۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا

۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا

۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا

۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا

محیط کار یکی از مکان‌های بسیار پر خطر، برای وجود ویروس کرونا است، که می‌تواند ساعت‌ها بر روی لباس و بدن قرار بگیرد. ۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا را به ساده‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن، در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد. به گفته متخصصات بیماری‌های عفونی و واگیردار؛ یکی از اصلی‌ترین خطرات در ارتباط با ویروس کرونا، قطرات آب دهان است، که در صورت عدم رعایت از طرف افراد، معمولاً تا فاصله یک و نیم متر در محیط پخش می‌شود. بنابراین رعایت فاصله اجتماعی، همواره از طرف پزشکان مورد تأکید قرار می‌گیرد. اما برای کسانی که در محیط کار خود و به‌دلیل شرایطی که دارند، مانند کار در شرکت، رستوران، سازمان‌ها و… که در طول روز با افراد مختلف و همکاران خود سر و کار دارند، رعایت بهداشت شخصی مخصوصاً ضد عفونی لباس کار آنها، برای سلامتی خود، خانواده و اطرافیان اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

در این شرایط سخت، ایمن گستر دانیال با تولید انواع لباس کار زنانه، لباس کار مردانه، در انواع مدل‌ها و جنس‌های متنوع با کیفیتی بسیار عالی، و مناسب برای ضد عفونی و شستشو توانسته است، لباس کار تابستانی و مناسب فصل گرما را، برای هموطنان عزیز تولید نماید. شما می‌توانید، از طریق شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با کارشناسان ما در فروشگاه ایمن گستر تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

 ۶ راه ضد عفونی لباس کار از ویروس کرونا

 

۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا
۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا

سازمان بهداشت جهانی، به همه افراد شاغل توصیه می‌کند، که در هنگام ورود به‌خانه‌هایشان سریع لباس‌ها را تعویض کنند و سشتشو دهند. حتی اگر نمی‌خواهید لباس‌ها را بشوئید، باید بدانید ویروس تا ساعت‌ها زنده است، و باید آنها را در جایی به‌دور از لباس‌های تمیز و در فضایی که موجب آلودگی محیط منزل نمی‌شود نگه‌داری نمود. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست، که این ویروس تا چه مدتی بر روی پارچه زنده باقی می‌ماند. اما روی پارچه لباس‌هایی که حاوی پلاستیک یا فلز باشد، ممکن است ویروس تا چندین ساعت و حتی چند روز زنده باشد. در این روزهای گرم، تیشرت کار یک لباس کار تابستانی است، که افراد زیادی آن را می‌پوشند و استفاده می‌کنند و حتی ممکن است، در مواردی با تیشرت کار به‌خانه بیایند.

اما شش راه مفید و نسبتاً ساده، برای ضدعفونی این نوع از لباس‌ها و جلوگیری از تکثیر ویروس هست، که عمل به آن می‌تواند، برای حفظ سلامتی شما و اطرافیان‌تان بسیار مفید باشد:

  • تا آنجایی که امکان دارد، لباس کار را تکان ندهید، تا ویروس در فضا پخش نشود و آن را در داخل یک سطل یا کیسه نایلونی یکبار مصرف قرار دهید. توجه داشته باشید، لباس با چشم و صورت شما تماس نداشته باشد و سپس دست‌ها و صورت خود را کاملاً سشتشو دهید.
  • می‌توانید لباس را با آب و صابون و با دمای زیاد بشویید، که ممکن است به الیاف پارچه آسیب وارد کند، انجام اینکار برای هر نوع لباسی توصیه نمی‌شود.
  • سشتشوی تی شرت کار در آب ولرم و مواد شوینده لباس، به‌مدت ۲۵ دقیقه (با دست یا ماشین لباس شویی) می‌تواند، در ضدعفونی کردن آن از ویروس کرونا بسیار مفید و مؤثر باشد.
  • استفاده از بخار و گرما دو راه عالی، برای از بین بردن بسیاری از ویروس‌ها و میکروب‌ها است. استفاده از اطو و بخار شو برای تیشرت کار موجب می‌شود، که بتوان به‌مدت طولانی‌تری از لباس استفاده کرد، و بر اثر شستشوی زیاد با مواد ضدعفونی، تی شرت فرم و شکل خود را از دست ندهد.
  • مایع‌های ضد عفونی جدید برای لباس، متفاوت با وایتکس و سایر شویندهای خانگی هستند، که استفاده از آن مانع از رنگ بری تیشرت کار می‎شود. می‌توانید بنابر دستور شستشوی ماشین لباسشویی، با ریختن مایع ضد عفونی در قسمت محفظه آن که مخصوص شستشوی اولیه است، و قسمت سشتشوی اصلی را با مایع ماشین لباسشویی عادی پر کرده و از آنها برای ضد عفونی تیشرت کار استفاده کنید. اما در صورت سشتشو با دست، با استفاده از محلول رقیق شده با آب، لباس به‌مدت ۱۵ دقیقه در مایع رقیق شده قرار داده و سپس به‌طور کامل آب کشی کنید. توجه داشته باشید، ماندن زیاد در آب رقیق شده با محلول ضد عفونی، سبب آسیب به بافت پارچه لباس می‌شود.
  • از گذشته‌های بسیار دور، همواره نور مستقیم آفتاب به‌عنوان یک روش برای پاکیزگی وضدعفونی کردن البسه استفاده می‌شود. وجود نور فرابنفش در خورشید، به‌میزان زیادی می‌تواند به‌کاهش با کتری‌ها برروی لباس‌های کار کمک کند. برای اثر بخش بودن اینکار، لباس باید حداقل ۳۰ دقیقه در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرد.

