چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟

چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟

چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟

چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟

از سؤالات مهمی که، ذهن صاحبان بسیاری از مشاغل را به‌خود مشغول می‌کند، این است که لباس کار مرغوب را از کجا تهیه کنیم؟ و چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟ …. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود، که به اهمیت استفاده از لباس کار، به‌عنوان یک لباس مخصوص برای شرایط ویژه کاری پی نبرده باشد. نوع پوشش و لباس مجموعه‌ای که در حال فعالیت است، می‌تواند به‌میزان زیادی زمینه رشد و پیشرفت کسب و کار را فراهم کرده و سبب افزایش خلاقیت در میان کارکنان شود.

در ادامه این بحث با ما همراه باشید، تا درباره مزیت‌های استفاده از لباس کار یکسان و نیز بررسی راه‌های برای افزایش دوام آن بیشتر بپردازیم. ایمن گستر دانیال؛ به‌عنوان یکی از مراکز معتبر و خوشنام، در تولید و عرضه انواع لباس کار فصل گرما و سرما، لباس کار مردانه، لباس کار زنانه و همچنین انواع تجهیزات ایمنی می‌باشد. این مجموعه در تولید محصولات خود، با بهره‌گیری از بهترین و به‌ روزترین تجهیزات پیشرفته و با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا، در تولید  لباس‌های کار خود توانسته است، اعتماد و رضایت مشتریان زیادی را به‌خود جلب نماید. در ادامه مطالب سعی می‌کنیم، شما را با این فروشگاه بزرگ، خوشنام و معتبر بیشتر آشنا کنیم.

معرفی تیشرت کار

 

چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟
چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟

سازمان‌ها و شرکت‌های زیادی، برای متحدالشکل کردن کارکنان و نظم دهی به آنها، معمولاً از تیشرت کار برای مجموعه خود استفاده می‌کنند. این امر درباره بسیاری از مراکز، مخصوصاً در فصل‌های گرم سال کاملاً درست است. استفاده از تیشرت کار به‌عنوان یک لباس کار فصل گرما، خنکی و راحتی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. انواع تی شرت‌های کار، که بهترین نوع آنها از پارچه جودون تولید می‌شود، به‌صورت تیشرت جودون یقه دار سه دکمه، مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد.

البته مدل‌های دیگری هم برای یقه تیشرت جودون به‌صورت یقه گرد، یقه هفت، یقه دیپلمات … و به‌شکل دکمه‌ دار و بدون دکمه وجود دارد. ولی تیشرت جودون یقه دار سه دکمه، به‌دلیل ظاهر شیک و رسمی که به‌فرد می‌دهد، بیشتر به‌عنوان یک تیشرت کار مورد توجه است. این نوع از لباس کار را هم می‌توان، به‌عنوان یک لباس تبلیغاتی استفاده کرد، که برروی یقه، آستین، سینه و پشت آن، انواع لوگو و پیام‌های تبلیغی را چاپ کرد، که بهترین نوع آن تیشرت تبلیغاتی جودون است. این لباس برای مجموعه می‌تواند، به‌شکل یک تبلیغ کننده متحرک و مؤثر عمل کند.

مزیت‌های استفاده از لباس کار یکسان برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

مدت‌های بسیار طولانی است، که بعضی از سازمان‌ها مانند بیمارستان، ارتش و.. از لباس فرم‌های یکسان برای کارکنان خود استفاده می‌کنند. اما در حال حاضر نهادها و سازمان‌های زیادی هستند، که سعی می‌کنند از لباس‌های کار یکسان، برای افرد مشغول به‌فعالیت در مجموعه خود استفاده نمایند. این امر حتی در میان صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگی که حتی ممکن است، چند نفر محدود در آنجا کار کنند نیز صدق می‌کند. استفاده از تیشرت کار یکسان خود مزیت‌های زیادی را برای آنها دارد که شامل:

  • بالابردن حس وفاداری کارکنان، نسبت به‌جایی که در آن کار می‌کنند، و در آنها حسی مشترک مبنی بر احساس تعلق به‌ مجموعه در آنها شکل می‌گیرد. همین احساس تعلق؛ روحیه همکاری به تیم و مجموعه را در آنها افزایش می‌دهد.
  • ایجاد تأثیر مثب برروی مراجعین و مشترکین، که با ایجاد نظم و هماهنگی که به‌دلیل نوع لباس مشترکی که پوشیده‌اند و این حس را به دیگران انتقال می‌دهند. این افراد از بیرون به‌صورت یک گروه منظم و یکپارچه دیده می‌شوند، که این خود سبب بالارفتن حس اطمینان مشترک، در مجموعه کاری می‌شود که بسیار ارزشمند است. به‌عنوان مثال تیشرت کاری که کارکنان یک رستوران یا کارکنان یک فروشگاه به تن دارند، به هر میزانی زیبا، تمیز و مرتب باشد، به همان میزان مشتری بیشتری هم جذب خواهند کرد. بر عکس این موضوع هم در مورد لباس کثیف، کهنه و نامرتب هم صادق است.
  • لباس کار موجب تمایز میان کارکنان، از سایر مردم می‌شود. که موجب کاهش سردرگمی مراجعین شده و به راحتی می‌توانند، کارکنان مجموعه را پیدا کرده و درخواست خود را به آنها بگویند.

