فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران | تجهیزات ایمنی

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران | تجهیزات ایمنی

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران با نام تجاری ایمن گستر دانیال، دارای دو شعبه می‌باشد. شعبه اول این فروشگاه، واقع در هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، پلاک ۸۴ و شعبه دوم در حسن آباد است. تولیدی ایمن گستر دانیال؛ سال‌هاست که به تولید و توزیع انواع تجهیزات ایمنی مانند لباس کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، دستکش ایمنی، انواع بادگیر‌های ضدآب، پوتین سربازی و.. مشغول به فعالیت می‌باشد. تمامی لوازم ایمنی تولید شده در این مجموعه با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌ها، لوازم پیشرفته و با توجه به استانداردهای جهانی در مورد تجهیزات و لباس‌های ایمنی تولید می‌شوند.

خوشبختانه تولیدات ایمن گستر مورد توجه سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های زیادی در سراسر ایران قرار گرفته است. این مراکز انواع تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را، به‌صورت کلی یا جزئی از این فروشگاه‌ها خریداری می‌کنند. ایمن گستر توانسته است، تمامی محصولات خود را به‌طور مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی منصفانه به فروش ‌برساند. مجموعه تولیدی ایمن گستر؛ همواره تلاش می‌کند، همه تجهیزات ایمنی تولید شده را، با کیفیتی عالی در اختیار کارفرمایان، کارکنان و کارگران قراردهد، تا با خیالی آسوده از این کالاهای ایمنی استفاده کنند.

در ادامه این بحث، به توضیحاتی مختصر در مورد بعضی از انواع تجهیزات ایمنی می‌پردازیم. در صورت تمایل می‌توانید، توضیحات کامل هر کدام از تجهیزات ایمنی دانیال گستر را، در وب سایت این مجموعه مشاهده فرمایید.

استفاده از تجهیزات ایمنی

لوازم ایمنی، مجموعه‌ای از امکانات و وسایلی است که، برای محافظت از جان و سلامتی افراد و به حداقل رساندن تهدیدها و خطرات محیط کار از آن‌ها استفاده می‌شود. با توجه به اینکه عصر حاضر، عصر توسعه صنعت و تکنولوژی است، فعالیت‌های کاری پیچیده‌تر شده و افراد همواره ممکن است، با انواع خطرات و صدمات در محیط کار خود مواجه شوند. بنابراین عقل حکم می‌کند، که از سلامتی خود در برابر بیماری‌ها و آسیب‌های احتمالی محافظت کنیم. در بسیاری از محیط‌های پر خطر، استفاده از تجهیزات ایمنی ضروری بوده و بدون این لوازم و وسایل ایمنی، افراد اجازه فعالیت کاری ندارند.

تجهیزات ایمنی تا چه اندازه می‌توانند از سلامتی افراد محافظت کنند؟

در حال حاضر کارگران و افراد زیادی در بخش‌هایی از صنایع فولاد، ریخته‌‌گری، خودروسازی، تولید مواد شیمایی، تولید موادغذایی، کشتارگاه‌ها، بیمارستان‌ها، بخش‌های کشاورزی و باغداری و…. مشغول به فعالیت هستند. این افراد با توجه به محیط کاری خود با ریسک‌ها و خطرات زیادی درباره وقوع حوادث مختلف مواجه هستند، که توجه به آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

هر کدام از لباس‌ها و لوازم ایمنی، برای محل کار پرخطر و حوادث قابل پیش‌بینی مانند پرتاب مواد مذاب، اسیدی و خورنده به صورت و بدن افراد، سقوط اجسام سنگین بر روی پا، خطر برق گرفتگی، وجود آب و رطوبت زیاد در محل کار، گرما و سرما و وزش بادهای شدید و بارندگی،خطرات بهداشتی، وجود ویروس و میکروب…..و دیگر عوامل خطرزا که نوعی تهدید برای سلامتی دست، پا و بدن محسوب می‌شود. در صورت کم توجهی و سهل‌انگاری، ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به سلامتی افراد وارد شده و برای همیشه آن‌ها را خانه‌نشین و معیوب کند.

بنابراین استفاده از لباس کار، کفش کار و سایر تجهیزات ایمنی، نه تنها برای انجام کار ایجاد محدودیت نمی‌کند، بلکه با حفاظت و ایمنی کارگران و کارکنان موجب می‌شود، هرکدام با خیالی آسوده و تمرکزی بیشتر کار خود را انجام دهند. یکی از موارد مهم این است که، افراد باید بدانند برای محافظت از سلامتی خود در محیطی که کار می‌کنند، از چه نوع تجهیزات ایمنی باید استفاده کنند.

کارشناسان ایمن گستر دانیال، که در فروشگاه‌ حضور دارند، با توجه به آگاهی و تجربه خود می‌توانند، به بهترین شیوه ممکن شما را در شناختن لباس ایمنی مناسب کار و فعالیت خود راهنمایی کنند. در صورت عدم مراجعه حضوری به فروشگاه، می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن‌های موجود در وب سایت (۰۹۳۰۴۶۱۵۲۷۰، ۰۲۱۵۵۶۴۵۹۶۵) تماس گرفته و اطلاعات لازم را در مورد لوازم ایمنی مناسب کار خود کسب کنید تا انتخابی آگاهانه داشته باشید.

