۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی

۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی

۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی

۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی

تیشرت جودون به‌عنوان، یک لباس کار مناسب فصل تابستان و مناطق گرمسیری است، که طرفداران زیادی دارد. ما می‌خواهیم ۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی را برای شما توضیح دهیم، تا با این لباس خنک و راحت بیشتر آشنا شوید. همه ما می‌دانیم که در اکثر مشاغل و فارغ از هر نوع جنسیتی، افراد باید در محل کار خود لباس کار مردانه و لباس کار زنانه مناسب با محیط کار بپوشند.

با توجه به‌شرایط و ویژگی‌های موجود در محیط کار، باید از لباس و پوشش مناسب با آن محیط استفاده کرد. مثلاً برای محیط‌های گرم در مناطق گرمسیری و در فصل تابستانی معمولاً برای کارکنان لباسی مناسب‌تر از تیشرت پیدا نمی‌شود. تیشرت جودون یکی از محبوب‌ترین نوع تیشرت کار است، که با داشتن ویژگی‌های خاص و منحصربفرد خود توانسته است، محبوبیت زیادی را در میان اکثر اقشار با هر گروه سنی کسب کند.

ایمن گستر دانیال؛ سال‌هاست که به تولید انواع تیشرت کار مشغول به فعالیت می‌باشد. این مجموعه با استفاده از کارکنان حرفه‌ای، با تجربه و با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن توانسته است، به‌عنوان یکی از تولید کنندگان با کیفیت‌ترین نوع تیشرت جودون در انواع رنگ‌ها و مدل‌های متنوع باشد. در این بحث ما را همراهی کنید، تا اطلاعات بیشتری درباره تیشرت جودون در اختیار شما قرار دهیم.

بررسی جنس و کیفیت تیشرت جودون

این مدل از تیشرت را، به‌دلیل نوع بافت خاصی که در پارچه آن وجود دارد، که به‌صورت لوزی لوزی و دون دون می‌باشد، به آن جودون می‌گویند. جنس این پارچه، بیشتر از نخ الیاف طبیعی پنبه تولید می‌شود؛ ولی در موارد زیادی دیده می‌شود، که برای کاهش هزینه تولید آن، علاوه بر الیاف طبیعی در ترکیب پارچه، از الیاف مصنوعی همچون پلی استر و لاکرا نیز استفاده می‌شود.

جنس و کیفیت تیشرت جودون، به جنس پارچه آن بستگی دارد. تیشرت جودون با کیفیت و مرغوب، کمتر در تن فرم و حالت خود را از دست می‌دهد. این لباس ضد حسایت بوده و در اثر شستشو و رنگ و زیبایی خود را از دست نمی‌دهد. وجود روزنه‌های ریز در پارچه جودون، سبب شده که گردش هوا در آن جریان داشته باشد و افراد به‌راحتی عرق نکنند.

 انواع مدل‌های تیشرت جودون

۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی
۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی

تی شرت جودون در رنگ‌های متنوع شاد و تیره، به‌شکل یقه‌دار و بدون یقه تولید می‌شود. که هر کدام بنابر سلیقه و استایل افراد، زیبایی مخصوص خود را دارند. اما تیشرت جودون یقه‌دار سه دکمه، به‌دلیل زیبایی خاص که در تن دارد، و همچنین فرم و حالت رسمی که در زمان بستن دکمه‌ها به آن می‌دهد، بیشتر به‌عنوان تیشرت کار مورد توجه قرار گرفته است.

شما می‌توانید، با مراجعه حضوری به فروشگاه ایمن گستر، از تمامی تیشرت‌های جودون یقه دار سه دکمه و بدون یقه دیدن نمایید. در صورت عدم مراجعه حضوری، ایمن گستر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده، تا از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی، تمامی تیشرت‌ های جودون را همراه با قیمت آنها مشاهده کنند.

نکاتی‌که در هنگام خرید تیشرت جودون سه دکمه تابستانی باید مورد توجه قرار داد

  • توجه داشته باشید، تی شرت کاملاً هم سایز شما باشد، نه تنگ و نه خیلی گشاد، زیرا علاوه بر کاستن از زیبایی آن در تن، تنگ بودن زیاد سبب ایجاد گرما و تعریق در افراد شده، که موجب کلافگی آنان می‌گردد.
  • اگر افراد در معرض آفتاب قرار دارند، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی، نباید از تیشرت آستین کوتاه استفاده کرد.
  • این مدل از لباس کار باید انعطاف‌پذیری خوبی داشته و سبک و راحت باشد، تا افراد در حین کار و فعالیت احساس خستگی نکنند.
  • سعی کنید اگر در محیط گرم و با دمای بالا کار می‌کنید، از رنگ‌های روشن برای تیشرت جودون استفاده کنید. زیرا رنگ تیره موجب جذب گرما می‌شود.
  • به جنس پارچه تیشرت کار خیلی توجه کنید، زیرا پارچه کم کیفیت بعد از شستشو سریع دچار آبرفت و رنگ رفتگی می‌شود. همچنین جنس کشباف به‌کار فته در تیشرت هم مهم است.
  • کیفیت دکمه‌های به‌کار رفته در تی شرت و مرتب دوختن آنها بسیار مهم است. دکمه بی‌کیفیت سریع می‌شکند و از بین می‌رود.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که، موجب اطمینان شما از خرید یک تیشرت جودون با کیفیت می‌شود، توجه به اعتبار و سابقه فروشگاهی است، که خرید خود را از آن انجام می‌دهد. فروشگاه ایمن گستر دانیال؛ سال‌هاست که در دو شعبه واقع در تهران فعالیت می‌کند و به‌عنوان یک مجموعه خوشنام و معتبر در عرصه تولید و عرضه انواع لباس کار و تیشرت جودون در میان مشتریان خود شناخته شده است.

