تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن

تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن

تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن

تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن

در این مقاله قصد داریم، درباره مشکلات تاول زدن پا و درمان خانگی آن، برای شما مطالبی را بیان کنیم. با دانستن این نکات مفید، تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن.

تاول زدن پا چیزی است، که اکثر افراد نظامی در هنگام پوشیدن پوتین سربازی تجربه کرده‌اند. در صورت استفاده از پوتین نظامی طبی، تاول زدن و سایر مشکلات پا برای فرد کمتر پیش می‌آید. فروشگاه ایمن گستر دانیال، یک مرکز خرید معتبر و ارزان است، که انواع پوتین سربازی طبی را برای فعالیت‌های نظامی و کوهنوردی و … به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید بهترین کفش نظامی را، با جنس چرم عالی و سبک، برای خود یا عزیزانتان تهیه کنید و در هنگام پوشیدن آن لذت ببرید و با خیالی آسوده فعالیت‌های خود را انجام دهید.

نگاهی بر پوتین های سربازی استحقاقی

پوتین‌های سربازی، که در هنگام اعزام سربازان به آنها داده می‌شود، پوتین استحقاقی نام دارد، بسیار سنگین بوده و از جنس پلیمر است. سربازان باید پوتین را آنقدر واکس می‌زدند، تا کمی نرم شود و حتی در مواردی به دلیل واکس زدن زیاد، پوتین ترک بر می‌داشت و می‌شکست. این نوع از کفش نظامی استحقاقی، علاوه بر جنس نامرغوب، بسیار سنگین بوده و سریع فرد را خسته می‌کرد. طوری‌که در اثر استفاده‌های طولانی، افراد دچار درد کمر و ستون فقرات می‌شدند. با وارد شدن پوتین‌های سربازی طبی به بازار، این مشکلات برای کفش سربازان و افراد نظامی، به میزان زیادی کاهش یافت. پوتین های طبی سربازی، که معمولاً از جنس چرم یا چرم مصنوعی تولید می‌شوند.

پوتین سربازی طبی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ایران به عنوان یکی از مراکز تولید چرم توانسته است، پوتین‌های نظامی طبی و بسیار مناسبی را تولید و به بازار عرضه کند، و حتی در مواردی هم به بعضی از کشورها صادر نماید. پوتین‌های طبی به دلیل جنس چرمی که دارند، بسیار سبک بوده و دارای مقاومت بالا هستند. این جنس مرغوب سبب می شود، که پوتین نظامی در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم باشد، و به راحتی آب به درون آن نفوذ نکند.

وجود کفی لاستیکی در زیر کفش، از پا در برابر اشیاء نوک تیز و برنده محافظت کرده، و شدت ضربات وارد شده به کف پا را کاهش می‌دهد. در داخل پوتین‌های طبی سربازی، یک لایه آستری وجود دارد، که سبب گردش هوا در کفش می‌شود و به میزان زیادی از تعریق و بو گرفتن پا جلوگیری می‌کند. این کفش نظامی به خوبی می‌تواند، از کف پا، پنجه و ساق، در برابر صدمات احتمالی که در هنگام فعالیت‌های نظامی ممکن است، برای سربازان پیش بیاید، به خوبی محافظت می‌کند.

تاول زدن پا در هنگام پوشیدن پوتین سربازی

 

تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن
تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن

پوتین سربازی استحقاقی، به دلیل جنس نامناسبی که دارد، در موارد زیادی مخصوصاً هنگامی که نو هستند، سبب ایجاد تاول‌های زیادی در پای افراد می‌شود. البته تاول زدن مشکلی است، که در اوایل استفاده از هر کفشی به شکل کوچک، برای خیلی از ما پیش آمده است. در زمان پوشیدن کفش سربازی طبی هم ممکن است، در اوایل کار تاول زدن، به دلیل اینکه فرد به پوشیدن پوتین عادت ندارد، و مدتی زمان طولانی پا در پوتین می‌ماند برای سرباز پیش بیاید. در زیر چند روش را برای شما بیان می‌کنیم، تا در هنگام خرید کفش نظامی و پوشیدن آن، تاول زدن برای شما پیش نیاید:

  • حتماً پوتین طبی و راحت بخرید، و تا زمان اعزام به خدمت هرز چند گاهی آن را بپوشید، تا پای شما عادت کند.
  • اگر پوست پای نازکی دارید، از مخلوط حنای (پیش از استفاده کمی حنا را تف دهید تا بی رنگ شود) با گلاب، پا را تا مچ در حنا بگذارید، و پس از نیم ساعت بشوئید.
  • اگر قرار است که پیاده روی طولانی داشته باشید، میان انگشتان پا را با چسب ضد حساسیت و کمی پنبه بپوشانید.
  • سعی کنید از جوراب‌های نخی و جاذب عرق استفاده کنید، و آن را هر شب در زمان استراحت بشوئید. پوشیدن جوراب مناسب، مانع از ایجاد اصطکاک پا با کف کفش می‌شود و هیچ‌‌گاه پوتین را با جوراب مرطوب نپوشید. پای خیس به دلیل سایشی که ایجاد می‌کند، سریع سبب تاول می‌شود.
  • در صورتی که پاها احساس سوزش دارند، ولی هنوز تاول نزده، گذاشتن پارچه آغشته با گلاب روی سوزش و قرمزی، آن را تسکین می‌دهد.
  • اگر فعالیت شدید نظامی داشته‌اید، پس از پایان کار پاها را با آب خنک شستشو دهید، و با روغن بنفشه یا ویتامین AD چرب کنید.

