خرید پوتین سربازی راما | پوتین سربازی پاما

خرید پوتین سربازی راما

خرید پوتین سربازی راما | پوتین سربازی پاما

خرید پوتین سربازی راما | پوتین سربازی پاما

اگر قصد تهیه پوتین سربازی طبی و استانداردی دارید، باید نکاتی را درباره خرید، پوتین سربازی راما و پوتین سربازی پاما، به شما یادآوری کنیم. شما با داشتن اطلاعاتی درباره پوتین نظامی مورد نیاز خود می‌توانید، این کفش نظامی را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب، از فروشگاه معتبر ما خریداری کنید.

از روزگاران قدیم تا به امروز، پوتین سربازی را با عنوان کفش نظامی یا پوتین نظامی شناخته می‌شود. پوتین سربازی؛ نوعی بوت چکمه یا کفش است، که در زمان آموزش رزم توسط نظامیان و سربازان، به منظور محافظت از پاهایشان پوشیده می‌شود. برخلاف گذشته که پوتین‌های نظامی تنها به شکل‌های سیاه و خشک تولید می‌شدند؛ امروزه این کفش‌های نظامی در انواع رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی، حتی برای انجام فعالیت‌های غیر نظامی مانند کوهنوردی و طبیعت گردی و… تولید شده و مورد استفاده سایر افراد قرار می‌گیرد. اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد پوتین‌های سربازی، داشتن مقاومت بالا و احساس راحتی برای فرد، در حین انجام فعالیت‌های نظامی است. این کفش نظامی، باید بتواند از مچ پا و ساق افراد، در برابر خطرات احتمالی و فشارهای که در زمان  انجام مانور و آموزش‌های نظامی به ساق پا، مچ و کف پا وارد می‌شود، را به حداقل ممکن برساند. پوتین مدل راما و پوتین پاما؛ دو مدل از کفش‌های نظامی استاندارد و مرغوب موجود در فروشگاه ایمن گستر دانیال هستند. این دو مدل کفش نظامی، به‌دلیل داشتن ویژگی‌های خاص و منحصربفرد، می‌توانند مناسب‌ترین پوتین نظامی برای پا، در حین انجام فعالیت‌های آموزشی برای سربازان باشند.

شما می‌توانید این پوتین سربازی را، از فروشگاه معتبر ایمن گستر دانیال، که دارای سال‌ها تجربه در عرصه تولید و عرضه انواع کفش نظامی می‌باشد، به راحتی و به شکل حضوری یا آنلاین سفارش داده و تهیه نمایید.

انتخاب پوتین مناسب سربازی

 

خرید پوتین سربازی راما
خرید پوتین سربازی راما

برای انتخاب پوتین نظامی مناسب برای سربازان؛ باید با توجه به منطقه و نوع آب و هوایی که فرد در آن فعالیت می‌کند، بهترین نوع پوتین برای استفاده در آن موقعیت مکانی را انتخاب نمود. با انتخاب درست پوتین سربازی؛ افراد نظامی می‌توانند، در شرایط سخت آب و هوایی به راحتی راهپیمایی کرده و فعالیت‌های آموزشی خود را انجام دهند. پوتین سربازی راما و پوتین سربازی پاما؛ دو مدل از انواع پوتین‌های استاندارد سربازی هستند، که می‌توانند به خوبی از مچ و پای افراد در برابر بسیاری از آسیب‌های احتمالی در حین فعالیت نظامی جلوگیری کنند. کفش‌های نظامی  مدل راما و پاما، بسیار طبی و راحت بوده و در استفاده‌های طولانی مدت، سبب خستگی و کلافه شدن سربازان نمی‌شود. این دو نوع پوتین نظامی، به‌دلیل داشتن زیره سبک و انعطاف‌پذیر به خوبی شدت ضربات وارده به کف پا را گرفته و از آن مراقبت می‌کند. این دو مدل پوتین سربازی، کاملاً ضد آب بوده و در مجاورت با آب به راحتی آب و رطوبت به داخل آن نفوذ نمی‌کند. قسمت بیرونی این کفش‌های سربازی، در هنگام خیس بودن اگر در مجاورت فضای آزاد قرار بگیرند، سریع خشک می‌شوند. به‌دلیل استفاده از جنس مرغوب و با کیفیت، به‌کارگیری روکش‌های داخلی خوب، در پوتین سربازی راما و پاما می‌توان در آب و هواهای سخت و خشک به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

جنس پوتین سربازی مدل راما و پاما

توجه به جنس به‌کار برده شده، در تولید پوتین سربازی امری بسیار مهم است. پوتین سربازی که معمولاً به این جوانان در زمان اعزام به خدمت داده می‌شود؛ تولید شده از جنس پلیمر است. پوشیدن پوتین جنس پلیمر، بسیار سنگین و ناراحت کننده است، طوری‌که اگر برای مدت طولانی استفاده شود، ممکن است آسیب‌های جدی به مچ پا و ستون فقرات سربازان وارد کند. افراد باید در زمان پوشیدن این نوع از پوتین، تحرک کمی داشته باشند. این پوتین‌های استحقاقی، به‌دلیل ارزان بودن از جنس پلاستیک بوده، و در صورت دیر واکس‌زدن سریع ترک خورده و می‌شکند. پوتین سربازی مدل راما و پاما، از جنس چرم یا چرم تقویت شده بوده، که دارای مقاومتی بالا در زمان فعالیت و آموزش‌های محیطی هستند.

