تولیدی تیشرت جودون در تهران | قیمت عمده تیشرت جودون

تولیدی تیشرت جودون در تهران

تولیدی تیشرت جودون در تهران | قیمت عمده تیشرت جودون

تولیدی تیشرت جودون در تهران | قیمت عمده تیشرت جودون

فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ به عنوان یک مرکز تولیدی تیشرت جودون در تهران، واقع در هلال احمر نرسیده به میدان رازی پلاک ۸۴، در عرصه تولید و عرضه انواع لباس‌های ایمنی کار و تیشرت‌های جودون در رنگ‌ بندی‌های مختلف فعالیت می‌کند. قیمت عمده تیشرت جودون کاملاً وابسته به‌ کیفیت و جنس پارچه مورد استفاده، نوع دوخت، کیفیت دکمه‌ها است. به‌هر میزان در ترکیبات پارچه این لباس کار، از الیاف طبیعی بیشتری استفاده شود، قیمت این تیشرت کار هم بیشتر خواهد بود. شما با خرید از این فروشگاه معتبر و گسترده، می‌توانید کالای خود را به‌طور مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید. با خرید از این مرکز تولیدی؛ تجربه یک خرید باکیفیت و با قیمتی منصفانه را خواهید داشت.

چه افرادی بیشتر از تیشرت جودون استفاده می‌کنند؟

تیشرت جودون به‌دلیل خنکی و راحتی خاصی که دارد؛ معمولاً می‌تواند از طرف عموم مردم مورد استفاده قرار بگیرد. اما به‌طور دقیق به‌دلیل یقه‌دار بودن این تیشرت، طرح و شکل خاصی که دارد، تاحدی ظاهری رسمی به این لباس کار بخشیده است. تیشرت جودون براساس نوع بافت خاصی‌ که در پارچه آن به‌کار رفته، بسیار مناسب اشخاصی است که می‌خواهند در سازمان یا شرکتی که فعالیت می‌کنند، به عنوان لباس کار فرم از آن استفاده نمایند. افرادی‌که در آب و هوای گرم زندگی می‌کنند و به دنبال تیشرت کار در فصل گرما هستند و همچنین ورزشکاران، لباسی بهتر از تیشرت جودون برای آن‌ها پیدا نخواهد شد.

راه‌های تشخیص تیشرت جودون با کیفیت

برای تشخیص کیفیت یک تیشرت جودون مرغوب راه‌های وجود دارد، که با فهمیدن آن می‌توانید تیشرت کاری مناسب و زیبا را برای خود تهیه کنید. موارد تشخیص کیفیت تیشرت جودون:

تولیدی تیشرت جودون در تهران
تولیدی تیشرت جودون در تهران

تراکم بافت پارچه

پارچه‌ای که در تولید تیشرت جودون به‌کار می‌رود، پارچه جودون نام دارد. بنابراین تراکم بافت پارچه‌ای که به آن گرماژ پارچه هم می‌گویند، امری بسیار مهم در تعیین کیفیت این لباس کار است. هر چه تراکم یا گرماژ پارچه جودون کمتر باشد، کیفیت تیشرت کار هم کمتر خواهد بود. شما با مقایسه دو تیشرت، به خوبی می‌توانید کیفیت تراکم پارچه را در آن تشخیص دهید. پارچه‌های با گرماژ بالا وزن بیشتری داشته و تی‌شرت جودون بی‌کیفیت، وزن سبک‎تری نسبت به تی‌شرت باکیفیت دارد. روش دوم که بسیار مهم است، دقت به نوع تار و پود در پارچه است. پارچه‌هایی که تراکم پایینی دارند؛ در تار و پود آن نوعی از هم گسستگی یا در اصطلاح عامیانه زهوار در رفتگی در میان الیاف آن دیده می‌شود. این گسیختگی در پارچه لباس، به راحتی و از طریق مشاهده و لمس کردن قابل تشخیص است. این عامل به شدت برروی کیفیت لباس کار تأثیر می‌گذارد. زیرا با چنین پارچه‌ایی کیفیت برش دوخت آن پایین خواهد بود و قطعاً تیشرت کار تن‌ خور مناسبی نخواهد داشت. همین جنس پاچه جودون نامرغوب، موجب پایین آمدن کیفیت کش‌باف یقه، دوخت و حتی دکمه تیشرت کار خواهد شد. اگر شرکت یا سازمانی آرم یا برند خود را بر روی آن گلدوزی کند و بخواهد از این تیشرت کار به عنوان یک لباس تبلیغاتی هم استفاده نماید؛ پارچه بی‌کیفیت زیر دستگاه گلدوزی پاره و نخ‌نما خواهد شد. بنابراین استفاده از چنین پارچه‌ای در دوخت تیشرت جودون، نه به عنوان لباس کار و نه به عنوان یک لباس اسپرت، هیچ کدام انتخاب مناسبی برای افراد نخواهند بود.

