ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان | قیمت بادگیر زمستانی

ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان

ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان | قیمت بادگیر زمستانی

ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان

در چند سال اخیر، استفاده از لباس زمستانی مخصوص کار مانند بادگیر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از ویژگی‌های بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان که در فروشگاه معتبر ایمن گستر دانیال موجود است، داشتن مقاومت عالی در برابر آب و باد است و کاربرد یک بادگیر متفاوت از کت بارانی می‌باشد. در این بحث با ما همراه باشید، تا درباره  ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان و کاربردهای آن بیشتر صحبت کنیم، و فروشگاه ایمن گستر دانیال را به عنوان یک مرکز خرید معتبر و ارزان در تهران، به شما معرفی کنیم.

تعریفی از لباس زمستانی بادگیر و کاربردهای آن

امروزه انواع مختلفی از بادگیر زمستانی، برای کاربردهای مختلف با جنس‌هایی مانند پلی استر، شمعی، ترکیب پلی استر و پنبه و..تهیه و دوخته می‌شوند. این لباس کار می‌تواند، در برابر خطرات محیط کاری، در بعضی از مشاغل از شما محافظت و ایمنی نماید. افراد در مشاغل مهندسی، کارواش، کارگری، آتش‌ نشانی، باغبانی و…برای مصونیت و محافظت از خود استفاده می‌کنند. لباس بادگیر زمستانی معمولاً ضد آب هم هستند؛ که برای انواع فصول و به شکل زمستانه و تابستانه تولید می‌شود.

در لباس کار زمستانه، داخل بادگیر را با پارچه گرمایشی یا خز پوشش می‌دهند. این بادگیر زمستانی برای ورزش‌های مانند کوهنوردی و طبیعت گردی هم بسیار مناسب است. انواع مختلفی از لباس کار زمستانی بادگیر به شکل ست کامل شلوار تن پوش و یا به‌صورت تکی به بازار عرضه می‌شود. انواع تکه های این بادگیر زمستانی برای انواع مشاغل، که در محیط کار در برابر باد و باران هستند، کاربرد دارد. باید لباس کار متناسب با محیط شغلی فرد انتخاب شده و فرد در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کند.

ویژگی‌هایی که یک بادگیر زمستانی مرغوب باید داشته باشد

 

ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان
ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان
  • سایز بادگیر باید طوری باشد، که بتوان به راحتی لباس‌های دیگری را هم در زیر آن پوشید؛ بدون اینکه بدن را تحت فشار قرار دهد، یا مانع حرکت و انعطاف آن شود.
  • این نوع از لباس کار زمستانی، باید دارای قابلیت تنظیم در قسمت کمر، جلو، زیر بغل، سرآستین و اطرافش را داشته باشد.
  • اگر لباس دارای زیپ باشد، باید دارای زیپی با دانه‌های بزرگ و مقاوم باشد، تا داخل لباس را از خیس شدن محافظت کند. در حالت مطلوب جنس زیپ ضد آب بوده و به راحتی برای تهویه، بتوان آن را باز و بسته نمود.
  • بادگیر زمستانی باید کاملاً بدون درز بوده و دارای دوخت‌های ضد آب، محکم و عایق باشد. در صورت داشتن جیب، باید دارای در پوش مناسب برای محافظت در برابر باران باشد. همچنین دسترسی به داخل جیپ در هنگام داشتن کوله پشتی راحت باشد.
  • قد لباس باید به اندازه کافی بلند بوده تا زیر قسمت کمر شلوار را بپوشاند، لباس در بیشتر مواقع باید دارای بند کشی باشد، تا قسمت پایین تنه را کامل کیپ کند و پوشش دهد.
  • در قسمت آستین، لباس باید با قزن قفل و گیره‌های مخصوص، قسمت مچ را کامل بپوشانند.

انواع بادگیر زمستانی با توجه به جنس و نوع آنها

بادگیر نمدی

این نوع از بادگیر با جنس داخلی از نمد دوخته می‌شود، که لباس کاری سبک و کاربردی است، که در محیط‌های مختلف کار از آن استفاده می‌شود. این بادگیر به دلیل جنس سبکی که دارد، مشکلی برای حرکت و انعطاف پذیری فرد ایجاد نمی کند و به راحتی می‌توان کار خود را انجام دهند. آستر نمدی دوخته شده در بادگیر، مانند یک پوشش مناسب در برابر سرما است. وجود پارچه‌های شمعی در دوخت این نوع از بادگیر، آنها را ضد آب می‌کند که برای مشاغلی که در معرض آب و باران شدید هستند، بسیار کاربرد دارد.