تفاوت پوتین سربازی مدل راما و پاما

 

خرید پوتین سربازی راما
خرید پوتین سربازی راما

کفش‌ نظامی مدل راما به‌دلیل داشتن زیره پی یو، بسیار سبک و مقاوم است. اما پوتین سربازی مدل  پاما، دارای زیره لاستیکی می‌باشد، که مقداری سنگین بوده و این زیره شبیه کفش‌های کوهنوردی است، که دارای استحکام بسیار بالایی می‌باشد. این دو زیره برای پوتین سربازی راما و پاما؛ در برابر اصطکاک و اجسام نوک تیز و برند، بسیار محکم هستند. این دو مدل پوتین نظامی تک رنگ (مشکی) بوده و در شش سایز مختلف در فروشگاه ایمن گستر دانیال موجود است.

شما می‌توانید، از طریق پیج اینستاگرامی و یا مشاهده وب سایت این مجموعه کم نظیر، با تمام محصولات و انواع پوتین‌های نظامی این تولیدی خوشنام و معتبر آشنا شوید. ایمن گستر دانیال؛ در طول سال‌های پر افتخار کاری خود توانسته است، با ارائه انواع پوتین سربازی و دیگر محصولات ایمنی با کیفیت و مرغوب خود، اعتماد مشتریان زیادی را در سراسر ایران به خود جلب نماید و همیشه قدردان این اعتماد است. شما می‌توانید در صورت تمایل، حضوری به فروشگاه ما در تهران تشریف بیاورید و از نزدیک انواع کفش‌های نظامی تولید شده این مجموعه را ببینید. در صورت عدم مراجعه حضوری، این امکان برای مشتریان محترم ما فراهم شده، که  به شکل آنلاین کفش نظامی مورد نیاز خود را همراه با مشورت کارشناسان ما، سفارش داده و پس از ثبت دقیق جزئیات از طرف این کارشناسان، کالای خریداری شده به بهترین شیوه ممکن برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

نکات مهمی را که در هنگام خرید پوتین سربازی باید مورد توجه قرار بگیرد

  • اولین و مهم‌ترین نکته‌ای، که در زمان تهیه پوتین سربازی باید مورد توجه قرار بگیرد، توجه دقیق به سایز پا است. کفش نظامی نباید بزرگتر و یا کوچکتر از اندازه پای فرد استفاده کننده از آن باشد. در غیر این‌ صورت کاملاً آسیب زننده خواهد بود.
  • پوتین سربازی باید با شکلی باشد که از مچ و ساق پا به خوبی محافظت کند.
  • کفش نظامی را انتخاب کنید که سبک بوده و در هنگام راه رفتن احساس سنگینی نکنید. تا در زمان استفاده در شرایط دشوار بار اضافی را به شما تحمیل نکند.
  • توجه داشته باشید بهترین جنس برای پوتین نظامی چرم طبیعی است. علاوه بر مقاومت بالایی که دارد می‌تواند خود را با شرایط آب و هوایی مختلف وفق دهد و سریع ترک خورده نشود.
  • داشتن جنس مناسب کفش نظامی، به‌دلیل گردش هوا در آن مانع از عرق کردن پا، بوگرفتن کفش و ایجاد بیماری‌های پوستی در پا می‌شود.
  • برای افزایش خاصیت ضدآبی دور پوتین سربازی و لبه‌های آن از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد.
  • در زمان خرید به حفره رد کردن نخ‌ها کاملاً دقت کنید، که سالم باشند و موجب آزار پای شما نشوند.
  • سربازان وظیفه در تمام مراکز نظامی، به جز در موارد خاصی حق ندارند پوتین سربازی رنگی بپوشند.

پوتین سربازی، معمولاً در انواع طرح‌های متفاوت و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلفی برای افراد نظامی تولید می‌کنند. از کفش نظامی برای فعالیت‌های دیگری نیز مثل کوهنوردی و.. هم استفاده می‌شود. توجه به جنس مرغوب و راحتی در زمان پوشیدن کفش نظامی، از موارد بسیار مهم در هنگام خرید این کالا است. سعی کنید کفش نظامی خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید، تا بتوانید با خیالی آسوده از پوتینی مرغوب استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چت آنلاین