بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

بادگیر یکی از لباس‌های مهم کار است، که در فصل‌های سرد سال و در برابر باد و باران می‌تواند، از بدن محافظت کند. برای افراد زیادی این سؤال پیش می‌آید که، بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

در این بحث می‌خواهیم، درباره بادگیر زمستانی و استفاده بهتر از آن، مطالبی را برای شما بیان کرده و فروشگاه ایمن گستر دانیال را، به عنوان یک فروشگاه خوشنام و معتبر، در عرصه تولید و عرضه انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی، به شما معرفی کنیم. محصولات ایمن گستر، با بهره گیری از جدیدترین اطلاعات روز دنیا درباره لباس‌های کار و لوازم ایمنی، و با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته، تولید و عرضه می‌شود. شما می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت تولیدات ایمن گستر، انواع سفارشات خود را از جمله بادگیر زمستانی، از این فروشگاه کم نظیر سفارش دهید و از کیفیت خرید خود مطمئن باشید.

اهمیت استفاده از لباس کار

حضور در محیط کار، نیازمند رعایت نکات ایمنی است، که ممکن است در هر لحظه جان و سلامتی افراد را به خطر بیندازد. انواع لباس کار و تجهیزات جانبی آن، همچون کلاه، عینک، دستکش، ماسک و.. اولین و مهم‌ترین نکات ایمنی بوده، که رعایت آنها واجب است. ممکن است کارگران، به دلایل مختلفی از جمله گرما، سنگینی، تنگ یا گشاد بودن بیش از حد لباس کار، از پوشیدن آن خودداری کنند.

ولی مطمئن باشید، اگر لباس کار با کیفیت و مناسب محیط کار و سایز خود انتخاب کنید و درباره تأثیر ایمنی و حفظ سلامتی که می‌تواند، برای شما ایجاد کند اطلاعات خوبی داشته باشید، نظرتان تا حد زیادی تغییر خواهد کرد. یکی از این لباس‌های کار، بادگیر زمستانی است، که به عنوان یک پوشش مناسب در هوای سرد و بارانی و در مناطق خشک و مرطوب مورد استفاده قرار می‌گرد. این لباس زمستانی، باداشتن ویژگی‌هایی که در زیر به آن می‌پردازیم، یک لباس ضروری برای بعضی مشاغل محسوب می‌شود.

ویژگی‌هایی که یک بادگیر زمستانی مرغوب باید داشته باشد

 

بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟
بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

بادگیر زمستانی، برای شرایط سرما و رطوبت طراحی شده است، که پوشیدن آن در مشاغلی مانند راهداری‌ها، خدمات امداد، کمپ کوهنوردی و هر نوع شغلی که در محیط کار، فرد در مدت طولانی در معرض باد شدید قرار دارد واجب است. بادگیرها در انوع مختلفی تولید می‌شوند، که بعضی از آنها به شکل بلوز و شلوار است، برخی جلیقه و بعضی دیگر به‌صورت پوششی سراسری است، که تمام اندام فرد را در بر می‌گیرد. اما به‌طور معمول، بادگیر برای افراد شاغل به شکل بلوز و شلوار است، ولی از انواع دیگر هم استفاده می‌شود.

در محیط‌هایی که بارندگی سوز شدیدی را ایجاد می‌کند، برای حفاظت بیشتر باید از کلاه، پوتین و عینک ایمنی هم استفاده کرد. بعضی از بادگیرها، خود دارای کلاه یا نقاب هستند، که به خوبی از سر و گردن در برابر سرما محافظت می‌کنند، که با داشتن بند می‌توان، به خوبی آن را برروی سر تنظیم نمود. البته بلوز و شلوارهای بادگیر استاندارد را طوری طراحی می‌کنند، که همزمان در استفاده از تجهیزات ایمنی دیگر، مشکلی در کارکرد هیچ‌کدام ایجاد نمی‌کند. این لباس زمستانی، با قابلیت انعطاف‌پذیری عالی که دارد، فرد به راحتی می‌تواند، در حین کار به هر جهتی بچرخد، بدون اینکه احساس ناراحتی یا تنگی کند.

جنس و مدل بادگیر زمستانی

پارچه‌هایی که برای تولید بادگیر استفاده می‌شوند، جنس آن باید از نوع شمعی پشت لاستیک باشد، تا بتواند ویژگی اصلی آن یعنی ضد آب بودن را حفظ کند. متأسفانه بعضی از افراد سود جود، در تولید پارچه بادگیر به منظور کاهش قیمت و هزینه برای فروش بیشتر، از پارچه شمعی تک لایه، برای تولید بادگیرهای خود استفاده می‌کنند، که ویژگی ضد آبی آن کم است و آب و رطوبت از آن عبور می‌کند. دوخت بادگیر باید به اندازه‌ای ریز باشد، تا آب از میان منافذ آن عبور نکند. بادگیرها به‌صورت بادگیر شلوار ضد آب تولید می‌شوند که مدل بارانی آن با مدل پانچو متفاوت است. سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی، استفاده از مدل پانچو را برای حفاظت از کارکنان خود در محیط‌های بادی و بارانی ترجیح می‌دهند.

