تولید و پخش لباس کار در تهران

تولید و پخش لباس کار در تهران

تولید و پخش لباس کار در تهران

تولید و پخش لباس کار در تهران

اهمیت استفاده از لباس کار با کیفیت و مرغوب، برای حفظ سلامتی افراد در محل کار، امری ضروری است. ما در اینجا، یک مرکز معتبر تولید و پخش لباس کار در تهران را به شما معرفی می‌کنیم؛ تا بتوانید با خیالی آسوده از این فروشگاه معتبر و خوشنام و با اطمینان کامل از کیفیت محصولات آن خرید کنید.

کیفیت در کنار قیمت، دو فاکتور بسیار مهم برای انتخاب لباس کار است. تولیدی ایمن گستر دانیال؛ با داشتن سال‌ها تجربه در عرصه تولید وعرضه انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی، که با بهره‌گیری از گروهی متخصص و حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته، در تولید محصولات خود توانسته است، اعتبار خوبی را در این زمینه کسب کند. محصولات تولید شده در ایمن گستر، به‌طور گسترده در دوشعبه فروشگاه واقع در تهران به فروش و خوشبخانه انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی این مجموعه، به‌عنوان یک فروشگاه لباس کار آنلاین در تهران، مورد استقبال مشتریان زیادی در سراسر ایران قرار گرفته و اعتبار خوبی را کسب کرده است و ایمن گستر همواره قدردان این اعتماد بزرگ است.  در این بحث ما را همراهی کنید؛ تا لباس کار، ویژگی‌ها و انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم و در کنار آن، ایمن گستر دانیال را به‌عنوان یک مرکز پخش لباس کار در تهران، بیشتر به شما معرفی کنیم.

اهمیت استفاده از لباس کار و ایمنی

 

تولید و پخش لباس کار در تهران
تولید و پخش لباس کار در تهران

لباس کار به‌عنوان یک پوشش محافظتی، در محیط کار است؛ که انتخاب آن به‌عوامل مختلفی مانند، شرایط آب و هوایی، وجود مواد خطرناک در محیط کار، ساعات فعالیت کاری (شب یا روز) و.. بستگی دارد. مثلاً کسانی که مدام با باد و باران سر و کار دارند، بهتر است از لباس کار ضد آب و بادگیر استفاده کنند که یکسره است. یا افرادی که در سازمان یا شرکت، رستوران، فروشگاه و.. کار می‌کنند، برای یکدست شدن معمولاً از تیشرت کار استفاده می‌کنند. لباس‌های کار انواع، شکل‌ها و جنس‌های مختلفی دارند، که به‌صورت یک تکه، دوتکه، یکسره، دو بنده و یا لباس‌هایی همراه با سایر تجهیزات ایمنی مانند عینک، کلاه و کفش هستند.

جنس این لباس‌ها هم با یکدیگر فرق دارد، ممکن است از کتان پلی استر، ویسکوز، فیلامنت، پنبه  و یا ترکیبی از این مواد با یکدیگر باشد. در مواردی مانند تیشرت کار به هر میزان الیاف لباس بیشتر باشد تبادل حرارتی در آن بیشتر بوده و خنک تر است. افرادی که در مناطق سردسیر و در فصل زمستان کار می‌کنند، و کسانی که در محیط‌های خطرناک با خطر برق گرفتی، پرتاب مواد مذاب و شیمیایی و یا محیط بسیار مرطوب و خیس فعالیت می‎کنند، لباس‌های اختصاصی برای انجام فعالیت آنها تولید می‌شود. اما نکته‌ای که در این میان بسیار مهم است، این است که در پارچه لباس کار باید، کمترین میزان پلی استر را داشته باشد. استفاده از هر نوع مواد اشتعال‌زا در این نوع از لباس‌ها ممنوع است.

 خصوصیات و ویژگی‌هایی که یک لباس کار خوب و حرفه ای باید داشته باشد

 

تولید و پخش لباس کار در تهران
تولید و پخش لباس کار در تهران

در هنگام تهیه لباس کار ایمن و  مناسب، باید به موارد زیر توجه کرد:

  • اولین و مهم‌ترین نکته، تناسب لباس کار با سایز و اندازه افراد است
  • کسانی که در محیط کار، با مواد خطرناک و خورنده برای پوست و بدن سر و کار دارند، باید لباس به‌عنوان عایق در برابر آب، گاز و مواد اسیدی و شمیایی برای آنها عمل کند.
  • افرادی که با ماشین‌آلات صنعتی سر و کار دارند، باید لباس کار آنها یکسره بوده و هیچ نوع زنجیر ساعت و چیز دیگری به آن آویزان نباشد.
  • آتش‌ نشانان باید از لباس ضد حریق، همراه با کلاه و دستکش و کفش ایمنی استفاده کنند.
  • کسانی که در محیط کار خود، با مواد آلوده مانند، انواع گرد وغبار و یا مواد قابل انفجار در ارتباط هستند، نباید لباس کار آنها دارای چین، جیب، لبه یا چروک زیاد باشد. زیرا ممکن است، این مواد در درزها و چروک‌های لباس نفوذ کرده و سبب بیماری و مسمویت فرد شود.
  • کارکنانی که در محل کار، با مواد رادیواکتیودار و شیمیایی سر و کار دارند، باید لباس آنها بدون هیچ‌گونه منفذی و به‌صورت یکپارچه باشد. البته باید همراه با لباس، از دستکش، عینک و کفش ایمنی هم استفاده کنند.
  • اگر محیط کار گرم است، و افراد مجبور می‌شوند، برای انجام بهتر کارها آستین‌ها را بالا بزنند معمولاً استفاده از تیشرت کار توصیه می‌شود.
  • برای مناطق برفی و سردسیری، لباس‌های کار دارای کلاه و آسترهای پشمی هستند.

لباس کار تبلیغاتی

می‌توان آرم یا لوگوی شرکت را، برروی لباس کار چاپ کرد، و از آن به‌عنوان یک لباس تبلیغاتی استفاده نمود. این  امر در مورد تیشرت کار بسیار رایج شده و مورد استقبال قرار گرفته است. شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی هستند، که به‌منظور زیبا سازی فضای کسب و کار خود، و برای یکدست کردن کارکنان از تیشرت کار ، که بهترین آن تیشرت جودون است، برای انجام تبلیغات خود استفاده می‌کنند. می‌توان روی آستین، یقه، سینه و پشت تیشرت جودون، برای چاپ انواع لوگو و پیام‌های تبلیغاتی استفاده کرد.

خرید جزئی و کلی لباس کار از ایمن گستر با بهترین کیفیت

 

تولید و پخش لباس کار در تهران
تولید و پخش لباس کار در تهران

تولیدی ایمن گستر دانیال؛ با تولید انواع بسیار متنوعی از لباس‌های کار به‌صورت، لباس کار مردانه و لباس کار زنانه  توانسته است، در سطح وسیعی انواع مختلف لباس کار همراه با تجهیزات ایمنی را تولید نماید. همه محصولات با بهترین مواد اولیه  تهیه شده و به‌وسیله دستگاه‌های پیشرفته برش داده و دوخته می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی لباس کار با کیفیت، نحوه دوخت آن است. تولیدات ایمن گستر، به نحوی بسیار ظریف و محکم دوخته شده‌اند. این مجموعه همواره در تولیدات خود، دو اصل کیفیت و ظرافت را، بسیار مد نظر قرار می‌دهد، که لباس کار در عین داشتن ایمنی و ویژگی‌های حفاظتی بتواند، زیبایی را نیز برای فرد به ارمغان بیاورد. همه لباس‌های کار تولید شده این در فروشگاه‌های ما موجود هستند، و در انواع سایزها و مناسب برای هر نوع جثه یا هیکلی تولید می‌شوند.

در صورت تمایل می‌توانید، سایزی متفاوت را سفارش دهید. مجموعه ایمن گستر دانیال؛ با داشتن پشتکار و خلاقیت در طول چندین دهه کاری توانسته است، لباس کار برای انواع مشاغل مختلف همچون کارگاهی، ساختمانی، کشاورزی تعمیرگاهی، تأسیساتی، صنعتی، باغداری، فروشگاه و.. با افتخار به‌صورت کلی و جزئی، تولید کرده و در اختیار هموطنان عزیزقرار می‌دهد.

قیمت‌های لباس کار تولید شده در ایمن گستر دانیال

قیمت لباس‌های کار، همواره به‌میزان زیادی بستگی به جنس پارچه، کیفیت دوخت و سایر مواد اولیه‌ای است، که در تولید آن به‌کار می‌رود. مسلماً یک لباس کار با کیفیت، در مقایسه با لباس کار درجه دوم یا سوم، قیمت متفاوتی دارد و کاملاً از نظر ظاهر و استحکام با یکدیگر متفاوت خواهند بود. خوشبختانه تمامی محصولات تولید شده در ایمن گستر، به‌طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدی وارد فروشگاه‎های آن شده و این امر سبب شده که قیمت آنها در مقایسه با تولیدات مشابه در بازار منصفانه‌تر و مناسب‌تر باشد. در صورتی که شما نتوانستید، به‌صورت مستقیم به فروشگاه مراجعه کنید، می‌تواند از طریق پیج اینستاگرامی و وب سایت، تمامی کالاهای تولید شده ایمن گستر همراه با قیمت‌های آنها را مشاهده کنید. با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت می‌توانید، با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را درباره هر کدام از لباس‌های کار و تجهیزات ایمنی از آنها دریافت نمایید، تا بتوانید خریدی آگاهانه داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چت آنلاین