معایب پوتین سربازی غیر طبی

معایب پوتین سربازی غیر طبی

معایب پوتین سربازی غیر طبی

معایب پوتین سربازی غیر طبی

پوشیدن پوتین غیر طبی برای سربازان، مشکلات بدنی زیادی را در آینده، برای سلامتی آنها به‌وجود خواهد آورد. معایب پوتین سربازی غیر طبی، که به عنوان پوتین استحقاقی از آن یاد می‌شود، همواره به شکل بدی در یاد و خاطره سربازانی که در آن دوران، این نوع از پوتین نظامی را پوشیده‌اند باقی مانده است.

ما در این مطلب سعی می‌کنیم، معایب پوتین سربازی غیر طبی را، برای شما بازگو کرده و ویژگی‌های را که یک پوتین سربازی طبی، باید داشته باشد برای شما بیان کنیم. همچنین یکی از فروشگاه‌های معتبر، به نام ایمن گستر دانیال؛ که دارای سابقه طولانی در عرصه تولید و عرضه انواع تجهیزات ایمنی و پوتین‌های سربازی است، را به شما معرفی کنیم، تا با دیدن محصولات این مجموعه کم نظیر بتوانید، با خیالی آسوده پوتین سربازی طبی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ویژگی‌های پوتین سربازی غیر طبی

نوعی پوتین نظامی، که در زمان اعزام پسران به خدمت سربازی، به آنها داده می‎‌شود پوتین استحقاقی نام داد. این پوتین از جنس پلیمر بوده، که بسیار خشک و شکننده است. این کفش به خاطر جنس خشکی که دارد، سریع ترک برداشته و می‌شکند. داخل آن اصلاً راحت نیست و به دلیل کفه نا مناسب آن، معمولاً اگر در مدت طولانی از استفاده شود، ضربات بسیار بدی به سلامتی پاها و ستون فقرات وارد می‌کند.

به سربازان عزیز توصیه می‌شود، این نوع از پوتین نظامی را، به‌خاطر سلامتی خودشان هم که شده استفاده نکنند. زیرا ضرباتی که در حین انجام فعالیت‌ها و آموزش‌های نظامی به کف، پنجه، مچ و ساق پا وارد می‌شود، با پوشیدن این پوتین میزان آسیب به کمر و پاها و حتی چشم‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

ویژگی پوتین سربازی طبی و مقایسه آن با پوتین غیر طبی

 

معایب پوتین سربازی غیر طبی
معایب پوتین سربازی غیر طبی

اولین و مهم‌ترین فاکتور، برای انتخاب پوتین نظامی، توجه به نوع آب و هوا و منطقه‌ای است، که فرد در آن به فعالیت مشغول خواهد بود. در ایران معمولاً اکثر پوتین‌های نظامی، مشکی و ساق بلند هستند؛ مگر در مواردی برای بعضی از نیروهای مخصوص، که پوتین‌هایی به رنگ خاکی، سفید و… استفاده می‌شود. پوتین‌های سربازی طبی، از جنس چرم گاوی یا مشابه چرم تولید می‌نمایند، که آن را بسیار نرم و راحت کرده است و کیفیت آن را از حالتی خشک و غیر استاندارد بیرون آورده است، ویژگی‌های این جنس بر خلاف جنس پوتین پلیمری می‌باشد که بسیار خشک است. پوتین طبی چرم در برابر آب، برف و باران و هر نوع موادی، نفوذ ناپذیر بوده و مقاوم است.

داخل این پوتین‌های طبی، رویه‌هایی دوخته می‌شود، که در مقایسه با رویه‌هایی با جنس نایلونی، بسیار بهتر بوده و سبب ایجاد جریان هوا در داخل کفش می‌شود. وجود چنین لایه‌هایی در داخل پوتین طبی، احتمال داغ شدن و تعریق پا را به‌حداقل ممکن می‌رساند. این مورد باعث می‌شود، که پاها دیرتر عرق کنند و بسیار کمتر بو بگیرند و به مرور زمان سبب ایجاد انواع بیماری‌های پوستی و قارچی در پاها نشود. این چیزی است که کاملاً بر خلاف، پوتین‌های غیر استاندارد استحقاقی خواهد بود. سایزهای این کفش‌های نظامی، مطابق با شماره استاندارد پای افراد طراحی شده است و موجب ایجاد کمترین فشار به پنجه، پاشنه و سایر قسمت‌های پا می‌گردد.

این نوع از پوتین سربازی زیره لاستیک، به خاطر همان زیره مخصوصی که در آن قرار داده شده، موجب کاستن از میزان فشار و ضرباتی می‌شود، که در حین انجام فعالیت‌های نظامی به پای افراد وارد می‌شود. که بر خلاف پوتین‌‎های غیر طبی، هیچ‌گونه محافظتی از کفه و پنجه پا انجام نمی‌دهد و در بیشتر مواقع اندازه پوتین با سایز اصلی پای افراد مناسب نیست.

اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی، که سبب تمایز پوتین سربازی طبی با پوتین غیر طبی می‌شود، وزن آن است. پوتین‌های استحقاقی و غیر طبی، بسیار خشک‌تر و سنگین وزن‌تر از پوتین‌های طبی هستند. طوری که فرد در استفاده کوتاه مدت از آن، زود احساس خستگی می‌کند. در صورتی که پوتین‌های طبی، مناسب با فعالیت‌ها و پیاده روی‌های طولانی طراحی شده است.

