۱۲مدل کلاه تابستانی

۱۲مدل کلاه تابستانی

۱۲مدل کلاه تابستانی

۱۲مدل کلاه تابستانی

استفاده از انواع کلاه تابستانی، به‌منظور خنک نگه داشتن خود و محافظت از سر و صورت، در برابر نور خورشید، امری ضروری است. ما در اینجا ۱۲مدل کلاه تابستانی را به شما معرفی می‌کنیم؛ که باید با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، و نیز حالت و فرم چهره‌تان، مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

تابش مستقیم نور آفتاب، بر روی سر و صورت در فصل گرم سال، یکی از مشکلات افرادی است، که بنا به‌دلایلی مجبورند ساعت‌ها در جاهای مختلفی مانند خیابان، باغ و مزرعه، کوه و ارتفاعات، جنگل، داخل ماشین و.. سر کنند. استفاده از یک کلاه با جنس مرغوب، که لبه‌دار باشد موجب می‌شود، به‌میزان زیادی از آفتاب سوختگی صورت و گردن جلوگیری کنند. وجود یک کلاه کار خوب برای افراد سبب می‌شود، که به دور از نور آزار دهنده مستقیم خورشید و با داشتن دیدی خوب، بدون نیاز به پوشاندن کل صورت، فعالیت خود را انجام دهید.

ایمن گستر دانیال؛ به‌عنوان یک فروشگاه معتبر، در عرصه تولید و عرضه انواع تجهیزات ایمنی و لباس کار، در میان مشتریان زیادی شناخته شده می‌باشد. انواع کلاه کار یکی از محصولات تولید شده در این فروشگاه است، که مناسب با شرایط شغلی افراد در انواع مختلفی مانند کلاه کار پارچه‌ای، کلاه تابستانی دخترانه، کلاه کار مردانه و.. تولید می‌شود. در این بحث می‌خواهیم، درباره ویژگی‌های کلاه کار تابستانی و انواع آن صحبت کنیم، پس ما را همراهی کنید.

ویژگی‌های یک کلاه تابستانی خوب و مرغوب

مهم‌ترین ویژگی که یک کلاه تابستانی مناسب باید داشته باشد، این است که بزرگ بوده و دارای لبه‌های پهنی، در مقایسه با کلاه‌های معمولی باشد. شکل و ساختار این کلاه باید طوری باشد، که کاملاً مانع از رسیدن نور خورشید به صورت شود، و در عین حال زیبا و مشتری پسند باشد. اگر از آن به‌عنوان کلاه کار نیز استفاده می‌شود، باید اولین چیزی که مورد توجه قرار داد، شرایط کاری و شغلی افراد و نیز میزان خطراتی است، که ممکن است در محل کار با آنها مواجه شوند. در این شرایط باید سعی شود، از کلاه تابستانی استفاده کرد، که بتواند ایمنی و سلامت سر را هم در برابر خطرات احتمالی تأمین کند. توجه به رنگ کلاه نیز از دیگر فاکتوهای مهمی است، که می‌تواند به‌میزان زیادی گرما و حرارت را از سر دور کند. بنابراین بهتر است، در فصل تابستان از رنگ‌های روشن که نور کمتری را جذب می‌کنند، برای کلاه تابستانی استفاده کرد، تا از خنکی آن بتوان بهره‌برد.

انواع مدل‌های کلاه تابستانی

امروزه کلاه‌ها با توجه به فناوری‌های روز دنیا، در شکل و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ که با توجه به نیازها و خواسته‌های افراد از کلاه آفتاب‌گیر هر کدام با یکدیگر تا حدودی متفاوت هستند. در اینجا به‌طور مختصر به معرفی ۱۲ مدل کلاه تابستانی می‌پردازیم :

کلاه کوهنوردی

 

۱۲مدل کلاه تابستانی
۱۲مدل کلاه تابستانی

یک کلاه کوهنوردی باید به‌شکلی باشد، که سایه آن همه صورت، گوش و گردن را در مقابل اشعه مضر آفتاب بپوشاند و به‌طور کامل، مانع از نور تابش ماوراء بنفش بر روی پوست شود. این کلاه کار بسیار مناسب افرادی است، که در ارتفاعات و جنگل‎ها مشغول به‌کار می‌باشند.

کلاه توردار

یکی از کلاه‌های سبک برای فصل تابستان، کلاه تور دار است؛ در مواردی ممکن است، به‌‎شکل حصیری هم تولید شوند. هوا در میان حفره‌های این کلاه جریان دارد، و خنکی خاصی را به سر می‌بخشد. این نوع از کلاه کار تابستانی، مناسب برای افرادی است، که در مزرعه و باغ مشغول به فعالیت هستند.

کلاه ایمنی اسپرت پارچه‌ای با لایه محافظ داخلی

این کلاه کار در واقع یک کلاه پارچه‌ای نقاب‌دار است، که به‌عنوان یک کلاه ایمنی لبه دار در روزهای گرم سال از آن استفاده می‌شود. در داخل این کلاه ایمنی، از یک لایه محافظتی استفاده می‌شود و جنس پارچه داخلی آن کتان است. در زیر لایه محافظتی یک قطعه پلیمر، برای جلوگیری از فشار و آزار برروی سر قرار می‌دهند. این کلاه را می‌توان با سایز سر افراد مناسب نمود، که این کار به‌وسیله پارچه کوچک و چسب داری که در زیرکلاه قرارداده شده انجام می‌گیرد.