یکدست بودن رنگ لباس و کیفیت رنگرزی پارچه جودون

پارچه جودون به‌صورت خام و فاقد هر نوع رنگی تولید می‌شود. پارچه جودون به کارخانه‌های رنگرزی برای رنگ شدن فرستاده می‌شوند. اگر پارچه تولید شده مراحل رنگرزی آن، به‌طور کامل انجام نگیرد و افراد به قصد سود بیشتر این مرحله را به خوبی و با کیفیت برروی پارچه انجام ندهند، تیشرت نامرغوب خواهد بود. اما با کمک دو روش به خوبی می‌توانیم کیفیت رنگرزی این لباس کار را تشخیص دهیم:

  • با قراردادن تیشرت در معرض نور مناسب، کاملاً یکدست و هم سطح بودن رنگ پارچه را تشخیص می‌دهیم. در رنگرزی بی‌کیفیت با کمی دقت می‌توانیم تشخیص دهیم، که رنگ تیشرت یک سطح و یکدست نیست. ممکن رنگ تیشرت کار در قسمتی روشن و در قسمتی کمی تیره‌تر باشد.
  • تشخیص کیفیت رنگ تیشرت جودون، توجه به زنده بودن رنگ است. رنگ‌های بی کیفیت کدر هستند.

کیفیت دوخت تیشرت جودون

تولیدی تیشرت جودون در تهران
تولیدی تیشرت جودون در تهران

کیفیت برش و دوخت این لباس کار یکی از عوامل مهم در زیبا نشان دادن تن‌خور آن است. در صورتی‌که فرآیند تولید پارچه جودون و مراحل رنگرزی آن، به بهترین شیوه ممکن انجام بگیرد؛ ولی کیفیت دوخت و برش تمیز و مرتبی نداشته باشد، این عامل خود می‌تواند دلیلی برای بی‌کیفیتی کالای مورد نظر ما باشد.

کیفیت دکمه‌های به‌کار رفته در تیشرت جودون

تشخیص کیفیت دکمه تی‌شرت، به‌صورت لحظه‌ای و در زمان خرید کار خیلی ساده‌ای نیست. برای تشخیص کیفیت دکمه‌ها، توجه به شکل ظاهری آن‌ها است که باید به‌صورت مناسب و مرتب قرار گرفته باشند. به رنگ دکمه هم توجه کنید، اگر رنگ آن با یک ناخن‌کشی ساده از بین برود پس دکمه لباس کار بی‌کیفیت است.

تمامی موارد گفته شده، درباره تشخیص کیفیت تیشرت جودون در لحظه خرید، برای همه افرد کار ساده‌ایی نیست. برای همه ما پیش آمده که کالایی را خریده‌ایم و پس از گذشت مدت زمانی از خرید، عیب و ایرادهای آن برایمان مشخص شده است. بنابراین خرید از یک مرکز قابل اعتماد با برندی معتبر؛ که مورد اطمینان افرد زیادی هست، می‌تواند برای ما بسیار ارزشمند باشد. فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ با داشتن سال‌ها تجربه پر افتخار کاری، در زمینه تولید و عرضه انواع لباس‌های ایمنی و تیشرت‌ کار در طرح‌های بسیار متنوع می‌باشد. این فروشگاه همواره توانسته است، اعتماد مشتریان زیادی را به‌دلیل کیفیت بالای تولیدات خود جلب نماید. شما می‌توانید به‌صورت حضوری یا آنلاین و یا از طریق پیج اینستاگرامی ما انواع لباس‌های ایمنی و تیشرت‌های کار را مشاهده کنید. در صورت تمایل با خیالی آسوده، لباس کار مورد نیاز خود را از دانیال گستر سفارش دهید.