بهترین برند پوتین سربازی طبی

 

معایب پوتین سربازی غیر طبی
معایب پوتین سربازی غیر طبی

حال که با ویژگی‌های، پوتین سربازی طبی و غیر طبی آشنا شدید، در اینجا می‌خواهیم چندین مدل پوتین سربازی طبی، که تولید شده در کارگاه‌های پیشرفته، فروشگاه ایمن گستر دانیال هستند، به شما معرفی کنیم. از پوتین نظامی ایمن گستر دانیال، که به شکلی کاملاً طبی و با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌شوند شامل:

  • پوتین سربازی راما
  • پوتین سربازی پاما
  • پوتین سربازی شهپر
  • پوتین سربازی الوند پوش
  • پوتین سربازی الوند پوش کویری
  • پوتین سربازی بهمن و..

که در انواع رنگ‌ها و به‌شکل زیپ‌ دار و بند دار تولید می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید، با کارشناسان ما در فروشگاه ایمن گستر، تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را در ارتباط با جنس، قیمت و سایر و یژگی‌های این پوتین‌های طبی کسب کنید.

 نکات مهمی که در زمان خرید پوتین سربازی باید به آنها توجه داشته باشید

  • سعی کنید در هنگام خرید، راحت‌ترین و سبک‌ترین نوع پوتین نظامی را، برای خود انتخاب کنید.
  • استفاده از پوتین سنگین موجب می‌شود، فرد بعد از مدت کوتاهی خسته شده و سریع احساس کلافگی کند.
  • پوتین سنگین موجب آسیب به، ساق مچ و کف پا می‌شود.
  • پوتین سربازی را، کامل مناسب با سایز پای خود انتخاب کنید.
  • بهترین نوع پوتین، اگر به پا تنگ یا گشاد باشد، عملاً برای فرد ناکار آمد خواهد بود.
  • به هیچ وجه به دلیل قیمت پایین، پوتین‌هایی از جنس پلیمر یا پلاستیک انتخاب نکنید. زیرا به سلامتی ستون فقرات شما آسیب وارد خواهد کرد.
  • جنس چرم بهترین جنس، برای خرید پوتین سربازی است.
  • همه پوتین‌های سربازی به اجبار باید مشکی رنگ باشند. استفاده از پوتین رنگی فقط در موارد خاصی مجاز است.

 استفاده از پوتین سربازی برای کارهایی دیگری به جز فعالیت نظامی

 

معایب پوتین سربازی غیر طبی
معایب پوتین سربازی غیر طبی

اگر می‌خواهید از پوتین نظامی، برای کارهایی مانند کوهنوردی و طبیعت گردی استفاده کنید، باید در هنگام خرید آن چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • در این مواقع می‌توانید و حتی بهتر است، از پوتین رنگی استفاده کنید.
  • بهتر است پوتینی را انتخاب کنید، که در قسمت ساق دارای سگک باشد.
  • اگر به مناطق خشک می‌روید، که مرطوب و بارانی نیست بهتر است، از پوتین زیپ دار استفاده کنید.
  • برای پوتین‌های بندی از بندهای کشی و بلند انتخاب کنید.

خرید پوتین سربازی طبی ارزان

قیمت پوتین سربازی طبی با کیفیت، در مقایسه با پوتین‌های معمولی، کمی بیشتر بوده و این به دلیل مواد با کیفیتی است، که در تولید این نوع از پوتین از آن استفاده می‌شود. محصولات و تجهیزات تولید شده، در ایمن گستر دانیال همگی به‎طور مستقیم و بدون واسطه، از تولیدی وارد فروشگاه می‌شود و این سبب شده که قیمت محصولات این مجموعه، در مقایسه با محصولات مشابه در بازار بهتر و منصفانه‌تر باشد.

شما بهترین پوتین سربازی طبی ارزان را می‌توانید، از فروشگاه ایمن گستر تهیه کنید. در صورتی که به هر دلیل نتوانستید، به‌صورت مستقیم به فروشگاه‌های ما، واقع در تهران مراجعه کنید می‌توانید، از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی ما، تمامی پوتین‌های سربازی تولید شده را همراه با انواع مدل‌ها و قیمت‌های آنها مشاهده کرده و سفارش خرید خود را انجام دهید.

حفظ سلامتی جوانان و نوجوانان اعزامی به خدمت سربازی، امری بسیار مهم و ضروری است، که عدم توجه و سهل انگاری در این زمینه می‌تواند، مشکلاتی در زمینه سلامتی آنها در آینده به‌وجود بیاورد و هزینه‌های درمانی زیادی برای آنها در برداشته باشد. انتخاب پوتین سربازی طبی و مناسب، در واقع تضمین کننده سلامتی پاها، به عنوان یک عضو حیاتی در بدن است.



مقالات مرتبط:

پوتین سربازی بندار و زیپ دار کدام بهنر است؟

۴ نکته در نگهداری تمیزتر پوتین سربازی

تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن

خرید پوتین سربازی راما



 

چت آنلاین