قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید

قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید

شما باید قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید، زیرا بهتر است که، راجب جنس، کیفیت، انواع ویژگی یک بادگیر خوب بدانید؛ چرا که بادگیرهای ضدآب بسته به اینکه در چه شرایطی و کجا مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای انواع گوناگونی هستند. ما به شما مدل های رو معرفی می‌کنیم که در تمام شرایط باد و بارانی و یا شرایطی که نیاز به حفاظت خود دارید از آن با خیال راحت استفاده کنید. شما را با مدل‌های آشنا می‌کنیم که همگی آن‌ها جزو پرکاربردترین و پرفروش ترین بادگیرهای ضدآب هستند، همگی آن‌ها در فروشگاه موجود است و می‌توانید به سادگی خرید مطمئن و آسوده داشته باشید.

انواع بادگیرها

 

بادگیرهای ضد آب دو تیکه (کاپشن و شلوار)

قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید
قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید

این نوع بادگیرها تنها برای فصل خاصی نیست، شما می‌توانید هر زمان که نیاز دارید از باد و باران و یا محافظت خود از پاشیدن چیزی روی لباس کار شما استفاده کنید. جنس این بادگیرها از پارچه ی شمعی پشت لاستیک می‌باشد که خاصیت ضدآب بودن آن را تضمین می‌کند. ویژگی‌های این لباس کار بادگیر ضدآب این است که؛ کلاه متصل دارد و دارای کش دور مچ پا و دورمچ دست است، که از عبور باد و باران جلوگیری می‌کند، سایز این مدل بادگیر ضدآب فری سایز است. حمل آن خیلی راحت است چرا که دارای وزن و حجم خیلی کمی است. کاپشن و شلوار از هم جداست و شما بسته به نیاز می‌توانید به‎‌صورت جدا از آن‌ها استفاده کنید. این نوع لباس کاربادگیر قابلیت استفاده برای پروژه های ساخت و ساز، رنگ کاری، کارواش، کار با مواد شیمیایی، کارخانه ها و… را دارد.

اورکت بلند بادگیر ضد آب

قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید
قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید

این نوع بادگیر یکی از پرکاربردترین نوع بادگیرهاست که در تمام فصول بارندگی می‌توانید استفاده کنید، چرا که شما را از باد و باران حفظ می‌کند.این نوع بادگیر تا بالای زانو را می‌پوشاند و از آنجا که سبک و قابل حمل طراحی شده می‌توانید همیشه در ماشین خود نگهداری کنید و هر زمان که نیاز شد استفاده کنید.

این مدل از بادگیرهای ضد آب دارای یک کلاه متصل و کش سرآستین است. جنس این نوع از بادگیرهای ضدآب پارچه شمعی پشت لاستیکی ضدآب می‌باشد. می‌توانید این مدل را در فروشگاه ببینید و خرید مطمعن با قیمت مناسب داشته باشید. چرا که محصولات ما دارای گارانتی اصالت هستند. کافیست یک بار برای همیشه این مدل بادگیر را سفارش بدهید و از این محصول با خیال راحت استفاده کنید.

پانچه کوهنوردی

قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید
قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید

اگر هوس یه کوهنوردی یا پیاده روی کردید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک مدل از این بادگیرهای ضدآب را همراه خود ببرید. چرا که حجم بسیار کمی دارد و شما را از باران شدید حفظ می‌کند و با خیالی آسوده بدون اینکه کوله ی خود را دربیاورید این پانچ فری سایز را بپوشید و به مسیرتان ادامه دهید و از قدم زدن زیر باران لذت ببرید. اگر به این محصول علاقمند شدید می‌توانید از اینجا به صفحه محصول بروید و ویژگی‌های جالب این مدل بادگیر ضدآب را بخوانید. از آنجایی که امکان استفاده این مدل در شرایط مختلف کاری مثل کارواش‌ها، راهداری، شهرداری، کشاورزی، نگهبانی، پلیس و حتی استفاده شخصی را دارد خرید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم.