بررسی تفاوت نوع تیشرت جودون به عنوان لباس کار و لباس کژوال (راحتی)

به‌طور کلی در پارچه جودون، به میزان ۷۰ درصد پلی‌استر و ۳۰ درصد پنبه یا کتان به‌کار می‌رود. اما ترکیب این مقدار مواد در پارچه جودون، برای تهیه انواع تیشرت جودون یکسان نیست. برای تیشرت جودونی که به عنوان لباس کار از آن استفاده می‌شود؛ میزان پلی‌استر آن نسبت به پنبه یا کتان بیشتر است. همچنین در تی‌شرت جودونی که به عنوان لباس راحتی و اسپرت پوشیده می‌شود؛ درصد کتان یا پنبه نسبت به پلی‌استر در تولید پارچه آن بیشتر به‌کار برده می‌شود. همان‌طوری‌که می‌دانیم ویژگی اصلی یک لباس کار؛ راحتی و در عین حال دوام بالا و داشتن قیمت مناسب است. در پارچه‌های جودونی که نسبت پلی‌استر آن  بیشتر از کتان یا پنبه است، برای استفاده در تیشرت کار مناسب‌تر هستند. از طرف دیگر لازمه لباس اسپرت، زیبایی و راحتی است که افراد از این لباس انتظار دارند؛ بنابر این درصد کتان یا پنبه پارچه جودون برای لباس کژوال باید بیشتر از پلی‌استر آن باشد.

نکاتی در مورد شستن تیشرت جودون

تولیدی تیشرت جودون در تهران
تولیدی تیشرت جودون در تهران

با وجود اینکه تیشرت کار جودون را می‌توان در ماشین لباسشویی شست؛ ولی تا حد امکان برای حفظ ساختار پارچه، سعی کنید آن را دستی بشویید. دمای مناسب برای شستن تیشرت بین ۱۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. اگر لباس کار را در ماشین لباسشویی می‌شویید، کندترین دور ماشین را برای شستشویی آن انتخاب کنید.

نکته‌هایی که در زمان خرید تیشرت جودون باید به آن‌ها توجه داشته باشیم:

  • به سایز خود کاملاً توجه داشته باشید که تی‌شرت خیلی گشاد یا تنگ نباشد.
  • تیشرت کار باید تحت هر شرایطی متناسب با سایز افرد باشد.
  • انگشت شما باید بین آستین و بازو به راحتی قرار بگیرد در غیر این‌صورت لباس کار تنگ است و باید سایز بزرگتر را امتحان کنید.
  • قد آستین تیشرت جودون معمولاً تا اواسط ماهیچه‌های بازو است، نه خیلی بلندتر و نه کوتاه‌تر
  • قد مناسب این تیشرت کار تا روی باسن است.
  • بسته بودن دکمه‌ها سبب زیباتر نشان‌دادن تیشرت جودون در تن شما خواهد بود، پس همه دکمه‌ها را باز نگذارید.

گروه ایمن گستر دانیال؛ در طول سال‌های پر افتخار کاری خود همواره تلاش می‌کند، که همگام با استانداردهای روز دنیا، انواع لباس‌های کار و لوازم ایمنی خود را طراحی کرده و روانه بازار نماید. شما می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت ما؛ از محصولات متنوع و با کیفیت این تولیدی دیدن فرمایید. در صورتی‌که نتوانستید حضوری به این تولیدی بزرگ در تهران مراجعه کنید و با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۴۵۹۶۵ با مشاوران آگاه و کارآزموده ما تماس گرفته و آن‌ها به تمامی سؤالات شما در زمینه انواع لباس کار و ایمنی پاسخ خواهند داد. این فروشگاه بزرگ و معتبر در واقع فرصتی استثنایی برای عزیزانی محسوب می‌شود؛ که به دنبال تهیه بهترین و با کیفیت‌ترین لباس‌های کار با قیمتی مناسب، برای خود یا مجموعه فعال کاری خود هستند.

 

 

 

 

چت آنلاین