در زیر بادگیر باید چه لباسی بپوشیم؟

 

بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟
بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

افراد برای گرم نگه داشتن بدن خود، باید از لباس و پوششی گرم و مناسب در زیر بادگیر استفاده کنند. زیرا بادگیرها فقط مانع نفوذ باد و باران به فرد شده و خیلی سبب گرم شدن بدن نمی‌شود. باید لباس را طوری انتخاب کرد، که فرد عرق نکند. پوشیدن لباس با الیافی مصنوعی، در زیر بادگیر سبب تعریق و کلافگی افراد می‌شود. بهترین انتخاب این است که، لباس زیر نخی بپوشید.

لباس‌های نخی سبک و لطیف بوده و گرمای ملایمی را هم ایجاد می‌کنند و به راحتی قابلیت شستشو دارند. برروی لباس زیر نخی می‌توان، با در نظر داشتن درجه حرارت محیط، از لباس‌هایی که خیلی ضخیم نیستند، و دارای جنس ترکیبی می‌باشند استفاده کرد. سعی کنید در زیر بادگیر، به جای پوشیدن یک لایه لباس، از چند لایه استفاده کنید، تا در هنگام توقف طولاتی در شرایط جوی نامناسب و کار کردن در آن شرایط، از لایه‌های لباس کم کرد، تا گرمای زیاد در زیر لباس و عرق کردن، سبب خستگی زود هنگام افراد نشود.

نکاتی که در هنگام خرید بادگیر زمستانی باید در نظر داشت

مهم‌ترین چیزی که، در هنگام خرید بادگیر زمستانی باید در نظر داشت، این است که کاملاً به دوخت‌ها و درزهای لباس دقت کنید. یک بادگیر مناسب و استاندارد، باید در قسمت‌های دوخت، دارای عایق‌های ضد آب باشد. دوخت لباس باید به اندازه‌ای محکم باشد، که حتی در مدت نسبتاً طولانی، آب به داخل آن نفوذ نکند. بادگیرها معمولاً دارای دو لایه هستند، که لایه اول آن مانع از ورود باد و بارن و لایه دوم رطوبت را به خود جذب می‌کند.

قیمت بادگیر زمستانی

مدل و جنس بادگیرها، با یکدیگر فرق می‌کند و همین امر هم سبب تفاوت قیمت‌های آن شده است. فروشگاه ایمن گستر دانیال، با داشتن یک تولیدی بزرگ در تهران توانسته است، بهترین و با کیفیت‌ترین لباس کار و تجهیزات ایمنی را تولید و به بازار عرضه کند. همه تجهیزات ایمنی و بادگیرهای این تولیدی، بدون واسطه و به‌طور مستقیم وارد فروشگاه شده، که در مقایسه با اجناس مشابه در بازار، محصولات ایمن گستر قیمتی بسیار مناسب و منصفانه‌تری را دارند.

لباس کار زمستانی دانیال سیفتی

 

بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟
بادگیر زمستانی را روی چه لباسهایی بپوشیم؟

همه تولیدات و کالاهای ایمنی، در فروشگاه ایمن گستر، علاوه بر کیفیتب بالا، دارای ضمانت نیز هستند. در واقع کمتر فروشگاهی هست که بتواند، تولیدات خود را برای مشتریان ضمانت کند. اما فروشگاه ایمن گستر، به دلیل اعتبار و خوشنامی که دارد، محصولات آن همگی تضمین شده هستند.

ایمن گستر، برای مشتریانی که به هر دلیل نمی‌توانند، به فروشگاه ما واقع در تهران مراجعه کنند، این امکان را فراهم کرده، تا از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی، همه کالاهای ایمنی و انواع لباس کار را همراه با قیمت آنها مشاهده کنند و سفارش خرید خود را انجام دهند. در زیر به بعضی از انواع لباس کار موجود در فروشگاه به‌طور خلاصه اشاره می‌کنیم:

  • کاپشن کار زمستانی
  • کاپشن شلوار زمستانی
  • لباس کار مردانه
  • لباس کار زنانه
  • بادگیر زمستانی پشمی و..

شما می‌توانید، با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را، درباره لباس کار و تجهیزات ایمنی موجود در فروشگاه کسب کنید. تمامی سفارشات در ایمن گستر، به‌صورت کلی و جزئی پذیرفته شده و در کمترین زمان ممکن و با بهترین شیوه، برای شما به هر نقطه‌ای از ایران ارسال خواهد شد. ما همواره قدردان اعتماد مشتریانی هستیم، که به کیفیت تولیدات و تجهیزات ایمنی ما اعتماد دارند و با بالابردن کیفیت محصولات خود و ارائه آنها باقیمت مناسب، این اعتماد ارزشمند را حفظ می‌کنیم.



مقالات مرتبط:

بادگیر زمستانی داخل نمدی خوبه یا خزدار؟

ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان

قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید

لباس کار مناسب آب و هوای زمستانی و بارانی کدامند؟



 

 

 

چت آنلاین