تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن | پوتین سربازی

تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن | پوتین سربازی

تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن 

با معرفی صحیح پوتین سربازی؛ دانستن ویژگی و تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن شما می‌توانید، بهترین پوتین را برای استفاده در موقعیت و شرایطی که در آن، برای فعالیت نظامی و..قرار می‌گیرید، مناسب‌ترین پوتین سربازی را انتخاب کنید. پوتین نظامی به‌طور معمول، در شرایط سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوتین‌هایی که برای شرایط آب و هوایی گرم و خشک استفاده می‌شوند، با پوتینی که در مناطق سردسیر برفی پوشیده می‌شود، با یکدیگر متفاوت هستند. اما در یک نگاه کلی، پوتین سربازی، باید در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و با داشتن بدنه‌ای محکم، به خوبی از پنجه، کف، مچ و ساق پا در برابر فشارهای وارده، در حین فعالیت نظامی و یا خطرات احتمالی محافظت کند. در اینجا، ما به معرفی سه مدل از پوتین‌های سربازی تولید شده، در مجموعه ایمن گستر دانیال می‌پردازیم. تا شما بتوانید با شناخت هر کدام از این پوتین‌های نظامی، کفش مناسب خود را انتخاب کنید و با خیالی آسوده، از این فروشگاه معتبر و با سابقه خرید خود را انجام دهید.

معرفی ویژگی‌های پوتین سربازی مدل راما

مدل پوتین سربازی راما؛ طبی بوده و به‌دلیل راحتی فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به خوبی از مچ و ساق پای افراد در برابر خطرات و فشارهای وارده بر روی آن مراقبت کند. این پوتین به‌دلیل دارا بودن زیره پی یو، دارای انعطاف‌پذیری خوبی است و مقاومت سایشی قابل توجهی دارد. جنس زیره پی یو در این پوتین، سبب سبک بودن آن شده و همین امر مانع از خستگی افراد در استفاده طولانی مدت، از پوتین سربازی می‌شود. رویه پوتین سربازی راما از چرم، چرم مصنوعی یا چرم تقویت شده می‌باشد. همین نوع جنس کفش، خود تضمین کننده کیفیت و مقاومت بالای این پوتین سربازی است. سرما، گرما و به‌طور کلی تغییرات دما، به راحتی نمی‌تواند از کیفیت این کفش نظامی کم کنند. کفش نظامی راما را می‌توان، در شرایط آب و هوایی سخت و مشکل، برای حفاظت از پا استفاده کرد. پوتین نظامی مدل راما، ضد آب بوده و در مجاورت با آب، رطوبت به داخل آن نفوذ نمی کند. آستر، رویه  و کفی استاندارد و مرغوبی که در داخل این پوتین نظامی استفاده شده، مانع از زود عرق کردن پا و بو گرفتن آن می‌شود.

 

تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن
تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن

معرفی ویژگی پوتین سربازی مدل پاما

پوتین سربازی مدل پاما، جزء پوتین‌های طبی قدیمی است، که همواره به‌دلیل کیفیت عالی که دارد، در انواع آموزش‌های نظامی یا رزم از آن استفاده می‌شود. این مدل پوتین سربازی، امروزه علاوه بر رنگ مشکی در انواع رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. این پوتین ضد آب بوده و حتی اگر در مجاورت با آب باشد، رویه بیرونی آن سریع خشک می‌شود و رطوبتی به داخل آن نفوذ نمی‌کند. جنس پوتین نظامی پاما، از چرم، چرم مصنوعی یا چرم تقویت شده است، که دارای مقاومتی عالی در برابر فشار و آسیب‌های محیطی است. کفش نظامی پاما، به‌دلیل استفاده از لاستیک در زیره آن، کمی وزن کفش را بالا برده است. استفاده از جنس لاستیکی در زیره این پوتین، سبب افزایش مقاومت و استحکام کفش شده، که در کفش‌های کوهنوردی هم از این نوع زیره لاستیکی استفاده می‌شود. قدرت اصطکاک بالا و مقاومت زیاد، در برابر اجسام نوک تیز و برنده، از دیگر ویژگی‌های این کفش نظامی است. پوتین سربازی پاما، به‌دلیل طبی بودن می‌تواند به خوبی از ساق پا، مچ و کف پا محافظت کند. این کفش نظامی به علت زیره خاصی که دارد، می‌تواند فشار ضرباتی که به کف پا وارد می‌شود را کنترل کند.

 

تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن
تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن

معرفی ویژگی پوتین سربازی مدل بهمن

پوتین سربازی طبی بهمن، به‌دلیل طبی بودن و راحتی فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند برای افرادی‌که در ناحیه کمر و ستون فقرات خود احساس ناراحتی می‌کنند، به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد. از این نوع پوتین به‌دلیل مقاومت و خاصیت ضداصطکاکی آن، در فعالیت‌های گردشگری و کوهنوردی هم توسط افراد دیگر استفاده می‌شود. پوتین سربازی بهمن، علاوه بر رنگ مشکی در رنگ‌های کرم و خاکی نیز تولید می‌شود. جنس این کفش نظامی از چرم، چرم مصنوعی و چرم تقویت شده است، که مقاومت و استحکام خوبی دارد و در برخورد با اجسام تیز و خطرناک به راحتی آسیب نمی‌بیند. جنس داخلی پوتین سربازی بهمن طوری است؛ که گردش هوا در آن جریان دارد و پا به راحتی عرق نمی کند.

