پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، پوتین سربازی طبی را با پوتین سربازی معمولی مقایسه می‌کنیم، تا با دانستن تفاوت این دو کفش نظامی بتوانیم، انتخاب خوب و مناسبی داشته باشیم. کفش نظامی معمولی، که در زمان اعزام پسران به خدمت سربازی در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود، از جنس پلیمر بوده و بسیار سنگین وزن است. به‌طوری‌که فرد پس از استفاده در مدتی کوتاه از این پوتین، احساس خستگی و ناراحتی می‌کند. کسانی‌که از این نوع پوتین نظامی استفاده کرده‌اند، می‌دانند این کفش را فقط در مواردی توانسته‌اند استفاده کنند، که تحرک و فعالیت زیادی نداشته‌اند. سربازان پس از مدتی دچار درد زانو، مچ پا و مفاصل می‌شوند، که این مشکلات از عوارض پوشیدن همین کفش‌های سنگین و بی‌کیفیت است. اما پوتین سربازی طبی، با داشتن لایه‌های مخصوص در کفه کفش، ضربات ناشی از تحرکات سنگین را می‌گیرد و مانع از آسیب وارد شدن به مفاصل فرد می‌شود. جنس پوتین‌های طبی سربازی معمولا از چرم، چرم مصنوعی یا چرم تقویت شده است. در بخش‌های کناری آن از الیاف مصنوعی استفاده شده، که مانع از نفوذ آب به داخل پوتین می‌شود، این الیاف موجب گردش جریان هوا در کفش می‌گردد. کفش نظامی طبی، علاوه بر داشتن انعطاف‌پذیری خوب، موجب افزایش راحتی پا شده و مانع عرق کردن و بو گرفتن پای شما می‌شود. علاوه بر سربازان، ممکن است افراد دیگری به منظور کوهنوردی و طبیعت گردی، بخواهند این نوع از کفش نظامی طبی را تهیه کنند. ما انواع مدل‌های این پوتین را با توجه به کارکرد آن در شرایط مختلف به شما معرفی می‌کنیم. تا بتوانید به راحتی کفش مناسب را با بهترین جنس و کیفیت، برای شرایط ویژه‌ای که پا نیاز به محافظت دارد، برای خود یا عزیزانتان از فروشگاه معتبر ما تهیه کنید.

بررسی انواع مختلف پوتین‌های طبی سربازی

 

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟
پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟

کفش نظامی را می‎توان با توجه به شرایطی آب و هوایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، با در نظر داشتن جنبه‌های مختلف آن، دسته‌بندی کرد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • پوتین طبی مناسب دوران سربازی
  • پوتین سربازی طبی مناسب محیط‌هایی با دمای پایین و سرد
  • پوتین سربازی طبی مناسب صحرا و بیابان
  • پوتین سربازی طبی مناسب جنگل‌ها

پوتین طبی مناسب دوران سربازی و آموزش‌های نظامی

به‌طور کلی کفش نظامی طبی در گروه کفش‌های ایمنی قرار می‌گیرد. این پوتین طبی نوعی چکمه یا کفش است، که توسط نظامیان و سربازان، به‌دلیل داشتن ویژگی‌های طبی که مناسب با ستون فقرات و مفاصل است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از کفش طبی نظامی از کف، مچ و ساق پا در برابر خطرات و ناملایمات احتمالی که وقوع آن در زمان آموزش و فعالیت‌های نظامی اجتناب‌ناپذیر است، جلوگیری می‌کند، یا میزان آسیب را به حداقل می‎رساند. پوتین سربازی طبی علاوه بر محافظت از پا، حتی در زمان استفاده طولانی بسیار راحت است. این پوتین طبی نظامی جنس ضد آب بسیار خوبی دارد، همچنین در صورت خیس شدن رویه بیرونی آن، در فضای باز سریع خشک می‌شود. معمولا جنس این کفش از چرم است، در مقابل آسیب‌های وارده ناشی از آب و هوا و محیط اطراف مقاومت بالایی دارد. جنس زیره پوتین سربازی طبی از لاستیک است، شاید بپرسید که جنس لاستیک زیره، کفش را سنگین می‌کند! باید بگوییم بله، این نوع زیره در افزایش وزن کفش طبی سربازی کمی مؤثر است؛ ولی با افزایش قدرت اصطکاک، کیفیت پوتین و مقاومت سایشی آن را به‌میزان زیادی افزایش می‌دهد. این زیره کاملا از کف پا در برابر اجسام نوک تیز، خطرناک و برنده که در محیط های مختلف آموزش نظامی وجود دارد، محافظت می‌کند و استحکام بالایی دارد.

پوتین طبی مناسب محیط‌هایی با دمای پایین و سرد

این نوع از پوتین طبی سربازی در مناطق بسیار سرد، با داشتن ساختاری ضخیم‌تر و در مواردی همراه با پوشش پشمی تولید می‌شود. رنگ این کفش‌ها روشن بوده و به منظور استتار در مناطق برفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پوتین در کشور ما به‌دلیل داشتن آب و هوایی نسبتاً معتدل، در امور نظامی کمتر مورد استفاده قرار می‎گیرد. اما ممکن است برای کوهنوردی در فصل زمستان و در شرایط یخبندان، برای بعضی از افراد مناسب باشد.

