بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید| پوتین سربازی

بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید

بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید| پوتین سربازی

بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید

از جمله لوازم مهم در زمان انجام خدمت سربازی، پوتین نظامی است؛ بستن درست بندهای آن، یکی از نکات مهم استفاده از این کفش است. ما در اینجا به شما آموزش می‌دهیم، که بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید، با رعایت نکات گفته شده درباره جنس و کیفیت پوتین نظامی می‌توانید، از پوشیدن یک پوتین سربازی طبی با بندهای مناسب لذت ببرید.

پوتین‌های سربازی استحقاقی

پوتین‌های که در هنگام اعزام سربازان به آنها داده می‌شود، پوتین استحقاقی نامیده می‌شوند. این پوتین‎ها بسیار خشک و سنگین بوده ، طوری‌که فرد با داشتن تحرک و فعالیت سریع احساس خستگی می‌کند. پوشیدن طولانی مدت پوتین استحقاقی ضررهای زیادی، به ستون فقرات و سلامتی فرد سرباز وارد خواهد کرد.

اهمیت استفاده از پوتین‌های سربازی طبی در مقایسه با پوتین استحقاقی

کار نظامی و فعالیت‌های مربوط به آن، با سختی و خطراتی همراه است، که بیشتر افراد حتی افراد غیر نظامی هم نسبت به آن آگاه هستند. لازم است که کفش نظامی که فرد به پا می‌کند، با ساختار پای او همخوانی داشته و او را به مرور زمان دچار درد کمر و پا نکند. پوتین سربازی اگر خیلی خشک، همراه با وزن زیاد باشد، کار و فعالیت نظامی را برای فرد سخت و دشوار می‌کند. سال‌هاست که  تولید کنندگان ایرانی، با در اختیار داشتن منابع چرمی با کیفیت و طبیعی در کشور توانسته‌اند، بهترین پوتین‌های سربازی طبی را، برای نظامیان کشورمان تولید نمایند. پوتین‌های طبی تولید شده، در انواع مختلف با داشتن زیره‌ای لاستیکی و رویه‌ای چرم، هم سبک و راحت هستند و هم به خوبی از پا و ساق نظامیان در برابر ‌فشارها و ضربات وارد شده محافظت می‌کنند. پوتین طبی با داشتن لایه‌ای از آستر مخصوص که در داخل آن دوخته می‌شود، مانع از تعریق و بوگرفتن پا در استفاده‌های طولانی مدت می‌شود. جنس چرم مورد استفاده، سبب عمر طولانی پوتین شده و مانع از ورود آب و رطوبت به داخل آن می‌گردد، که این امر به میزان زیادی تضمین کننده سلامتی پای فرد، در هنگام فعالیت در محیط های مرطوب و بارانی است.

نکاتی در ارتباط با بستن راحت بند پوتین سربازی که باید رعایت کرد

 

بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید
بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید

بند پوتین سربازی و درست بستن آن، از جمله نکات مهمی است، که سربازن باید نسبت به آن آگاه باشند، در زیر چند مورد از نکاتی درباره بستن بند پوتین سربازی را، برای شما بیان می‌کنیم:

  • اول اینکه سعی کنید، پوتین را کاملاً مناسب و هم سایز پای خود انتخاب نمایید. در صورت تنگ یا گشاد بودن کفش نظامی از پا، شل یاسفت بستن بندها هیچ کمکی به راحتی پا در پوتین نخواهد کرد. حتی در مواردی هم ممکن است، سفت بستن بند سبب آسیب جدی به پا شود و در کوتاه مدت شما را کلافه کند.
  • به سوراخ‌های پوتین، که بند از آن رد می‌شود، دقت داشته باشید. خیلی تنگ یا حتی گشاد بودن جای رد کردن بندها، برای شما مشکل آفرین خواهد شد. این مورد زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند، که باید سریع پوتین را پوشیده و برای فعالیت نظامی آماده شوید. خوشبختانه پوتین‌های طبی، از این نظر استاندارد و مطلوب هستند.
  • به جنس بندها توجه داشته باشید، بندهای بی‌کیفیت و نازک یا خیلی ضخیم، به دلیل جنس نامطلوبی که دارند، هم زود پاره شده و هم ممکن است سریع دچار کشیدگی شوند. این موارد در هنگام بستن و باز کردن بندهای پوتین، سبب ناراحتی فرد می‌شود. پوتینی را انتخاب کنید، که بندهای کشی و بلندی داشته باشد، و به خوبی از حفره‌ها رد شود.
  • بندها را به‌صورت مورب و به حالت زیر و رو، از سوراخ‌های کفش رد کنید، تا یک حالت بافت مرتب ایجاد شود. سپس سر بندها را بکشید و به‌شکل مرتب گره بزنید. توجه داشته باشید، بستن بندها در قسمت روی پا، باید کمی محکم‌تر از قسمت ساق باشد. البته بندها را آنقدر محکم نکنید، که رد آن برروی پا بماند و سبب آزار شما به مرور زمان شود. یکی از قوانین مهم بستن بند پوتین این است که، در ابتدا و در انتهای کفش نظامی، بندها به حالت منفی (_) باشند، که باید آن را رعایت کرد.
  • اگر از پوتین سربازی، برای فعالیت‌های غیر نظامی، مانند کوهنوردی و طبیعت گردی استفاده می‌کنید، سعی کنید برای راحتی کار خود، از نوع زیپ دار استفاده نمایید. که به‌جای بستن بندها با بالا کشیده زیپ، کار شما بسیار راحت‌تر باشد. مخصوصاً برای مناطق پرآب و مرطوب، پوتین زیپ‌دار بهتر از پوتین بند‌دار است.