 مواردی‌که در زمان تاول پا هنگام پوشیدن پوتین سربازی باید رعایت کرد

 

تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن
تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن
  • محل‌های تاول پا را تمیز نگه دارید و آن را با آب گرم و صابون شستشو دهید. سپس با بتادین روی آن را ضد عفونی کنید، آن را با گاز استریل بپوشانید.
  • نشانه‌های تاول مانند، قرمزی را جدی گرفته و در زمان پوشیدن پوتین، آن قسمت را با چسب ضد حساسیت بپوشانید.
  • در صورت پاره شدن یا ترکیدن تاول‌ها، آن را ضد عفونی کرده و گاز استریل روی آن بگذارید.
  • هیچ‌گاه از چسب شیشه‌ای، برای پوشاندن تاول استفاده نکنید، و از نوار چسب مخصوص زخم استفاده نمایید.
  • پوست روی تاول را از آن جدا نکنید؛ زیرا این پوست از زخم محافظت می‌کند. در صورتی که مجبور به اینکار شدید، آن را با قیچی تمیز انجام دهید و کندن پوست با دست، سبب بدتر شدن وضعیت آن می‌گردد.
  • بهتر است در هنگام آموزش‌های نظامی، وسایل مخصوص باند پیچی تاول را، در کیف خود داشته باشید.

پوشیدن کفش نظامی طبی، مناسب و هم سایز پا می‌تواند، از تاول زدن پاها جلوگیری کند. در هنگام خرید کفش توجه داشته باشید، که تنگ یا گشاد نباشد. در صورت گشاد بودن پوتین نمی‌توان با محکم کردن بندها، آن را هم سایز پا کرد و آسیب‌زا خواهد بود.

خرید پوتین سربازی با کیفیت و ارزان

 

تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن
تاول پا با پوتین سربازی را درمان کن

فروشگاه ایمن گستر دانیال، سال‌هاست به عنوان یک مرکز خرید معتبر، برای انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی در تهران، در میان مشتریان شناخته شده است. تولید و عرضه، انواع پوتین سربازی طبی، یکی از محصولات این فروشگاه است. کفش نظامی این مجموعه، از بهترین جنس چرم تولید شده، که با داشتن ویژگی‌های یک پوتین طبی مناسب می‌تواند، به بهترین نحو از پاهای افراد، هنگام انجام انواع فعالیت‌های نظامی محافظت کند. همه پوتین‌های ایمن گستر، دارای زیره‌ای بسیار مقاوم و در کناره کفش دارای دوردوزی هستند، که استحکام پوتین را چندین برابر کرده است. ایمن گستر دانیال، همواره با بهره گیری از به روزترین دانش روز دنیا، در تولید تجهیزات و لوازم ایمنی خود، از طراحان حرفه‌ای و ماشین‌های دوخت پیشرفته، برای پوتین‌های سربازی طبی خود استفاده کرده است. در زیر چند نمونه، از پوتین‌های طبی تولید شده در این مجموعه را، به شما معرفی می‌کنیم:

  • پوتین سربازی بهمن
  • پوتین سربازی پاما
  • پوتین سربازی الوند پوش
  • پوتین شهپر کویری p u
  • پوتین سربازی زیره لاستیک
  • پوتین سربازی راما و…

شما می‌توانید، انواع پوتین‌های سربازی طبی را در پیج اینستا گرامی و وب سایت ایمن گستر دانیال، همراه با قیمت آنها مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید. این پوتین سربازی ارزان، چون از تولیدی ایمن گستر به‌طور مستقیم وارد فروشگاه‌های ما می‌شود، در مقایسه با کفش‌های نظامی طبی مشابه در بازار، قیمتی مناسب‌تر و منصفانه‌تری را دارند. شما می‌تواند از طریق حضور در فروشگاه، و یا به شکل آنلاین و تلفنی، سفارش خرید خود را به صورت جزئی و کلی انجام دهید.



مقالات مرتبط:

عوارض پوتین سربازی نامناسب

معایب پوتین سربازی غیر طبی

۴ نکته در نگهداری تمیزتر پوتین سربازی 

تفاوت مدلهای پوتین سربازی راما پاما بهمن

خرید پوتین سربازی راما

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چت آنلاین