مشخصات لباس کار کتان ، لباس کار کتان ارزان در تهران

مشخصات لباس کار کتان

مشخصات لباس کار کتان ، لباس کار کتان ارزان در تهران

مشخصات لباس کار کتان

پارچه کتان به دلیل مقاومت و ضخامت خوبی که دارد، لباس کارهای زیادی از این جنس تولید می‌کنند. ما در اینجا مشخصات لباس کار کتان را برای شما بیان می‌کنیم، تا بتوانید با توجه به نوع شغل و شرایطی که در آن قرار دارید، بهترین لباس کار را برای خود، از فروشگاهی معتبر و خوشنام در تهران، به نام ایمن گستر دانیال تهیه کنید.

ضرورت استفاده از لباس کار

امروزه بیشتر مشاغل، با اهداف مختلفی همچون محافظت از اعضای بدن، ایمنی و یا متمایز کردن کارکنان از سایر افراد و همچنین نظم بخشیدن به مجموعه خود از لباسهای کار استفاده می‌کنند. مراکزی مثل:

  • ادارات
  • کارخانه ها
  • باشگاه‌های ورزشی
  • مرکزهای درمانی و پزشکی
  • مدارس
  • کارگاه‌های مختلف
  • رستوران ها
  • مراکز آتش نشانی و..

پوشیدن لباس کار مردانه و  لباس کار زنانه، یک ضرورت انکار ناپذیر است. حتی در مواقعی، بسیاری از مجموعه‌ها از این لباس های کار به عنوان یک لباس تبلیغاتی استفاده می‌کنند. تیشرت تبلیغاتی یقه دار، یکی از این لباس‌ها است، که نام دیگر آن تیشرت جودون است و در موارد زیادی از آن به عنوان تی شرت تبلیغاتی استفاده می‌شود.

انواع جنس‌های مختلف لباس کار

 

مشخصات لباس کار کتان
مشخصات لباس کار کتان

این نوع از لباس، باید به عنوان یک پوشش سراسری، از تنه، دست‌ها و پاها در برابر سرما و گرما و خطرات محیط کار محافظت کند. به‌طور اصولی لباس کار به‌شکل‌های مختلفی مانند دو بنده، دو تیکه، بلوز شلواری یکسره یا سراسری و تیشرت کار تولید و در بازار به فروش می‌رسند. جنس پارچه به‌کار رفته در در آن می‌تواند، از پنبه یا کتان، ترگال، پلی استر، ویسکوز و یا ترکیب هر کدام از این جنس‌ها با دیگری باشد.

هر اندازه الیاف طبیعی که در پارچه به‌کار رفته بیشتر باشد، لباس طبیعی‌تر و خنک‌تر بوده و جریان هوا به راحتی در آن انجام می‌شود. لباس کار فصل گرما را معمولاً الیاف بیشتری در ترکیبات پارچه آن به‌کار می‌برند، که تیشرت جودون یقه دارد یکی از این لباس کارها محسوب می‌شود. البته جنس‌های دیگری هم برای تولید لباس کار استفاده می‌شود که عایق بوده و مناسب برای کار در سرد خانه‌ها یا کوره‌های داغ هستند، که پوشش مخصوصی از آلومینیوم دارند.

اهمیت و کاربرد لباس کار از جنس کتان

پارچه کتان، با توجه به جنس کتانی که در تولید آن به‌کار رفته است، با عنوان کتان ۳۰، ۷۰ و ۱۰۰ درصد شناخته می‌شود، که وزن‌های متفاوتی دارند. به هر اندازه وزن لباس بیشتر باشد، درصد کتان بکار رفته در آن بیشتر است. به دلیل مقاومت و در برابر حرارت و ضخامت بالا ،این جنس بسیار مناسب برای پوشیدن، در زمان انجام کارهای خشن است. جنس لباس مخصوص کار کتان، در مناطق جنوبی و گرمسیری کشور مخصوص در صنایع گاز و نفت، صنایع جوشکاری، فولاد و.. کارایی زیادی دارد.

این جنس لباس کار به دلیل نسوز بودن و مقاوت عالی، با پاشیدن مواد داغ و ذرات گدازه، آتش نمی‌گیرد و نمی‌سوزند. در عین نسوز بودن، خنک است و  به خاطر گردش هوایی که در آن انجام می‌شود، سبب عدم تعریق در فرد می‌گردد. چرا که جنس کتان، اصل گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند. به دلیل مقاوم بودن در برابر براده‌های کار جوشکاری و تراشکاری در سطح وسیعی به عنوان لباس کار جوشکاری در انواع مختلفی  از آن تولید می‌شود.

