با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

با این 5 روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

در اینجا می‌خواهیم ۵ روش‌ مفیدی را، برای نگه‌داری لباس کار به شما توضیح دهیم. با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود و تا مدت زمان طولانی‌تری می‌توان از آن استفاده کرد.

در زمان کار، لباس مخصوص کار باید تمیز و بدون پارگی باشد. در صورت پارگی و آسیب دیدگی لباس کار، علاوه بر ظاهر نازیبا خطرهایی مانند گیرکردن به وسایل و بندشدن به میخ که سبب زخمی شدن بدن می‌شود اتفاق می‌افتد. ما در این مطلب می‌خواهیم، درباره اهمیت استفاده از لباس کار سالم  و روش‌هایی که می‌تواند به نگه‌داری بهتر این نوع از لباس کمک کند را برای شما توضیح دهیم، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

اهمیت استفاده از لباس کار سالم

 

با این 5 روش لباس کار دیرتر کهنه میشود
با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

یکی از کاربردهای استفاده از لباس‌های کار، جلوگیری از آسیب دیدن بدن در برابر تجهیزات و لوازمی است، که در محیط کار با آن سرو کار داریم. لباس‌های متفاوتی برای شغل‌های گوناگون در شرایط آب و هوایی مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. هر کاری با توجه به ویژگی‌های آن، دارای خطرات مخصوص به‌خود است، که می‌تواند سلامتی افراد را تهدید کند. تیشرت کار هم به‌عنوان یک لباس کار مهم در فصل گرما، دارای محبوبیت زیادی است که می‌تواند، مانع تعریق و گرمازدگی افراد شود. لباس کار فصل گرما؛ باید کاملاً سالم و بدون هیچ‌گونه در رفتگی و درز باشد. در صورت مشاهده هر نوع مشکل بهتر است، پیش از پوشیدن آن را سریع بر طرف کنید. چرا که همان نقص در تیشرت کار می‌تواند، آلودگی‌های محیطی را به‌داخل لباس انتقال دهد. اینکه چه نوعی از لباس کار فصل گرما را تهیه کنیم، که هم جنس خوبی داشته باشد و هم تا مدت طولانی فرم و حالت خود را از دست ندهد و در تن زیبا و شیک باشد، چیزی است که ذهن افراد زیادی را که از لباس کار تابستانی استفاده می‌نمایند، به‌خود مشغول می‌کند. یکی از فروشگاه‌های معتبر و خوشنام، فروشگاه ایمن گستر دانیال است، که سال‌هاست انواع لباس کار مردانه و لباس کار زنانه که مناسب برای فصل گرما و سرما هستند، را به هموطنان عزیز عرضه می‌کند. جنس تیشرت کار تولید شده در این مجموعه، از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع پارچه جودون است. این پارچه طوری طراحی شده، که علاو بر داشتن مقاومت و استحکام بالا، به‌‌دلیل کیفیت رنگرزی خوبی که دارد، تا مدت‌ها در برابر شستشو مقاوم است و حالت خود را از دست نمی‌دهد. علاوه بر کیفیت خوب، چون محصولات این مجموعه مستقیم و بدون واسطه از تولیدی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، نسبت به سایر اجناس مشابه در بازار، قیمت بهتر و منصافه‌تری را دارند.

شیوه درست نگه‌داری از لباس کار

 

با این 5 روش لباس کار دیرتر کهنه میشود
با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

یک نکته مهم، که که معمولاً باید در ارتباط با لباس کار تابستانی رعایت کرد، این است که پس از پایان کار لباس را بشویید و بگذارید که کامل خشک شود. وجود نم در لباس هم موجب پوسیدگی پارچه آن می‌شود، و هم زمینه‎‌ای مناسب برای رشد سریع قارچ و باکتری‌ها می‌گردد. ممکن است کار شما طوری باشد، که مجبور باشید هر روز تیشرت کار خود را بشوئید. سعی کنید زمان شستشو را به‌حداقل رسانده، تا آسیب وارده به پارچه لباس را به‌کمترین حد ممکن برسانید. در صورتی که در محیط کار خود با مواد و وسایل شیمیایی در ارتباط هستید، تمیز نگه‌داشتن تی شرت با شستشوی مرتب و جدا نگه‌داشتن آن با سایر لباس‌های آلوده، روشی مناسب برای محافظت از سلامتی خود و نگه‌د‌اری لباس است. پوشیدن لباس‌های کار مناسب، ارتباطی مستقیم با سلامت و آرامش افراد در محیط کاری آنها دارد. علاوه بر این چون تیشرت‌های کار، در محیط‌های که پرسنل و کارکنان با افرد مختلف سر و کار دارند پوشیده می‌شود، زیبایی، سلامت و شیک بودن آن، تأثیر زیادی برروی مشتری و مخاطبان می‌گذارد. این چیزی است که مدیران مجموعه‌ها، توجه زیادی به آن دارند و امری کاملاً درست است.