 

تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن
تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن

 

حالا که تا حدی با سه نوع پوتین سربازی مدل راما، پاما و بهمن آشنا شدید؛ باید بگوییم که این کفش‌های نظامی، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. زیرا هر سه استاندارد، طبی و با بهترین مواد اولیه موجود برای تهیه پوتین، یعنی چرم تولید می‌شوند. همین استفاده از جنس چرم مرغوب، خود تضمین کننده کیفیت و استحکام پوتین سربازی است.

تولیدی ایمن گستر دانیال؛ سال‌هاست که در زمینه تولید و عرضه انواع پوتین‌های سربازی در سطحی گسترده فعالیت می‌کند. این مجموعه همواره با بهرگیری از جدیدترین اطلاعات، بهترین دستگاه‌ها و با کیفیت‌ترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود، سعی کرده که پوتین‌های سربازی را مناسب اقلیم و آب و هوای کشور ایران، برای مصرف کننده داخلی تولید کند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری، به فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ از تمامی تولیدات این مجموعه کم نظیر از نزدیک دیدن کنید. البته ما برای مشتریانی که نمی‌توانند به هر دلیل حضوری تشریف بیاورند، دیدن از وب سایت و پیج اینستاگرامی  ایمن گستر را، به این عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. از این طریق تمامی پوتین‌های سربازی، در انواع رنگ و مدل‌های مختلف، همراه با قیمت آن که بسیار منصافه و مناسب است مشاهده فرمایید. کارشناسان ما در این مجموعه همیشه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند و می‌توانند به‌طور کاملاً حرفه‌ای، شما را برای خریدن پوتین سربازی مورد نیاز و مناسب‌تان راهنمایی کنند.

نکاتی که در زمان خرید پوتین سربازی باید به آن‌ها توجه نمود:

  • سعی کنید راحت‌ترین و سبک‌ترین پوتین را انتخاب کنید.
  • پوتین سنگین بعد از مدت زمان کوتاهی از پوشیدن، فرد احساس خستگی و کلافگی می‌کند.
  • پوتین سربازی سنگین به مچ و کف پا آسیب وارد می‌کند.
  • پوتین را کاملاً مناسب و هم اندازه پای خود تهیه کنید؛ پوتین تنگ یا گشاد حتی با بهترین متریال به‌کار رفته در تولید آن، عملاً ناکارآمد خواهد بود و فرد نمی‌تواند از آن استفاده کند.
  • به هیچ وجه از پوتین سربازی با جنس پلاستیکی استفاده نکنید. زیرا به‌دلیل عدم کیفیت موجب آسیب به پا و ستون فقرات شما خواهد شد.
  • بهترین جنس برای خرید پوتین سربازی چرم می‌باشد.
  • به‌طور اجباری، تمامی پوتین‌های سربازی باید به رنگ مشکی باشند. مگر در مواردی خاص فرد نظامی می‌تواند، از پوتین رنگی هم استفاده کند.

در ایران به‌دلیل داشتن تنوع جغرافیایی، برای افراد نظامی پوتین‌های مختلفی تولید می‌شود. پوتین نیروهای مسلح زمینی با پوتین نیروی دریایی و هوایی متفاوت است. تفاوت این کفش‌های نظامی در رنگ و جنس آن‌ها می‌باشد. مثلاً برای نظامیانی که در مناطق بیابانی، فعالیت نظامی انجام می‌دهند، از پوتین رنگ خاکی و کرم استفاده می‌شود. یا ممکن است، برای استتار در مناطق جنگلی، فرد نظامی پوتین سبز ‌بپوشد. پوتین مشکی، یکی از پرکاربردترین نوع پوتین نظامی است، که از چرم ساخته می‌شود. خوشبختانه ایران، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان چرم طبیعی در جهان است. بنابراین پوتین سربازی چرم تولید شده کشورمان، معمولاً دارای بهترین کیفیت است. پوتین نظامی چرم، سبک، راحت و مقاوم است. نظافت و واکس زدن، پوتین سربازی چرم به راحتی انجام می‌گیرد. پوتین سربازی مدل راما، پاما و بهمن از بهترین و با کیفیت‌ترین پوتین‌های نظامی هستند؛ که شما عزیزان در صورت نیاز می‌توانید از فروشگاه معتبر و با سابقه، ایمن‌ گستر دانیال به‌صورت حضوری یا آنلاین، برای خود یا عزیزانتان به شکل کلی یا جزئی به راحتی سفارش داده و تهیه نمایید.

 

 

 

نظرات (1)

Majid Shamohamadi

سلام یه پوتین بهمن سایز ۴۱ دارم ایا امکان تعویض با سایز ۴۲ هست ممنونم

چت آنلاین