راه‌های که می‌تواند به افزایش دوام و ماندگاری لباس کار کمک کند

 

چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟
چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟

مطالعه برچسب مراقبتی برروی لباس کار

اولین کاری که، برای محافظت از تیشرت کار می‌توانیم انجام دهیم، شناخت جنس لباس است. الیاف لباس را بشناسید، و بدانید چطور از آن مراقبت کنید. برای اینکار خواندن برچسبی که از طرف تولید کننده برروی لباس زده شده است،  بسیار کمک کننده است. این اطلاعات که ممکن است، به‌صورت گرافیکی و یا نوشته باشد، که شامل: دمای مناسب آب، نحوه شستشو، اطلاعات مربوط به خشک شدن لباس، دمای اطو و.. است.

پشت رو کردن تیشرت کار قبل از شستن آن

مرحله شستن لباس چه با دست و چه با ماشین لباسشویی، یک مرحله فرسایشی است. اینکار خواه ناخواه به مرور زمان، موجب کهنگی و رنگ رفتگی لباس کار می‌شود. بهترین روش پشت و روکردن لباس در هنگام شستشو، کم کردن دمای آب و کوتاه کرد زمان شستشو است. به هیچ عنوان لباس را به‌مدت طولانی، داخل مایع سفید کننده یا ضد عفونی کننده رقیق قرار ندهید.

بستن زیپ‌ها و دکمه‌های لباس

بستن زیپ یا دکمه لباس‌های کار، در هنگام شستشو موجب می‌شود، که با دیگر بافت‌های پارچه برخورد نکرده و به آنها آسیب وارد نکند و موجب تضمین دوام لباس شود.

خشک کردن لباس کار در جریان هوای آزاد

تا جایی که امکان دارد، لباس را با خشک کن خشک نکنید. لباس را در مدت کمی در معرض نورخورشید و هوای آزاد قرار دهید، نور مستقیم خورشید موجب روشن شدن رنگ لباس می‌شود. سعی کنید لباس را عصرها یا شب‌ها که نور کمتر و ملایم‌تر است خشک کنید.

رعایت نظافت شخصی

دوش گرفتن‌های مداوم و رعایت بهداشت فردی موجب می‌شود، لباس کمتر بو و لکه بردارد و دیرتر نیاز به شستشو پیدا کنند و در نتیجه دوام بیشتری داشته باشد.

عدم استفاده مداوم از اطو

 

چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟
چطور دوام لباس کار را بالا ببریم؟

سعی کنید تیشرت را بعد از بیرون آوردن از تن، با چوب رختی مناسب آویزان کنید، تا چروک نشده و نیاز کمتری به اتو کشیدن پیدا کند. در صورت نیاز باید حرارت اطو را متناسب با الیاف پارچه انتخاب کرد. زیرا حرارت بالای اطو، لباس را رنگ پریده و کهنه خواهد کرد.

خرید لباس کار از فروشگاه ایمن گستر دانیال

اهمیت استفاده از لباس مخصوص کار، با توجه به شرایط ویژه هر کاری، برای حفظ سلامت و ایمنی افراد، امری است که توجه به آن لازم و ضروری می‌باشد. اما اینکه لباس کار مرغوب و با کیفیت را از کجا تهیه کنیم، که بتوان از آن تا مدت طولانی استفاده نمود، چیزی است که به سادگی نمی‌توان به آن پاسخ داد. در زمان خرید هر کالا یا محصولی، در واقع اعتبار و خوشنامی فروشگاهی که از آن خرید می‌کنیم، تا حد زیادی برای ما تضمین کننده کیفیت محصولات خواهد بود، و این در مورد لباس کار هم صدق می‌کند. فروشگاه ایمن گستر دانیال، یکی از فروشگاه‌های خوشنام  و معتبر در تهران است، که سال‌هاست در دو شعبه در زمینه تولید و عرضه انواع لباس کار زنانه و لباس کار مردانه مشغول به فعالیت است.

شما می‌توانید به‌صورت حضوری به شعبه‌های این فروشگاه مراجعه کرده و همه لباس‌های کار و تجهیزات ایمنی تولید شده در این مجموعه کم نظیر را از نزدیک مشاهده کنید. در صورت عدم مراجعه حضوری، ایمن گستر این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده، تا از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی ما همه محصولات که شامل لباس کار تابستانی و زمستانی، انواع تیشرت جودون، تیشرت جودون پسرانه اسپرت، تیشرت تبلیغاتی یقه دار و… را همراه با قیمت‌های آنها مشاهده فرمایید. در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را درباره این محصولات کسب کنید، و خریدی آگاهانه داشته باشید. تمامی سفارشات شما به‌صورت کلی را جزئی، در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه، برای شما به هر نقطه‌ای از ایران ارسال خواهد شد.

متأسفانه لباس کارهای زیادی هستند، که پس مدت کوتاهی استفاده از آنها، شکل و حالت خود را از دست می‌دهند و فرد مجبور است، بازهم برای تهیه تیشرت کار نو هزینه کند. بنابراین برای جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافه، علاوه بر اینکه باید لباس کار با کیفیت و مرغوبی را تهیه کنیم. رعایت یک سری نکات  مخصوصاً در هنگام، شستشو که به چند مورد در بالا اشاره کردیم، می‌تواند در افزایش دوام و عمر این نوع از لباس بسیار مؤثر باشد.



بیشتر بخوانید:

با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

۶ ایده بدرد بخور برای تیشرت تبلیغاتی

بهترین پارچه برای تیشرت تبلیغاتی

۵ تفاوت لباس کار مردانه و زنانه

لباس کار مناسب تابستان



 

چت آنلاین