پوتین سربازی طبی مناسب صحرا و بیابان

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟
پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟

این کفش نظامی برای افرادی‌که می‌خواهند بیشترین استتار را در مناطق بیابانی و صحرایی داشته باشند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پوتین طبی بسیار راحت است، استفاده طولانی مدت از این کفش منحصر بفرد سبب تعریق پا در شرایط دمایی بسیار گرم نمی‌شود، زیرا هوا در این پوتین در حال گردش است. مدل این پوتین طبی سربازی به گونه‌ایی است، که افرد می‌توانند در صحرای شنی و خاکی به راحتی پیاده روی ‌کنند و عملیات نظامی انجام دهند. هیچ‌گونه ذرات شن، سنگ ریزه یا گرد و غباری به‌داخل کفش راه پیدا نمی‌کند. این پوتین به‌دلیل داشتن زیره‌ای از جنس PU بسیار سبک و راحت است.

پوتین سربازی طبی مناسب جنگل‌ها

پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟
پوتین سربازی طبی بخرم یا نه؟

پوتین طبی جنگلی سربازی، در مواردی‌که فرد باید برای انجام عملیات نظامی به جنگل برود  بسیار مناسب است. این کفش نظامی با توجه به مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، کاملا از پا در شرایط جنگلی محافظت می‌کند. به‌دلیل داشتن انواع رنگ سبز و مشبک بودن رویه کفش جهت استتار نیز استفاده می‌شود. کفش طبی نظامی جنگلی، در نوع خود بسیار نرم، سبک و راحت است و به‌خوبی از مچ و پا محافظت می‌کند.

مدل‌های معرفی شده از کفش طبی سربازی، جزء بهترین و پرکاربردترین نوع پوتین طبی است، که برای افراد بنابر شرایط و موقعیتی که در آن فعالیت می‌کنند مناسب است. علاوه بر سربازان و نظامیان، افرد دیگری مانند کوهنوردان، افرد طبیعت‌گرد، برای محافظت از پاهای خود باید از این کفش‌های ایمنی طبی استفاده کنند. فروشگاه دانیال گستر به شکلی کاملا تخصصی، تمامی محصولات نام برده را در انواع سایز و مدل‌ها، با بهترین کیفیت با جنس چرم، مشابه چرم یا چرم تقویت شده، در اختیار مشتریان خود در هر نقطه ‎ا‌ی از کشور قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما به‌صورت آنلاین و تلفنی  از راهنمایی‌‎های آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام  ما را دنبال کنید، سپس با اطمینان کامل و خیالی آسوده، همراه با مقایسه کالای ما با محصولات مشابه در بازار، خرید خود را از این فروشگاه معتبر انجام دهید.

مواردی‌‌که در زمان انتخاب پوتین طبی برای سربازی یا استفاده در امور دیگر باید کاملا مورد توجه قرار گیرد

اولین و مهم‌ترین نکته در زمان انتخاب پوتین طبی، توجه به سایز آن است. در این موارد، توجه به مناسب بودن سایز پا و کفش اهمیتی دو چندان دارد. مناسب نبودن سایز پا و کفش با هم نمی‌تواند کاملا از پا محافظت نماید و مشکل ساز خواهد شد.

  • سربازان وظیفه به‌جز در موارد خاص نباید پوتین‌های رنگی بپوشند.
  • به هر میزان پوتین سبک‌تر باشد راحت‌تر است.
  • به حفره‌های رد کردن بند توجه کنید که راحت باشند، تا در موارد اضطراری دردسر ایجاد نکنند.

اگر از پوتین طبی برای مقاصد دیگری به‌جز سربازی می‌خواهید استفاده کنید‌:

  • برای پوتین بندهای کشی بلند تهیه کنید.
  • پوتین در قسمت ساق دارای سگک باشد بهتر است.
  • اگر به مناطقی می‌روید که مرطوب نیست و خیس نمی‌شوید، نوع پوتین زیپ‌دار بهتر است.

استفاده از پوتین سربازی طبی و مناسب برای جوانانی که به سربازی می‌روند و افرادی‌که فعالیت‌های نظامی انجام می‌دهند، به منظور حفظ سلامتی آن‌ها امری مهم و ضروری است. عدم توجه به این موضوع می‌تواند در آینده، سلامت افراد را دچار مشکل کند و هزینه‌های درمانی زیادی را برای آنان در پی داشته باشد. مهم نیست که این نوع کفش را برای فعالیت نظامی تهیه می‌کنید یا موارد دیگر. نکته مهم این است که با توجه به شرایط و در نظر گرفتن موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید، پوتین طبی مناسب را انتخاب کرده و سلامت پاهای خود را به عنوان عضوی حیاتی تضمین کنید.

 

 

.

 

 

 

 

نظرات (3)

دیار زمانی

سلام پوتین سیاه سایز 38یا 39 میخام

    راد طراح

    سلام.لطفا ثبت سفارش کنید در سایت

دیار زمانی

ارع

چت آنلاین