تولیدات ایمن گستر در سطح وسیعی انجام می‌گیرد. در اینجا به توضیح مختصر درباره چند مورد از تجهیزات تولید شده در این مجموعه تولیدی می‌پردازیم:

کفش ایمنی

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران
فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران

استفاده از کفش کار مناسب، علاوه بر محافظت از پا در برابر سرما و گرمای محیط، می‌تواند از مچ، کف و ساق پا در برابر مواد خورنده، اسیدی، اجسام تیز و برنده محافظت کند. کفش ایمنی، با داشتن کفی مخصوص و عاج‌هایی در زیره آن، علاوه بر کاهش فشار و صدمات به کف پا، از خطر لیزخوردگی افراد نیز جلوگیری کند.  بیشتر کفش‌های کار در قسمت پنچه، دارای پنجه‌های فولادی هستند، که از انگشتان پا در برابر سقوط اجسام سنگین مراقبت می‌کنند. نوع دیگری از کفش کار، عایق بوده و در مقابل برق گرفتی پای افراد را حفظ می‌کند. کفش ایمنی، از سلامتی ستون فقرات و اسکلت در زمان‌های استفاده طولانی محافظت کرده و مانع از آسیب‌های بلند مدت به بدن می‌شود. کفش ایمنی به میزان زیادی مانع از صدمات شدید به پا، در هنگام بروز حوادث ناگهانی در حین کار می‌‌گردد.

دستکش ایمنی

 

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران
فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران

دست‌ها و انگشتان، جزء مهم‌ترین اعضای بدن در حین کار و فعالیت هستند. دستکش ایمنی می‌تواند، انگشتان و دست‌ها را در مقابل بسیار از خطرات مانند سرما‌زدگی، گرما‌زدگی، سوختگی، برق گرفتگی، اجسام تیز و برنده، مواد سمی و سرطان‌زا و.. محافظت کند. انواع دستکش ایمنی شامل ضد آب، ضد اسید، آتشنشانی، جوشکاری، ضد الکتریسته، ضدبرش و… هستند. دستکش ایمنی، جزء لوازم جانبی ایمنی ضروری، برای بسیاری از مشاغل محسوب می‌شود.

لباس ایمنی

 

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران
فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران

مشاغل بسیار زیاد و متنوعی هستند که از لباس کار استفاده می‌کنند. از کارکنان رستوران، کادر درمانی در بیمارستان‌ها گرفته تا افرادی‌که با مواد خطرناک در محیط کار تماس دارند، باید از لباس ایمنی استفاده کنند. در واقع شغل افراد و میزان خطراتی که در محیط کار با آن مواجه هستند؛ مانند آتش سوزی، سرما و گرما، مواد خطرناکه قلیایی و اسیدی، رطوبت و.. تعیین کننده نوع لباس ایمنی برای آن‌ها خواهد بود. لباس کار ممکن است به شکل روپوش باشد، یا تیشرت، جلیقه، لباس یک سره،  لباس یکسره که سر و دست و پاها را نیز پوشش می‌دهد یا اورکت و شلوار باشد. هر کدام از این لباس‌های ایمنی، دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است، که باید با توجه به شرایط کار پوشیده شوند.

کلاه ایمنی

 

فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران
فروشگاه تجهیزات ایمنی در تهران

برای محافظت از سر، مخصوصاً در مقابل سقوط اجسام سنگین و تماس با مواد خطرناک شیمیایی، استفاده از کلاه ایمنی یک ضرورت است. کلاه ایمنی؛ باید راحت، محکم، سبک و ضربه‌گیر بوده و در برابر نفوذ آب و مایعات مختلف مقاوم و نفوذناپذیر باشد. کلاه ایمنی استاندارد، باید میان قسمت داخلی و خارجی آن حدوداً ۲ تا ۵ سانتی‌متر فاصله باشد، که به آن فضای محافظ می‌گویند. این فضای محافظ، از فشار و نیروی ناگهانی بر جمجمه جلوگیری کرده، و ضربات وارد شده بر کلاه را پخش می‌کند.

ایمن گستر دانیال؛ در تولید تجهیزات ایمنی، از مواد اولیه با کیفیت که دارای، استاندارد و مقاومت بالا در برابر خطرات است استفاده می‌کند. این مجموعه در کارگاه تولیدی خود سعی کرده بهترین تجهیزات ایمنی را در اختیار هموطنان عزیز قراردهد. شما می‌تواند، از طریق مراجعه به وب سایت و پیج اینستاگرامی ما، از تمامی تولیدات تجهیزات ایمنی، همراه با قیمت‌هایشان دیدن فرمایید. در صورت سفارش، کارشناسان ما مشخصات دقیق کالای شما را ثبت کرده و آن‌ را به بهترین شکل برای شما به هر نقطه‌ای از ایران ارسال خواهند کرد. خوشبختانه ایمن گستر توانسته است، در طول سال‌های فعالیت خود در این عرصه، اعتماد مشتریان زیادی را جلب نماید و همواره قدردان این اعتماد است.

 

 

 

چت آنلاین