بهترین پارچه برای تیشرت کار

بهترین پارچه برای تیشرت کار

بهترین پارچه برای تیشرت کار

بهترین پارچه برای تیشرت کار

زمانی که افراد می‌خواهند، از تیشرت به‌عنوان لباس کار استفاده کنند، اولین چیزی که به‌ذهن آنها خطور می‌کند، این است که بهترین پارچه برای تیشرت کار چه نوع پارچه‌ای است؟ این پارچه باید از چه موادی تشکیل شده باشد، تا مناسب برای تی شرت کار باشد؟ آیا این تیشرت کار برای من مناسب و راحت خواهد بود؟

ایمن گستر دانیال؛ با کادر مجرب خود همواره تلاش کرده، تا در تولید لباس کار و تجهیزات ایمنی، از انواع دستگاه‌های مدرن، پیشرفته و با توجه به استانداردهای روز دنیا، برای استفاده هر چه بهتر مشتریان از تولیدات خود بهره ببرد. همین امر موجب شده که این فروشگاه، به‌عنوان یک مرکز خرید معتبر و خوشنام، در میان مشتریان زیادی شناخته شود. در این بحث ما را همراهی کنید، تا به بررسی بهترین پارچه برای تیشرت کار و انواع تی شرت کار و ویژگی‌های آن بپردازیم.

بهترین پارچه برای تیشرت کار

از پارچه‌های زیادی برای تولید تی شرت استفاده می‌کنند، ولی تاکنون پارچه‌ای بهتر و مناسب‌تر از پارچه جودون برای تولید تیشرت کار پیدا نشده است. این پارچه به‌دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد (در ادامه بحث به آن توضیح داده خواهد شد)، از آن در تولید انواع لباس کار زنانه و لباس کار مردانه در فصل گرما، تیشرت جودون پسرانه و تی شرت‌های سه دکمه یقه‌دار استفاده می‌شود. این پارچه با داشتن کیفیتی بالا، در مواقعی هم از کشور ایران به کشورهای دیگر صادر می‌شود. در داخل ایران به‌صورت انبوه این تی شرت‌ها، برای استفاده به‌عنوان یک لباس کار و یا یک لباس اسپرت تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

این نوع از پارچه چهار فصل بوده، و در انواع رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. از دیگر ویژگی‌های پارچه جودون این است که، تی شرت تولیدشده از آن را به‌دلیل انجام چاپ مناسب برروی آن، می‌توان به‌عنوان تیشرت تبلیغاتی هم استفاده کرد. فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ دارای چندین دهه سابقه و تجربه در عرصه تولید وعرضه انواع لباس‎‌ کار زنانه و مردانه و انواع تیشرت کار می‌باشد. شما می‌توانید انواع لباس کار فصل گرما را، از این فروشگاه خوشنام و معتبر تهیه کنید. با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت می‌توان، با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

بررسی ویژگی‌های انواع پارچه جودون

 

بهترین پارچه برای تیشرت کار
بهترین پارچه برای تیشرت کار

در ترکیب تولید پارچه جودون، از الیاف مختلفی استفاده می‌شود، که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند، مانند:

جودون پنبه

بیشترین میزان در ترکیب پارچه جودون، نخ با جنس پنبه است. این جنس از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و به‌دلیل بافت خاصی که در پارچه جودون وجود دارد، موجب گردش هوا در آن می‌شود. پارچه جودونی که در صد نخ آن از ۳۵ درصد بیشتر باشد، بسیار خنک‌تر از  پارچه جودون پلی استر است. این جنس در پارچه جودون، با کاهش تعریق  در از بین بردن بوی نامطبوع ناشی از عرق تأثیر زیادی دارد.

جودون لاکرا

جودون لاکرا به‌دلیل خاصیت کشسانی که دارد، به آن جودون کشی هم می‌گویند. این نوع از پارچه جودون، از الیاف نخ لاکرا تولید می‌شود. این پارچه جودون به‌خاطر استفاده از نخ لاکرا در آن، نسبت به مدل‌های دیگر پارچه قیمت بالاتری دارد، به این دلیل خیلی از آن استقبال نمی‌شود.

جودون پلی استر

بیشتر پارچه‌های جودون با ترکیب نخ پنبه و لاکرا بافته و تولید می‌شوند. در مواقعی ممکن است، با سفارش مشتریان فقط با پلی استر و گاهی نیز، ترکیبی از پلی استر و پنبه برای تولید این نوع از پارچه جودون استفاده می‌شود. الیاف مصنوعی مانند پلی استر در کنار نخ پنبه، موجب بالا رفتن دوام پارچه جودون می شود، و نرمی و لطافت خاصی را به پارچه جودون می‌بخشد.

