند دار و پوتین زیپ دار

 

پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟
پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟

پوتین‌های سربازی بنددار و زیپ‌دار، از نظر جنس و کارایی تفاوتی با یکدیگر ندارند و فرق آن‌ها، تنها در بند یا زیپ داشتن این پوتین‌ها است. پوتین مشکی بنددار؛ یکی از پرکاربردترین نوع پوتین، در میان افراد نظامی است. این پوتین نظامی، به‌دلیل راحتی و مقاومتی که دارد، در میان نظامیان محبوب است. این مدل به راحتی با واکس تمیز شده و به عنوان پوتین سربازی هم شناخته می‌شود. متأسفانه بستن بندهای پوتین نظامی، زمان‌بر بوده و درست بستن آن‌ها برای راحتی پا در کفش امری مهم است. بندها باید طوری بسته شوند، که پا را زیاد فشار ندهند و راحت باشد. ا

فراد نظامی که باید در کمترین زمان ممکن، برای انجام مأموریت خود حاضر شوند، بستن بندهای پوتین برای آن‌ها یک مشکل محسوب می‌شود. بنابراین در چندسال اخیر، طراحی و تولید انواع پوتین‌های سربازی زیپ دار، گسترش بیشتری پیدا کرده است. در واقع از نظر کارایی، استحکام، راحتی و مقاومت، تفاوتی میان پوتین بنددار و پوتین زیپ‌دار وجود ندارد. با این تفاوت که به‌جای بستن بندها، زیپ پوتین را بالا می‌کشند.

در نوع دیگری از پوتین نظامی زیپ دار، بندها در سرجای خود قراردارند و زیپ در کناره کفش قرار گرفته است. پوتین‌های زیپ دار سربازی در پادگان‌های نظامی از آن استفاده می‌شود. این نوع از کفش نظامی، با داشتن نرمی و انعطاف‌پذیری بالا، فضای راحتی را برای پای افراد فراهم می‌کند. جنس این پوتین‌ها، هم از چرم بوده و جداره و کفی آن بسیار محکم است. آسترهای موجود در داخل پوتین زیپ‌دار، ضد حساسیت است. این نوع از پوتین تمامی ویژگی‌های یک پوتین ایده‌آل و مناسب را دارد. خرید پوتین سربازی مناسب با جنس مرغوب، معمولاً کار ساده‌ایی نیست. اما اینکه بدانید از چه مرکز فروش و از چه برندی خرید می‌کنید، خود عامل مهمی برای تعیین کیفیت کالای مورد نیاز شماست. ایمن گستر دانیال؛ یکی از فروشگاه‌های خوشنام است، که پوتین‌های سربازی و سایر تجهیزات ایمنی تولید شده خود را، با بهترین و با کیفت‌ترین مواد اولیه و به‌وسیله دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌کند.

 

پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟
پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟

شما می‌توانید انواع محصولات تولید شده در این مجموعه معتبر، با مراجعه حضوری به فروشگاه تهران در دو شعبه، از آن دیدن کنید . شما از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی ما می‌توانید، انواع کفش‌های نظامی طبی با رنگ‌ها و طرح متنوع، به شکل زیپ‌دار و بنددار، در انواع مدل‌های پوتین سربازی راما، پوتین سربازی پاما، پوتین سربازی بهمن، پوتین سربازی شهپر، پوتین سربازی کویری، مشاهده فرمایید. قیمت همه این پوتین‎های سربازی، بسیار مناسب و منصفانه است. در صورت خرید اینترنتی، کارشناسان ما به‌طور دقیق و همراه با ثبت کامل جزئیات، سفارش خرید شما را انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه، سفارش خرید برای شما ارسال خواهد شد.

چگونه می‌توانیم یک پوتین سربازی مناسب را انتخاب کینم؟

اولین نکته‌ای که، در زمان خرید پوتین نظامی باید به آن توجه کرد، هم اندازه بودن سایز پوتین با پا است. در صورتی‌ که سایز پوتین با پا متناسب نباشد، مشکلاتی را در زمینه محافظت از پا ایجاد خواهد کرد. باید بدانید که سربازان وظیفه که در مراکز نظامی حضور دارند، به‌جزء در موارد خاصی، حق پوشیدن پوتین نظامی رنگی را ندارند. سعی کنید برای مراقبت از پا، ستون فقرات و حفظ سلامتی خود از پوتین طبی سبک باکیفیت استفاده کنید.

اگر پوتین سربازی را برای اهداف دیگری به‌جز فعالیت نظامی خریداری می‌کنید به موارد زیر توجه داشته باشید:

 

پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟
پوتین سربازی بند دار و زیپ‌ دار کدام بهتر است؟
  • در صورت حضور در مناطق مرطوب، که احتمال بارندگی زیاد در آن‌جا وجود دارد، نوع پوتین زیپ‌دار را انتخاب کنید.
  • پوتینی را بخرید که در قسمت ساق آن دارای سگک باشد.
  • در صورت انتخاب پوتین بنددار، بندهای کشی و بلند برای آن تهیه کنید. به حفره‌ای که بندها از آن رد می‌شوند، توجه داشته باشید، سالم باشند تا موجب آزار پای شما نشود.

دردهای مختلف در ناحیه ستون فقرات، کف پا و نواحی مختلف بدن، از جمله شایع‌ترین مشکلاتی است، که برای افراد نظامی در زمان استفاده‌های طولانی مدت از پوتین‌های سربازی پیش می‌آید. بنابراین استفاده از پوتین نظامی مناسب و طبی، برای جلوگیری از چنین آسیب‌هایی، امری ضروری و مهم است. کفش نظامی باید کفی استانداردی داشته باشد، تا به‌راحتی حالت پای فرد را به‌خود بگیرد و تمام قسمت پا را بپوشاند. فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ با ارائه جدیدترین و به روزترین انواع پوتین‌های سربازی و کفش ایمنی در انواع مدل‌های مختلف بند دار و زیپ دار با رنگ‌های مشکی و رنگی، این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است، تا بهترین مدل را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه و یا از طریق وب سایت، تمامی مدل‌های آن‌ها همراه با قیمت پوتین‌ سربازی، مشاهده کرده و همه مدل‌ها را باهم مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید. کارشناسان ما آماده هستند تا به تمامی سؤالات شما پاسخ داده و شما در زمینه خریدی بهتر یاری دهند.



مقالات مرتبط:

۴ نکته در نگهداری تمیزتر پوتین سربازی

خرید پوتین سربازی راما

تفاوت پوتین های سربازی راما پاما بهمن



 

چت آنلاین