ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما باید شامل: خنک نگه‌داشتن بدن در حین کار و دفع حرارت محیط، از آن باشد، که موجب می‌گردد پوست کمتر عرق کند، در نتیجه مثل یک پوشش و وسیله حفاظتی برای کارگران در شرایط ویژه و دمای بالا در محیط کاری استفاده می‌شود. سال‌هاست که از لباس کار با توجه به شرایط آب و هوایی به ویژه در فصل‌های گرم برای کارمندان و کارگران استفاده می‌شود. یکی از دغدغه‌های آنان نوع و کیفیت همین لباس‌های کار است، که برای امنیت و سلامتی این افراد بسیار مهم است. نوع الیاف به‌کار گرفته شده در تیشرت‌های کارگری به منظور تبادل حرارتی راحت امری مهم و ضروری است، جنس آن باید به افزایش دمای محیطی کمک نکند. این نوع از لباس کار باید مطابق با شرایط ویژه دوخته شود. در این مطلب سعی داریم ویژگی‌های تیشرت کارگری مناسب را شرح دهیم، تا لباس کاری مناسب که تولید شده از بهترین جنس پارچه‌های لباس کار است، را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده این کالا را در اختیار کارمندان و کارگران خود قرار دهید. تا آن‌ها به بهترین نحو کار خود را انجام دهند و از این بابت نگرانی و دغدغه‎ ای نداشته باشند. شما می‌توانید به راحتی این تیشرت‌های بسیار با کیفیت را از فروشگاه معتبر و با سابقه ما تهیه کنید.

ویژگی‌هایی ‌که باید در زمان تهیه تیشرت کارگری در نظر گرفت

پوشیدن لباس کار مناسب به عنوان یک اصل اساسی در بیشتر مشاغل پذیرفته شده است. تی شرت کار باید دارای ویژگی‌هایی بوده تا پوشیدن آن امری معقول و منطقی باشد. همان‌طوری‌که می‌دانید، یکی از اهداف مهم در انتخاب این نوع از لباس‌ها، بالا بردن بهره‌وری کارگران است. اگر موارد مهم و اصلی در انتخاب تی شرت کارگری رعایت نشود، امکان دارد نتیجه‌ای معکوس حاصل شود. بنابراین مهم است که دقیقاً بدانید یک تی شرت کار مناسب برای داشتن ویژگی‌های مطلوب مانند راحتی، دفع گرما از بدن، عدم تعریق، گردش هوای مناسب در آن و سازگاری الیاف پارچه با پوست بدن، باید دارای ویژگی‌های مناسبی به شرح زیر باشد:

نوع و جنس پارچه تی شرت کار

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما
ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

اولین و مهم‌ترین نکته، توجه به جنس تی شرت کارگری است، به هر اندازه‌ای که میزان پلی استر در لباس کار کمتر باشد، به این معنا است که درصد نخ مورد استفاده در آن زیاد است. این نوع تی شرت برای فصل گرما مناسب بوده و جریان هوا در آن وجود دارد، موجب کنترل دمای بدن می‌شود و فرد کمتر عرق می‌کند. اما اگر مقدار پلی استر مورد استفاده در تی شرت کارگری زیاد باشد، سبب عدم گردش هوا در لباس شده، که این خود موجب تعریق بیشتر و ایجاد بوی نامطبوعی در بدن می‌شود، در نتیجه فرد زودتر از حد معمول خسته و کلافه می‌گردد. این موارد مطمئناً کاهش عملکرد و راندمان کاری را در پی خواهد داشت. بنابراین پارچه‌های نخی، پنبه‌ای، ترگال ساده و.. برای دوخت لباس کار تابستانی مناسب هستند، در اصل کیفیت نخ و پنبه مورد استفاده در لباس کار تعیین کننده مرغوبیت آن است. البته به‌طور کلی به تمامی کارگران عزیز توصیه می‌شود، در کنار تی شرت مناسب و استاندارد کار، مصرف آب زیاد در طول روز و در هنگام کار را جدی بگیرند، رعایت این دو عامل در سلامتی آنان و در شرایط گرم کاری بسیار مؤثر و مهم است.

رنگ تی شرت کار

یکی از فاکتورهای مهم دیگر در انتخاب این نوع از لباس کار رنگ آن است، که نقشی مهم در عدم جذب گرما و تابش نور خورشید بر روی بدن افراد دارد. همان‌طوری‌که می‌دانید لباس‌های با رنگ تیره سبب می‌شوند گرمای بیشتری را به خود جذب کنند. بنابراین تی شرت کار باید رنگ روشن داشته باشد، انتخاب رنگ‌هایی مانند کرم، استخوانی، سفید، آبی آسمانی، طوسی روشن و.. مناسب خواهد بود.

سایز تی شرت کار

تیشرت کارگری نباید خیلی تنگ و چسب بدن فرد باشد، زیرا سبب جذب گرما و عدم جریان هوا در لباس شده که خود باعث تعریق می‌گردد. این عدم راحتی در لباس کار سبب کلافه‌گی فرد در هنگام کار می‌شود.

در نظر داشتن راحتی و انعطاف تی شرت کار

تیشرت کارگری باید کم وزن، سبک و راحت باشد، تا فرد بتواند به راحتی کارهای خود را انجام دهد و دچار زحمت و خستگی نشود.