 نکاتی که باید در ارتباط با شستشوی لباس کار کتان رعایت کرد:

 

مشخصات لباس کار کتان
مشخصات لباس کار کتان
  • در هنگام شستشوی لباس از آب و لرم استفاده کنید نه داغ، زیرا به الیاف پارچه آسیب وارد می‌کند.
  • برای تمییز شدن لباس از شوینده پوکلوراید استفاده نکنید. جنس کتان فقط با شوینده‌های مایع سازگاری دارد.

در هنگام انتخاب لباس کار مناسب چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیریم

  • اگر در کنار ماشین آلات کار می‌کنید، باید لباسی را انتخاب نمایید، که هیچ وسیله آویزی در آن وجود نداشته باشد.
  • کار کنانی که محیط کاری آنها، آلوده به گرد و غبار و مواد مسموم کننده یا اشتعال زا است، نباید لباس آنها جیب، یقه، چین یا درز داشته باشد. زیرا همین عوامل برای سلامتی فرد خطرناک است.
  • لباس کار باید کاملا اندازه افراد باشد، در صورتی که شرایط شغلی شما طوری است، که باید دائم آستین‌های خود را بالا بزنید سعی کنید، از لباس کار آستین کوتاه یا همان تیشرت کار استفاده کنند.
  • اگر لازم باشد، در مواقعی همراه با لباس کار، از سایر تجهیزات ایمنی مانند کلاه، دستکش، عینک و کفش ایمنی مناسب باید استفاده کرد.
  • لباس کسانی که در محل کار با مواد اسیدی، قلیایی یا مواد خورنده و خطر ناک سروکار دارند، باید بدن هیچ‌گونه درز یا منفذ باشد.
  • سعی کنید لباس کار زمستانی با لباس کار تابستانی را کاملاً بشناسید، تا با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه کار خود، لباس مناسب مخصوص کار را انتخاب کنید.

خرید لباس کار کتان ارزان در تهران

ایمن گستر به عنوان یک فروشگاه تولیدی لباس کار در تهران، توانسته است در طول چندین دهه فعالیت کاری خود، انواع لباس کار مردانه و انواع لباس کار زنانه، برای انواع مشاغل در فصل گرما و سرما تولید کند. این فروشگاه به عنوان یک مرکز پخش لباس کار، بهترین لباس مخصوص کار را به مشتریان خود عرضه می‌کند. قیمت لباس کار در این مجموعه کم نظیر، در مقایسه با اجناس مشابه در بازار بسیار مناسب است. زیرا تمامی لباس ها و تجهیزات ایمنی تولید شده، مستقیم و بدون واسطه از تولیدی به دست مشتریان می‌رسد، که این سبب ارازن بودن این محصولات است.

ایمن گستر فروشگاه آنلاین لباس کار در تهران

 

مشخصات لباس کار کتان
مشخصات لباس کار کتان

در صورتی که به هر دلیل نتوانستید، به دو شعبه فروشگاه ما در تهران مراجعه کنید، ایمن گستر این امکان را برای شما فراهم کرده، تا از طریق پیج اینستاگرامی این مجموعه  و وب سایت، تمامی لباس کارها را مشاهده کرده و خرید خود را به‌صورت کلی و جزئی انجام دهید. از جمله لباس کارهای ایمن گستر، که در میان مشتریان بسیار محبوبیت دارد، می‌توان به چند مورد اشاره کرد:

  • لباس کار آشپزی فروشگاه دانیال
  • لباس کار صنعتی فروشگاه دانیال
  • لباس کار زمستانی فروشگاه دانیال
  • لباس کار شیمیایی فروشگاه دانیال و..

تیشرت کار هم از جمله تولیدات معروف ایمن گستر است، که در انواع مختلف تیشرت تبلیغاتی که به شکل‌های مختلفی مثل تیشرت جودون پسرانه و تیشرت جودون یقه دار با کیفیتی بسیار عالی تولید می‌شود. شما می‌توانید به‌صورت تلفنی و آنلاین، با کار شناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را کسب کنید. با کمک راهنمایی این مشاوران با تجربه، می‌توانید بهترین لباس کار کتان را با توجه به شرایط شغلی خود انتخاب کنید، و از خرید خود بسیار راضی باشید. با ثبت کامل اطلاعات خرید، همه سفارشات به‌صورت کلی یا جزئی، در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل برای شما به هر نقطه‌ای از ایران ارسال خواهد شد.



مقالات مرتبط:

تولید و پخش لباس کار در تهران

با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

۶ راه ضدعفونی لباس کار از کرونا

۵ تفاوت لباس کار مردانه و زنانه

لباس کار مناسب تابستان

۵ ویژگی لباس کار مردانه



 

 

چت آنلاین