بادگیر و شلوار

 

ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان
ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان

مشاغل ساختمانی، آتش نشانی، باغبانی، مهندسی و معمارها و..  برای ایمنی و حفاظت و نیز انجام راحت و سریع کارها و پروژه‌های خود، از تن پوش و شلوار بادگیر استفاده می‌کنند. این بادگیرها معمولاً به شکل جلو بسته طراحی و دوخته می‌شوند. با توجه به نوع شغل افراد، این بادگیر دو تکه را برای محافظت از بدن در برابر عوامل محیطی سرما یا گرما تولید می‌کنند. این نوع از بادگیر، با داشتن قدرت تنفس پذیری خوب، مانع از تعریق زیاد در افراد می‌شود. مثلاً در نوع زمستانه با پارچه‌های نمدی دوخته می‌شوند، که بدن را گرم نگه می‌دارد و برای دوخت بادگیر تابستانه، از پارچه‌های نازک و بدون آستری استفاده می‌شود.

بادگیر از جنس پلی استری

لباس زمستانی از جنس پلی استر، با لایه‌های داخلی که در دوخت آن به‌کار می‌رود، معمولاً از انواع دیگر بادگیر گرم‎‌تر هستند. بادگیرهای جنس پلی استر سرو صدایی ندارند و در اصطلاح خش خش نمی‌کنند و در برابر چین و چروک مقاوم بوده و به راحتی دچار کشیدگی و خم شدگی نمی‌شوند و لباس کار زمستانی نرم و لطیفی به حساب می‌آید. این بادگیر با طراحی ضد رطوبتی که دارد، نسبت به سایر جنس‌ها دارای دوام و مقاومت بیشتری است. نوع بادگیر زمستانی مرغوب، که جنس پنبه پارچه آن بیشتر است، هم راحت‌تر و خنک‌تر است و هم در حین ورزش و کار به دلیل جریان مناسب هوا در آن، مانع از تعریق زیاد می‌شود.

فروشگاه ایمن گستر یک مرکز خرید معتبر و ارازان

 

ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان
ویژگی بادگیر زمستانی مرغوب و ارزان

ایمن گستر دانیال، با داشتن چند دهه تجربه در عرصه تولید و عرضه انواع تجهیزات ایمنی و لباس کار، همواره به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که با کیفیت‌ترین لباس زمستانی از جمله بادگیرهای ضد آب و ضد باد را، با بهره‌گیری از بهترین کیفیت پارچه و دستگاه‌های دوخت به بازار عرضه می‌کند.

قیمت محصولات ایمنی و لباس‌های کار در این فروشگاه، بسیار مناسب و منصفانه‌تر از محصولات مشابه در بازار است. زیرا همه این تجهیزات به‌طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدی وارد فروشگاه می‌شود. انواع مختلفی از بادگیرها در این فروشگاه موجود است و مشتریان عزیز می‌توانند، در پروژه‌های عمرانی، شیلات، کشاورزی، تأسیسات و… از آنها استفاده کنند. از جمله محصولات بادگیر ایمن گستر شامل:

  • بادگیر شلوار ضدآب
  • بادگیر شلوار داخل خزدار
  • بادگیر شلوار زمستانی کلاه‌دار
  • لباس بارانی ضد آب
  • بادگیر شلوار مهندسی
  • شلوار بادگیر مردانه
  • شلوار بادگیر ورزشی
  • شلوار بادگیر موتور سواری
  • کاپشن و شلوار بادگیر مردانه
  • بادگیر ضد آب ماهیگیری
  • بادگیر شلوار اسپلیت
  • بادگیر ضد آب ماهیگیری
  • کاپشن و شلوار بادگیر
  • بادگیر خزدار
  • بادگیر و شلوار ضد آب داخل نمدی
  • بادگیر شلوار شمعی و…

شما می‌توانید همه محصولات و کالاهای تولید شده در ایمن گستر را، همراه با قیمت‌های آنها از طریق وب سایت مشاهده کرده و خرید خود را از این مرکز خرید بادگیر زمستانی در تهران انجام دهید.

پوشیدن لباس زمستانی بادگیر، به عنوان یکی از نکات ایمنی در کار باید رعایت شود. این نوع از لباس برای روزهای سرد زمستانی و بارانی مناسب هستند، و مانع از نفوذ آب و رطوبت به بدن می‌شود. جنس و وزن کم این نوع از لباس کار، سبب شده که قیمت آن در مقایسه با سایر لباس‌های کار کمی بیشتر باشد. بیشترین کاربرد بادگیر برای استفاده در فصل زمستان و محیط‌های آلوده کاری است.

انواع مختلفی از بادگیر به شکل یک تیکه، دو تیکه، سرهم و کلاه‌‌ دار، برای شرایط کاری مختلفی تولید می‌شوند. بادگیر زمستانی به دلیل مقاومت زیاد در برابر آب و رطوبت، طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید بادگیر مرغوب و ارزان را، از فروشگاه ایمن گستر دانیال در تهران به‌صورت حضوری و از طریق مراجعه به پیج اینستاگرام  تهیه کنید.



مقاله مرتبط:

قبل از خرید بادگیر ضد آب بخوانید



 

 

چت آنلاین