با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود 

دانستیم که محافظت از لباس‌های کار و مراقبت از آنها، امری بسیار مهم و ضروری است. حال این سؤال پیش می‌آید، افرادی که در محیط کار خود به‌دلیل شرایط ویژه‌ای که هستند، مثلاً کارکنان رستوران‌ها و فست فودها و..  که دائم با مواد غذایی و مواد چرب سر و کار دارند، ممکن است نیاز باشد که هر روز تیشرت کار خود را شستشو دهند. اگر این ۵ نکته‌ای را که برای شما بیان می‌کنیم به‌کار ببرید، مسلماً تیشرت کار شما دیرتر کهنه می‌شود:

 

با این 5 روش لباس کار دیرتر کهنه میشود
با این ۵ روش لباس کار دیرتر کهنه میشود

 

  • لباس کار را همیشه با آب سرد بشویید، زیرا لباس در آب گرم رنگ بیشتری پس می‌دهد و زودتر کم رنگ می‌شود. آب گرم سبب نرمی بافت پارچه شده و آب سرد برای انجام اینکار مناسب‌تر است. بهترین دمای آب برای شستشوی تیشرت کار، دمای بین ۱۵ تا ۲۹ درجه است.
  • اگر تصمیم دارید که لباس را با ماشین لباسشویی بشویید، سعی کنید کمترین دور دما و زمان را برای شستشوی لباس خود انتخاب کنید، در هنگام قراردادن لباس در ماشین آن را برعکس کنید. لباس رنگی را از لباس مشکی جدا کرده و برای هر کدام مواد شوینده مناسب خود استفاده کنید. برای لباس کار رنگ مشکی، از مواد شویند مخصوص لباس‌های مشکی استفاده کنید و برای لباس‌های رنگی پودرهای مخصوص لباس‌های رنگی به‌کار ببرید. لباس کار را داخل خشک کن نیندازید، زیرا حرارت آن به بافت و رنگ پارچه آسیب وارد می‌کند. لباس را هیچ‌گاه داخل سفید کننده قرار ندهید و برای سشتشو به برچسب آن حتماً دقت کنید.
  • هیچ‌گاه تیشرت کار را در مدت طولانی، زیر نور مستقیم آفتاب قرار ندهید. زیرا لباس شما را بور و رنگ رو رفته کرده و این امر در مورد لباس‌های مشکی بیشتر صدق می‌کند. سعی کنید لباس کار را در شب یا عصر که نور شدت کمتری دارد، بشویید و روی بند پهن کنید.
  • اتو زدن لباس کار، یکی دیگر از موارد مهمی است، اگر به‌درستی انجام نشود پارچه لباس را زرد و روشن می‌کند. استفاده زیاد از اتو می‌تواند، الیاف ظریف پارچه را خراب کند. همیشه سعی کنید از سطح مناسبی از گرما برای اتوی لباس کار خود استفاده کنید.

به‌عنوان مثال:

  • پارچه پنبه ۴۰۰ درجه فارنهایت
  • پارچه کتان ۴۴۵ درجه فارنهایت
  • پلی استر ۳۰۰ درجه فارنهایت
  • نایلون ۲۷۵ درجه فارنهایت
  • ویسکوز/ ریون ۳۷۵ درجه فارنهایت
  • اکلریک ۲۷۵ درجه فارنهایت و….

 

  • رعایت بهداشت فردی، یکی از موارد مهم برای نگه‌داری خوب از تیشرت کار است که است، که در ابتدا ساده بنظر می‌رسد. دوش گرفتن‌های روزانه، استفاده از زیر پوش‌های مناسب نخی که به‌عنوان عرق‌گیرشناخته می‌شوند، و نیز استفاده از مام‌های ضد عرق، خود سبب تمیز نگه داشتن لباس کار شده و باعث می‌شود، لباس کمتر نیاز به شستشو داشته باشد و دیرتر بو و لکه بگیرد.

لباس کار به‌عنوان پوششی مهم در محل کار است، که بر محیط اطراف و افراد تأثیر زیادی می‌گذارد. اینکه لباسی را بپوشیم کهنه و رنگ رورفته نباشد، و همچنین شیک و زیبا باشد، خود یک عامل مهمی در بالا بردن سطح کار است. بنابراین باید توجه داشت، که این نوع از لباس را از فروشگاهی معتبر، که تضمین کننده کیفیت آن باشد تهیه کنید. تیشرت کار با کیفیت به‌دلیل مقاوت بالایی که دارد، خیلی دیرتر در مقایسه با لباس‌های کار کم کیفیت کهنه و رنگ رو رفته می‌شود.

شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین لباس کار تابستانی مانند تیشرت جودون، در انواع طرح‌های تیشرت جودون یقه دار، سه دکمه در انواع رنگ‌ها و مدل‌های متنوع یقه، از فروشگاه ما تهیه کنید. فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ در دو شعبه واقع در تهران، همواره انواع لباس کار مردانه و لباس کار زنانه را که با بهترین مواد اولیه تولید شده‌اند، را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این فروشگاه علاوه بر  تولید و فروش انواع لباس کار فصل گرما، سعی کرده انواع تیشرت جودون را به‌صورت تیشرت جودون تبلیغاتی و تیشرت جودون پسرانه به‌شکل کلی و جزئی در اختیار مشتریان قرار دهد. در صورتی که به هر دلیل نتوانستید، به‌صورت حضوری به فروشگاه‌های ما مراجعه کنید، می‌توانید از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی ایمن گستر دانیال، از تمامی محصولات و کالاهای تولید شده این مجموعه همراه با قیمت آنها دیدن کرده و خرید خود را انجام دهید. کارشناسان ما در فروشگاه آماده هستند، تا به تمامی سؤالات شما درباره محصولات پاسخ داده و سفارش ثبت خرید شما را انجام دهند. ایمن گستر، سفارشات مشتریان را در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو، برای آنها به هر نقطه‌ای از ایران ارسال خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چت آنلاین