مقایسه پوتین نظامی بنددار و پوتین نظامی زیپ‌دار

 

بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید
بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید

در ایران همه سربازان باید، از پوتین سربازی مشکی بنددار استفاده کنند، و پوشیدن پوتین رنگی و زیپ‌دار به جز در موارد خاص نظامی، برای سربازان ممنوع است. اما پوتین‌های نظامی، همیشه برای فعالیت‌های نظامی استفاده نمی‌شوند و در مواردی ممکن است، افراد برای کوهنوردی، بیابان‌گردی و طبیعت‌گردی، این نوع از کفش نظامی را بپوشند. پوتین نظامی زیپ دار می‌تواند، چالش بستن مناسب بند را برای افراد کوهنورد رفع کند، که بسیار مورد استقبال نیز قرار گرفته است. با بالا و پایین کشیدن زیپ که در کنار پوتین گذاشته شده، به راحتی می‌توان آن را پوشید یا از پا بیرون آورد.

 ایمن گستر دانیال بهترین برند برای خرید پوتین سربازی بنددار و زیپ‌دار با قیمتی مناسب

 

بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید
بند پوتین سربازی را با ۵ روش ببندید

با تولید انواع پوتین‌ها، در مدل‌های مختلف در سراسر جهان، یکی از تولیدی‌های معتبر تهران به نام ایمن گستر دانیال، با داشتن چندین دهه سابقه درخشان کاری، در عرصه تولید و عرضه انواع تجهیزات ایمنی و پوتین‌های سربازی، توانسته بهترین برند پوتین سربازی را در انواع مدل‎‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه کند . از جمله مدل‌های پوتین نظامی در این مجموعه شامل:

  • پوتین سربازی بهمن
  • پوتین سربازی الوند
  • پوتین سربازی شهپر
  • پوتین سربازی کویری
  • پوتین سربازی راما
  • پوتین سربازی پاما
  • پوتین سربازی زیره لاستیک
  • پوتین سربازی الوند پوش
  • پوتین سربازی الوند پوش کویری
  • پوتین سربازی شهپر کویری PU و…

قیمت پوتین‌های سربازی در فروشگاه ایمن گستر دانیال

قیمت پوتین سربازی موجود در فروشگاه ایمن گستر، در مقایسه با تولیدات مشابه در بازار، بسیار مناسب و منصفانه‌تراست. زیرا همه پوتین‌های سربازی طبی، مستقیم و بدون واسطه از تولیدی وارد فروشگاه شده و به مشتریان عرضه می‌شوند. شما می‌توانید همه محصولات و تولیدات این مجموعه را، از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی ما، همراه با قیمت آنها مشاهده فرمایید و سفارش خرید خود را از این فروشگاه معتبر در تهران انجام دهید. برند ایمن گستر دانیال، سال‌هاست که توانسته است، انواع پوتین سربازی طبی ارزان و با کیفیت را، به‌صورت حضور در فروشگاه و یا آنلاین و اینترنتی، در اختیار مشتریان خود در سراسر ایران قرار دهد.

امروزه انواع پوتین‌های سربازی بند دار با شکل و رنگ‌های متنوع، که ممکن است برای فعالیت‌های نظامی و غیر نظامی استفاده شوند، به مشتریان عرضه می‌شود. افراد نظامی به‌دلیل شرایط ویژه شغل خود، و به منظور حفظ سلامتی پاها و ستون فقرات، باید از پوتین‌های نظامی طبی با جنسی مرغوب استفاده کنند، تا به مرور زمان کمر و مفاصل آنها دچار آسیب نشود. بستن درست بندهای پوتین هم جزء مواردی است، که در صورت انتخاب پوتین طبی با برندی معتبر می‌تواند، خیال شما را از بابت کیفیت بندها و محل رد کردن آنها راحت کند. با خرید از فروشگاه معتبر ایمن گستر دانیال، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.



مقالات مرتبط:

عوارض پوتین سربازی نامناسب

معایب پوتین سربازی غیر طبی

۴ نکته در نگهداری تمیزتر پوتین سربازی 



 

چت آنلاین