استفاده‌ها و کاربردهای تیشرت جودون

پارچه جودونی که تولید می‌شود، دارای بافتی سوزنی و روزنه‌ای شکل است و به‌دلیل ترکیبات نخ دراین پارچه، موجب خنکی و گردش هوا در تی شرت جودون شده و سبب احساس راحتی فرد، برای استفاده در مدت‌های طولانی می‌گردد. از تی شرت جودون، به‌عنوان لباس اسپرت نیز استفاده می‌شود،

این به‌دلیل راحتی و زیبایی است، که این تی شرت محبوبیت زیادی در میان جوانان و نوجوانان دارد. در بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات، به‌منظور یک شکل و زیباتر نمودن فضا و محیطی که کارکنان در آن در حال فعالیت هستند، از تیشرت جودون به‌عنوان لباس کار استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های بارز و مشخص تیشرت جودون

 

بهترین پارچه برای تیشرت کار
بهترین پارچه برای تیشرت کار

اگر بخواهیم همه مشخصات تیشرت کار را که، از پارچه جودون تولید می‌شود بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره نمود:

  • وجود ساختار لوزی لوزی و سوزنی شکل، در بافت پارچه جودون
  • مقاومت عالی پارچه و نیز حالت انعطاف‌پذیری خوبی که دارد، به‌دلیل ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی در بافت این نوع از پارچه است.
  • به‌خاطر الیاف طبیعی و بافت روزنه‌دار پارچه، سبب شده که تیشرت جودون ضد حساسیت بوده و قابلیت تنفس داشته باشد.
  • همچنین الیاف متنوعی که در تولید آن به‌کار برده می‌شود، موجب شده که این لباس کار تنوع قیمت زیادی داشته باشد.
  • پارچه جودون دارای بافتی ضخیم‌تر و محکم‌تر از پارچه‌های یک رو پنبه است.
  • تیشرت جودون یقه‌دار سه دکمه، یک لباس فرم زیبای بسیار مناسب برای سازمان‌ها و شرکت‌ها است.
  • می‌توان بر روی یقه، آستین، سینه و پشت تی شرت به‌عنوان تی شرت تبلیغاتی استفاده کرد.

نکاتی که در هنگام خرید تی شرت کار باید مورد توجه قرار گیرد:

  • توجه به جنس پارچه ، کیفیت رنگرزی و دوخت آن (نداشتن درز، شکاف و..)
  • تیشرت باید کاملاً هم سایز افراد باشد نه تنگ و نه گشاد
  • تی شرت کار باید سبک وزن باشد.
  • تیشرت آستین کوتاه برای افردی ‌که به‌مدت طولانی در معرض نور آفتاب قراردارند، اصلاً مناسب نیست زیرا سبب آفتاب سوختگی در آنها می‌شود.

اهمیت استفاده از تیشرت جودون به‌عنوان یک وسیله تبلیغاتی

 

۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی
۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی

معمولاً از این نوع تی شرت، به‌عنوان هدیه‌های تبلیغاتی در سطح گسترده‌ای استفاده می‌کنند. می‌توان گفت تیشرت تبلیغاتی جودون، فضای مناسبی را ایجاد می‌کند، تا به‌صورت یک رسانه تبلیغاتی متحرک مورد استفاده قرار بگیرد. تا پیام تبلیغی مورد نظر، برای شرکت یا سازمان و… در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرد. با استفاده از روش‌های متنوع زیادی همچون چاپ ژلاتین، چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن و…در قسمت‌های مختلفی از تیشرت کار می‌توان پیام‌های تبلیغی، آرم یا لوگوی خود را چاپ کرد.

قیمت تیشرت جودون

قیمت تیشرت جودن، کاملاً بستگی به جنس پارچه و سایر موادی که در تولید آن به‌کار می‌رود دارد. و این سبب شده که این لباس کار، قیمت‌های متنوعی داشته باشد. در خرید آن باید به‌میزان نخ به‌کار رفته در پارچه توجه داشت، زیرا هر چه الیاف نخ در پارچه جودون بیشتر باشد،

قیمت تی شرت هم بیشتر خواهید بود. همچنین جنس کشباف، جنس دکمه‌ها، نحوه برش و دوخت لباس همگی از جمله مواردی هستند، که بر روی قیمت این لباس کار مؤثر هستند. علاوه بر موارد ذکر شده، خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی، حذف واسطه‌های فروش و نیز خرید به‌صورت جزئی و عمده هم می‌تواند، در قیمت تیشرت جودون مؤثر باشد.

تولیدی ایمن گستر دانیال؛ همه لباس‎های کار و تجهیزات ایمنی تولید شده خود را، بدون واسطه از تولیدی به فروشگاه می‌آورد و با قیمتی بسیار منصفانه و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این تولیدی موفق توانسته است، کالاها و تجهیزاتی را که تولید می‌کند، در فروشگاه‎های خود در دو شعبه واقع در تهران، به فروش برساند و اعتماد مشتریان زیادی را در سراسر ایران به‌خود جلب نماید.

در صورت عدم مراجعه حضوری به فروشگاه‎ها، ایمن گستر این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده، تا همه انواع محصولات خود همچون، تیشرت کار و تی شرت تبلیغاتی را در وب سایت و پیج اینستاگرامی ما همراه با قیمت‌های آنها مشاهده کرده و سفارش خرید خود را از این مجموعه معتبر و خوشنام ثبت نمایند.

 

چت آنلاین