مدل های که باهم بررسی کردیم همگی دارای ویژگی یک بادگیر خوب مثل:

مقاوم در برابر نفوذ باد و باران؛ چرا که در دوخت این نوع بادگیرهای ضد آب از پارچه شمعی پشت لاستیکی استفاده شده، ویژگی این نوع پارچه این است که خاصیت ضد آب دارد و مقاومت بالایی در برابر نور مستقیم خورشید و سایش دارد. به‌همین دلیل از این نوع پارچه در دوخت بادگیرهای ضدآب استفاده می‌شود مادامی که شما برای محافظ خود استفاده می‌کنید عمر طولانی داشته باشند و دچار پوسیدگی و فرسودگی نشوند.

مقاوم در برابر نفوذ باد و باران؛ نکاتی که در دوخت این مدل ها در نظر گرفته شده که فرد را بطور کامل از گزند باران و باد و یا هر مایعی که ممکن است فرد استفاده کننده با آن سروکار داشته باشد حفظ کند. مثل کش های که در مچ دست و پا قراردارند.دوخت مناسب و درزگیری دقیق بواسطه استفاده از لبه های محافظ. قراردادن کلاه متصل که علاوه بر زیبایی که به بادگیر داده سر و صورت را محافظت می‌کند.

مقاوم در برابر فرساش؛ همانطور که در بالا گفته شد به سبب استفاده از پارچه شمعی پشت لاستیکی این ویژگی مقاوم بودن در برابر فرسایش در نظر گرفته شده است. تا شما بتوانید بارها و بارها بدون نگرانی از فرسودگی یا پوسیده شدن از این بادگیرهای ضد آب استفاده کنید.

راحتی در هنگام استفاده؛ اغلب این بادگیرها به‌صورت فری سایز دوخته شده تا فرد بتواند به‌سادگی و راحت از آن استفاده کند. شما می‌توانید این بادگیر را روی لباس خود بپوشید. حتی در بادگیر مدل پانچ می‌توانید آن را روی کوله ی خود بپوشید و خیلی چابک به کوهنوردی و یا پیاده روی خود ادامه دهید.

ما سعی کردیم مدل های پرکاربرد و پرفروش را به شما معرفی کنیم تا شما بسته به شرایطی که دارید بتوانید انتخاب کنید. با توجه به مدل های که در بازار وجود دارد بهتر است مدلی را تهیه کنید که کارایی بیشتری دارد، ما علاوه بر کارایی و کیفیت محصولات، زیبایی و شیک بودن را در نظر گرفته ایم. اگر شما دارای کسب و کاری هستید می‌توانید از این بادگیرهای ضد آب استفاده کنید، لوگو خود را روی آن‌ها چاپ کنید و به‌عنوان هدیه تبلیغاتی از آن استفاده کنید. چرا که بسیار پرکاربرد است و خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یا اگر در پروژه ساختمانی مشغول به کار هستید برای کارگران خود لباس یکدست با آرم مجموعه ی خودتان داشته باشید. اگر هنوز هم نتوانستید تصمیم بگیرید،کارشناسان ما به‌صورت آنلاین و تلفنی حضور دارند و شما می‌توانید با تماس تلفنی و یا چت از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید و لذت خرید مطمئن را تجربه کنید.

فروشگاه دانیال گستر، به‌صورت تخصصی در زمینه ی تجهیزات حفاظت فردی-کارگاهی و آتش نشانی و هشدار دهنده های ترافیکی فعالیت دارد. شما می توانید به فروشگاه ما بروید و با انواع محصولات ما آشنا شوید. محصولات همگی با کیفیت و تضمینی هستند. اگر تصمیم به خرید داشتید می‌توانید هم از طریق سایت هم از طریق پیج اینستاگرام سفارش را ثبت کنید و محصول را دریافت کنید. در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتری دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما در کنار شما هستیم.

 

چت آنلاین