کلاه ایمنی لبه‌دار توردار

 

۱۲مدل کلاه تابستانی
۱۲مدل کلاه تابستانی

این کلاه کار دارای انواع مختلف، با رنگ‌های متنوعی است؛ که می‌تواند از سر در برابر برخورد اجسام سخت محافظت کند. کلاه ایمنی لبه‌دار با داشتن حفره‌هایی در اطراف آن، مانع از عرق کردن سر شده و از پارچه طوری جلو، برای زیبایی و عدم تعریق از آن استفاده می‌شود.

کلاه بیسبال

که به کلاه ورزشی هم مشهور است، با پارچه نخی تولید شده و دارای لبه‌های منحنی شکل، تاجی یا صاف و گرد است. این کلاه با داشتن یک چسب یا کش در پشت سر، می‌توان آن را برروی سر افراد تنظیم کرد.

کلاه سطلی یا کلاه باکت

این مدل معمولاً یک کلاه پارچه‌ای ضد آب است، که برای ماهیگیری از آن استفاده می‌شود.

کلاه کابوی یا گاوچرانی

در قسمت مرکزی گود بوده، و دارای لبه‌های پهنی در اطراف است. که برای سوارکاری و.. از آن استفاده می‌شود و محافظ خوبی برای سر در برابر باران و آفتاب است.

کلاه بوتر یا قایقرانی

 

۱۲مدل کلاه تابستانی
۱۲مدل کلاه تابستانی

این مدل به‌عنوان، یک کلاه نیمه رسمی تابستانی است، که دارای تاج و لبه‌ای صاف و مسطح که در اطراف آن نواری قرار دارد و مناسب برای زنان است. در ابتدا از آن به‌عنوان، محافظی در برابر آفتاب در هنگام ورزش قایقرانی استفاده می‌شد.

کلاه کاکتیل

کلاهی کوچک و زنانه، که جایگزینی برای کلاه‌های با لبه پهن است، که معمولاً دارای تزئیناتی مانند پر، نقاب و.. است.

کلاه برت یا فرانسوی

یک کلاه پارچه‌ای بدون لبه، که به آن کلاه باسک هم می‌گویند، که در میان دهقانان کشور باسک، یک کلاه سنتی ملی است.

کلاه بولر

کلاهی است که بیشتر بازیگران آن را بر سر گذاشته‌اند، که معروف‌ترین آنها چارلی چاپلین است. این کلاه کلاسیک، نمدی، سفت و گرد است.

کلاه لبه‌دار یا هامبورگ

یک کلاه نیمه رسمی مردانه است، که  دارای گودی در قسمت مرکز، لبه و بر جستگی‌های باریکی می‌باشند، که به رنگ‌های سیاه و خاکستری تولید می‌شوند. در قدیم از آن به‌عنوان کلاه شکار هم استفاده می‌شد.

خرید کلاه تابستانی مناسب

در هنگام خرید کلاه کار توجه داشته باشید، که هر چه کلاه ساده‌تر باشد، کمتر باعث خستگی و دلزدگی شما خواهد شد، چرا که سادگی آن همیشگی خواهد بود. استفاده از کلاه با جنسی مرغوب و کیفیتی خوب، به‌میزان زیادی بر روی تصمیم خرید تأثیر می‌گذارد. اما اینکه کلاه کار تابستانی مرغوب را از کجا پیدا کنیم، باید بگوییم که اعتبار فروشگاه و مرکزی که از آن خرید می‌کنیم، تا حد زیادی گویای کیفیت محصول خواهد بود. فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ سال‌هاست که به‌عنوان یک فروشگاه معتبر در تولید و عرضه انواع تجهیزات ایمنی و لباس کار در دو شعبه واقع در تهران فعالیت می‌کند.

همه کلاه‌های کار در این فروشگاه، با کیفیت و جنسی مرغوب در انواع سایز و رنگ‌های مختلف، با قیمتی منصفانه به مشتریان عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه، از انواع کلاه کار پارچه‌ای، کلاه مهندسی پارچه‌ای، کلاه ایمنی کارگری، کلاه کلاسیک مردانه و.. دیدن فرمایید. در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید، به فروشگاه مراجعه فرمایید،

ایمن گستر این امکان را برای شما فراهم کرده، تا از طریق وب سایت و پیج اینستا گرامی ما، همه کلاه کار موجود در این فروشگاه را همراه با قیمت آنها مشاهده فرمایید. در صورت تمایل می‌توانید، از طریق شماره تلفن‌های موجود در وب سایت با کارشناسان ما در فروشگاه ایمن گستر تماس گرفته، و اطلاعات بیشتری را در مورد قیمت کلاه ایمنی کارگری برای فصل گرما ، قیمت کلاه ایمنی مهندسی تابستانی  و.. کسب نمایید و سفارش خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

چت آنلاین