چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی | تیشرت تبلیغاتی

چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی

چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی | تیشرت تبلیغاتی

چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی

یکی از خاص‌ترین و جالب‌ترین، کارهای که در چندسال اخیر به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌گیرد، چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی است. با توجه به اینکه لباس و پوشاک، جزء نیازهای اساسی برای همه افراد است، چاپ تبلیغات برروی لباس رواج یافته و موفقیت قابل توجهی هم، در عرصه تبلیغات به‌دست آورده است. چاپ یا گلدوزی لگوی شما روی لباس کار، برای بسیاری از مؤسسه‌ها، شرکت‌ها، رستوران‌ها و.. می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

ایمن گستر دانیال؛ یکی از مراکز بزرگ تولید و عرضه انواع لباس ایمنی و تیشرت کار است. این تولیدی با بهره‌گیری از به‌ روزترین دستگاه‌های چاپ، انواع تبلیغات را روی تیشرت‌های سفارشی برای تبلیغات انجام می‌دهد. چاپ روی تیشرت تبلیغاتی، به‎‌وسیله چاپ سابلمیشن و سیلک اسکرین انجام می‌گیرد. هراندازه جنس لباس تبلیغاتی بهتر و مرغوب‌تر باشد؛ چاپ روی آن سخت‌تر بوده و نیازمند دستگاه‌های مجهزتری می‌باشد. خوشبختانه ما در ایمن گستر دانیال، با داشتن سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و با تجربه، می‌توانیم متن، لوگو و پیام‌های تبلیغاتی شما را برروی انواع تیشرت کار، به بهترین شکل ممکن چاپ کنیم.

چرا چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی اهمیت دارد؟

لباس و پوششی که افراد بر تن دارند، اولین چیزی است که در برخورد با دیگران نظر ما را جلب می‌کند. بنابراین یکی از راه‌کارهای مهم برای انتخاب یک کالای تبلیغاتی، کاربردی بودن و در معرض دید بودن آن است. استفاده از  لباس و تیشرت کار می‌تواند، بهترین گزینه برای این امر باشد. با استفاده از تیشرت تبلیغاتی، می‌توان کسب و کار و برند خود را تبلیغات کرده و آن را به دیگران هدیه بدهید و از این طریق بازاریابی هم انجام دهید. کارمندان و کارکنان یک شرکت، با پوشیدن تیشرت کار که روی آن شعار، لوگو، نام تجاری و.. چاپ شده در جلسات، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها علاوه بر یکدست شدن و متحدالشکل بودن آن‌ها که زیبایی و نظم خاصی را به‌کار می‌دهد. متحدالشکل بودن کارکنان یک سازمان یا شرکت و..بسیار با ارزش بوده و برروی دیدگاه دیگران در مورد کار شما تأثیرگذار است.

جنس و طرح تیشرت‌های تبلیغاتی

چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی
چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی

تیشرت کار را با توجه به نوع کارایی که دارد در سایز، رنگ و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. جنس این تیشرت‌ها را از الیافی مانند پلی‌ استر پنبه، نخ پنبه جودون، اسپان، ملانژ تولید می‌کنند. شکل این لباس کار به‌صورت، بدون آستین، آستین‌دار، یقه‌دار، دکمه‌دار، طراحی و دوخته می‌شود. تیشرت تبلیغاتی، دارای مدل‌های مختلفی  هستند و می‌توان بر روی آن‌ها، انواع تبلیغات را چاپ و گلدوزی نمود:

  • تیشرت مردانه و زنانه
  • تیشرت یقه گرد، یقه هفت، یقه‎‌دار، یقه دیپلمات
  • تیشرت سه دکمه

مزایای چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی

  • اولین مزیت، استفاده از چاپ برند و تبلیغات برروی تیشرت کار، قابل دید بودن است. انجام تبلیغات روی لباس همیشه آن را در معرض دید دیگران قرار می‌دهد.
  • تیشرت کار، به‌دلیل ساده بودن و نداشتن جیب فضای بیشتری برای تبلیغات دارد. این ویژگی موجب بهتر دیده شدن تبلیغ و برند کاری شما شود.
  • تیشرت‌های تبلیغاتی به‌دلیل کم هزینه بودن، معمولاً در هر نوع کسب و کاری و با هر بودجه‌ای می‌تواند از آن استفاده کند. سازمان‌ها و شرکت‌ها از این تیشرت می‌توانند به عنوان هدیه تبلیغی استفاده کنند، که  بسیار مؤثر خواهد بود.
  • چاپ لوگو، برند و شعار تبلیغاتی در جلوی تیشرت کار، موجب جلب توجه و بالا بردن دقت نظر دیگران نسبت به آن می‌شود.
  • تیشرت از جمله پوشاکی است، که برای خانم و آقا کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیشرت تبلیغاتی را می‌توان بدون در نظر گرفتن جنسیت مخاطب به آن‌ها هدیه داد و مطمئن بود برای هر فردی با هر سن و جنسی کارایی خواهد داشت و قابل استفاده است.