چند نکته دیگر که در هنگام ضد عفونی کردن لباس کار باید به آنها توجه نمود:

 

۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا
۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا
  • سعی کنید در هنگام شستشو، از ماسک و دستکش استفاده کنید و اینکار را در جایی انجام دهید، که تهویه هوای مناسب داشته باشد.
  • ماده ضدعفونی را مناسب با دمای آب استفاده کنید، و نسبت به غلظت آن دقت داشته باشید(بروشور آن را مطالعه کنید).
  • شستشو را در ظرفی مناسب و مخصوص برای اینکار و با کمک دستکش انجام دهید.
  • واقعاً هنوز هم کاملاً مشخص نیست، که ویروس تا چه مدت برروی لباس باقی می‌ماند، اما ثابت شده که دمای ۷۰ درجه سانتی گراد یا بالاتر آن را از بین می‌برد.

خرید لباس کار مرغوب و با کیفیت

 

۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا
۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا

نکته‌ای که ممکن است، ذهن افراد را به‌خود مشغول کند این است که، تیشرت کاری که مدام ضد عفونی شود و در معرض شستشو قرار بگیرد، ممکن است سریع رنگ پریده شده و فرم، حالت و زیبایی خود را از دست بدهد. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، برای جلوگیری از این موارد، لباس کار خود را از مرکزی معتبر و خوشنام مانند،

ایمن گستر دانیال تهیه کنید. این فروشگاه با داشتن سال‌ها تجربه، در عرصه تولید و عرضه انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی، توانسته است، اعتماد مشتریان زیادی را به‌خود جلب نماید. شما می‌‎توانید انواع لباس کار زنانه و مردانه و نیز لباس کار فصل گرما را به‌شکل تیشرت جودن یقه دار، تیشرت جودون پسرانه و.. را با بهترین کیفیت و جنس پارچه، از این فروشگاه تهیه کرده و آن را استفاده کنید.

تمامی محصولات این تولیدی، با بهترین مواد اولیه تولید شده و به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه ایمن گستر؛ در دو شعبه واقع در تهران مراجعه کنید، و خرید خود را انجام دهید. در صورت عدم مراجعه حضوری، ایمن گستر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده، تا از طریق وب سایت و پیج اینستا گرامی ما، همه تجهیزات ایمنی و انواع لباس کار تابستانی را همراه با قیمت آنها مشاهده کنید و سفارش خرید خود را به‌صورت کلی و جزئی انجام دهید.

جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، یکی از دغدغه‌های مهم برای مردم در سراسر دنیاست. رعایت بهداشت فردی و عمومی و به‌حداقل رساندن بر خوردهای اجتماعی، جزء کارهای مهمی است، که می‌تواند به عدم ابتلا به این بیماری بسیار کمک کند. لباس و پوشاک افرادی که در بیرون از خانه کار می‌کنند، می‌تواند آلوده به انواع ویروس‌ها و میکروب باشد. بنابراین ضدعفونی و شستشوی مرتب و اصولی این البسه، لازم و ضروری است که به مواردی از آن اشاره کردیم. شیوه‌های گفته شده برای ضد عفونی لباس کار کمک می‌کند، میکروب‌های ناقل بیماری در لباس از بین برود، و به میزان زیادی به شما برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان کمک خواهد کرد.

 

چت آنلاین