استفاده از تیشرت جودون به‌صورت یک تیشرت تبلیغاتی

در چند سال اخیر استفاده از تی شرت، به‌عنوان یک وسیله یا هدیه تبلیغاتی در میان شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی، مورد توجه قرار گرفته است. در واقع ارگان‌های و مراکز گوناگون با چاپ آرم، لوگو یا پیام‌های تبلیغی خود بر روی تیشرت جودون توانسته‌اند، اعتبار خوبی را برای مجموعه خود کسب کنند. تیشرت‌های تبلیغاتی موجب می‌شوند، که افراد زیادی با آرم و لوگوی شرکت‎‌های مختلف آشنا شده و پیام‌های تبلیغاتی مختلفی را بخوانند و به آن آگاه شوند. مثلاً تیشرت تبلیغاتی یقه‌دار سه دکمه؛ همواره مورد استقبال و توجه مشتریان و صاحبان کار و مشاغل برای تبلیغات قرار گرفته است.

۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی تولید شده در ایمن گستر

 

۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی
۶ ویژگی مهم تیشرت جودون سه دکمه تابستانی
  • وجود ساختار لوزی لوزی در بافت پارچه و وجود روزنه‌هایی در آن، سبب خنکی، راحتی، ایجاد تنفس و گردش هوا در لباس می‌شود.
  • استفاده از میزان و ترکیب بالای پنبه در پارچه جودون، آن را ضدحساسیت کرده است.
  • به‌دلیل وجود الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی در پارچه این تی شرت، سبب ایجاد یک حالت انعطاف‌پذیری فوق‌العاده در لباس شده است.
  • تیشرت جودون در انواع رنگ‌ها، طرح یقه متنوع و به‌صورت دکمه‌دار و بدون دکمه تولید و عرضه می‌شود.
  • به‌دلیل رنگ‌‌پذیری فوق‌العاده‌ای که این پارچه دارد، می‌توان چاپ یا گلدوزی انواع آرم، لوگو و تبلیغات را بر روی یقه، سینه، آستین و پشت تیشرت انجام داد.
  • به‌خاطر استفاده از الیاف متنوع در پارچه جودون، تولید تیشرت آن در انواع قیمت‌های متنوعی انجام می‌گیرد.

تفاوت میان تیشرت جودون به‌عنوان لباس کار و تیشرت جودون به‌عنوان لباس اسپرت

این سؤال ممکن است، برای خیلی از افراد پیش بیاید، که آیا تفاوتی میان تیشرت جودون به‌‌شکل لباس کار و لباس اسپرت وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت بله. تیشرت جودونی که از آن به‌عنوان لباس کار تابستانی استفاده می‌شود، میزان پلی استر بیشتری نسبت به کتان دارد. ولی تیشرت جودونی که، به‌عنوان لباس اسپرت استفاده می‌شود، درصد کتان آن نسبت به پلی استر بیشتر است.

اهمیت استفاده از تیشرت جودون به‌شکل لباس کار زنانه و لباس کار مردانه

  • ایجاد نظم، زیبایی و آراستگی برای افراد و محیط کار
  • متحدالشکل کردن نیروهای کار
  • شناسایی کارکنان از سایر افراد متفرقه
  • استفاده از یک لباس کار خنک، راحت و شیک

یکی از موارد مهمی که، افراد در هنگام خرید تیشرت جودون به آن توجه دارند، بحث قیمت این محصول است. مواردی مانند هزینه‌های طراحی دوخت، هزینه‌های کارگر و کیفیت مواد به‌کار رفته در آن، موجب تفاوت قیمت تیشرت های جودون موجود در بازار شده است. علاوه بر این خرید مستقیم از تولیدی، خود می‌‎تواند عامل مهمی در قیمت تی شرت باشد. ایمن گستر دانیال بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه، برای تولید تیشرت کار و انواع تجهیزات ایمنی را در مجموعه خود به‌کار می‌گیرد.

قیمت لباس‌های کار در ایمن گستر نسبت به محصولات مشابه منصافانه‌تر و مناسب‌تر است. زیرا همه کالاها به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی به‌دست مشتریان عزیز می‌رسد. در صورت تمایل می‌توانید، با شماره تلفن‌های موجود در وب سایت تماس گرفته و از طریق کارشناسان ما اطلاعات بیشتری را کسب کنید و سفارش خرید خود را به‌صورت کلی و جزئی انجام دهید.



مقالات مرتبط:

تولیدی تیشرت جودون در تهران 

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی

لباس کار مناسب تابستان

۵ تفاوت لباس کار مردانه و زنانه



 

چت آنلاین