موارد قابل توجه در زمان استفاده از تیشرت کارگری

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما
ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لباس کار همیشه در نظر گرفتن شرایط محیط کاری و ارزیابی آن است، پس از آن با در نظر داشتن سایز دقیق و مناسب خود یا کارگران و کارمندان، اقدام به تهیه تی شرت کار نمایید. این نوع از لباس کار باید دارای مواردی به شرح زیر باشد:

  • دوخت تی شرت باید کاملا محکم بوده و درزهای آن دوبار چرخ شده باشند.
  • سایز لباس نباید خیلی تنگ و در عین حال خیلی هم گشاد باشد، باید متناسب سایز افراد باشد.
  • به‌جز در مواردی‌که باید و مطلوب است آستین کوتاه‌تر باشد، نباید آستین‌های لباس را تا بزنید و یا کوتاه‌تر نمایید.
  • میزان آستین لباس کار را بنابر وضعیت کاری خود انتخاب کنید.
  • تی شرت کارگری نباید در هنگام کار دارای پارگی باشد.
  • مطلوب است که به تی شرت کار هیچ نوع وسایلی آویزان یا وصل نباشد.
  • بهتر است در مکان‌های که دارای گرد و خاک و غبار هستند، از لباس کاری استفاده شود که لبه‌دار نبوده و جیب نداشته باشد.

تهیه و خرید لباس کار همیشه نیازمند تحقیق و بررسی است. شرایط ویژه محیط کار و خطراتی که در آن برای افراد وجود دارد، در انتخاب نوع لباس کار و جنس آن کاملا تأثیرگذار خواهد بود. جنس پارچه مورد انتخاب شما برای لباس کار باید سبب دفع خطرات موجود در محیط کار شود و همچنین موجب فراهم نمودن راحتی در حین کار کردن برای افراد گردد. این کالا باید خیال آسوده کارفرما را در این مورد فراهم کند. پارچه‌‎هایی که برای لباس کار و تی شرت کارگری مورد استفاده قرار می‌گیرند، داری تنوع زیادی هستند که شامل پارچه پنبه، نخی، ویسکوز… می‌باشند.

فروشگاه دانیال گستر به شکلی کاملا تخصصی در زمینه تهیه انواع لباس‌های کار و تی شرت‌های کارگری فعالیت می‌کند. محصولات این فروشگاه گسترده، معتبر، تضمینی و کاملا با کیفیت هستند. کارشناسان آگاه و متخصص ما در زمینه خرید انواع لباس‌های کار به‌صورت آنلاین و تلفنی حضور دارند، شما می‌توانید با ارتباط و مشورت با آن‌ها خریدی تضمینی و مطمئن داشته باشید. ما همواره در طول سال‌های پر افتخار کاری که داشته‌ایم، قدردان اعتماد مشتریان عزیز خود هستیم. تی شرت کارگری عرضه شده در این فروشگاه فوق‌العاده بوده و از بهترین جنس نخ، پنبه و.. می‌باشد.

بررسی حدود قیمت تیشرت کارگری

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما
ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

قیمت این مدل از لباس کار مخصوص فصل‌های گرم، مانند دیگر لباس‌های کار به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع تی شرت کار تفاوتی با دیگر لباس‌های کار ندارد، مگر در نوع جنس پارچه‌ای که در آن به‌کار رفته است. به‌طور کلی لباس کارهایی که برای فصل گرما استفاده می‌شوند خود دارای انواع مختلفی هستند و دسته نسبتاً گسترده‌ایی از لباس‌های کار را تشکیل می‌دهند؛ که شامل انواع تی شرت کار، لباس کار دوبنده، لباس فرم اداری، لباس کار یکسره، روپوش‌ کارگاهی و.. را شامل می‌شود. تی شرت کارگری را با توجه به معیارهای زیر به‌طور کلی می‌توان قیمت‌گذاری نمود:

  • مرغوبیت جنس و کیفیت پارچه
  • طراحی لباس
  • نوع دوخت تیشرت
  • دکمه، زیپ، چسب و.. که در لباس کار استفاده شده است.
  • هزینه‌های مربوط به حمل ونقل

مدیران کارگاره‌ها و شرکت‌ها باید کاملا آگاه باشند، که لباس کار تأثیر زیادی بر روی کارایی و نگرش کارگران دارد. بنابراین باید در تهیه این کالا برای کارمندان و کارگران خود توجه‌ای خاص و ویژه داشته باشند، تا عملکرد بهتری را از نیروهای خود مشاهده کنند. توجه به این عامل هم به سود کارفرما خواهد بود و هم به نفع کارگر، بنابراین کم لطفی کردن نسبت به این قضیه، به ضرر یک مجموعه فعال خواهد بود. باید همواره در زمینه تهیه انواع لباس مخصوص کار با توجه به نوع و شرایط کاری، تدبیر و آگاهی‌های لازم را کسب کرد. فروشگاه ما با درنظر گرفتن تمامی موارد گفته شده در کیفیت لباس کارهای خود، توانسته است انواع تیشرت‌‌های کارگری را در طرح‌های بسیار متنوع، زیبا و شیک عرضه نماید. شما می‌توانید با قرار دادن آرم شرکت خود بر روی تی شرت‌‌ کار، لباسی یک دست و زیبا با لوگوی مخصوص به خود را، برای کارگران و کارمندان انتخاب کنید.

 

 

 

نظرات (1)

سجاد

ممنون از شما

چت آنلاین