ویژگی‌های یک تیشرت کار مناسب برای چاپ برند روی آن

 

چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی
چاپ برند روی تیشرت تبلیغاتی

امروزه تحرک و راحتی لباس روی بدن، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های است که برای تمامی لباس‌های کار، از جمله تیشرت تبلیغاتی کارکنان یک مرکز یا سازمان و.. در نظر گرفته می‌شود. افراد نیاز دارند که در محل کار خود پوششی راحت و مناسب داشته باشند. لباس کار معمولاً طوری طراحی می‌شود، افراد به خوبی بتوانند هنگام پوشیدن آن، کارهای خود را انجام دهند. تیشرت کار باید منعطف، مقاوم و قابلیت شستشوی زیاد داشته باشد. افراد به راحتی آن را بپوشند و از تن خارج نمایند. نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد، که در این صورت زیبایی آن به چشم نمی‌آید و مثل یک لباس معمولی جلوه می‌کند. علاوه بر موارد گفته شده، باید توجه داشت که تیشرت تبلیغاتی را از کدام فروشگاه یا تولیدی تهیه می‌کنیم، زیرا این امر خود تضمین کننده، کیفیت لباس کار خواهد بود. تیشرت‌های کم کیفیت؛ معمولاً زود زیبایی خود را در تن از دست می‌دهند و در اصطلاح سریع کهنه می‌شوند. چاپ تبلیغات برروی تیشرت با جنس نامرغوب، اگر به‌صورت گلدوزی شده باشد، سریع اطراف آن حالت سوراخ شده و پارگی به خود می‌گیرد. اگر چاپی باشد، به‌صورت نصف و نیمه به مرور زمان کنده شده و از بین می‌رود، که ظاهری نا زیبا به تیشرت کار می‌دهد.

تیشرت تبلیغاتی جودون

یکی از انواع تیشرت‌های کار؛ که بسیار پرطرفدار است، تیشرت جودون نام دارد. این تیشرت دارای پارچه‌ای با حالت بافت روزنه‌ای، دون دون بوده و مدل آن یقه‌دار است. تیشرت جودون، بسیار مورد استقبال شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف قرار گرفته است. جنس این لباس کار، از پنبه پلی استر و پنبه صد در صد است و در انواع رنگ‌ها تولید می‌شود. این تیشرت همواره به عنوان یک لباس کار شیک شناخته شده است و به همین دلیل بسیار مورد استقبال قشر جوان و مورد پسند افراد شیک پوش است. تیشرت جودون، علاوه بر زیبایی، خوش تن بودن، بسیار با کیفیت بوده و جنس خوبی دارد. علاوه بر لباس کار، از این تشرت به عنوان لباس اسپرت هم استفاده می‌شود. انواع تبلیغات و چاپ برند، شعار تبلیغاتی و… به شکل سیلک یا گلدوزی می‌توان روی تیشرت جودون انجام داد. این تیشرت دکمه‌دار است می‌توان تبلیغات را روی سینه، یقه و یا با خطی درشت در پشت آن انجام شود. در صورت تمایل می‌توان، یقه این تیشرت تبلیغاتی را با رنگ‌های مختلفی سفارش داد.

کارگاه تولیدی ایمن گستر دانیال؛ که به‌صورت تخصصی به تولید انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی فعالیت می‌کند. این مجموعه؛ با استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه‌های پیشرفته، همواره تولیدات ایمنی و انواع لباس کار خود را، در تا حد استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند. لباس و کالاهای ایمنی تولید شده این کارگاه، به‌صورت کلی و جزئی و به‌دنبال قبول همکاری و انواع سفارشات از اداره‌ها و سازمان‌های مختلف به فروش می‌رسد. این بازرگانی، در طول سال‌های کاری خود توانسته است، به سلیقه‌های زیادی پاسخ داده و در جهت رضایت‌مندی مشتریان خود گام بردارد. شما می‌توانید، انواع تبلیغات روی تیشرت را به ما بسپارید، تا به بهترین نحو و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته اینکار را انجام دهیم. امیدواریم بتوانیم با کمک هم و با انتخابی صحیح و هوشمندانه، در جهت افزایش ایمنی و زیبایی محیط‌های کاری مختلف و انجام تبلیغات، به بهترین و زیباترین شیوه گام برداریم. شما می‌توانید به‌صورت حضوری و یا با استفاده از وب سایت و پیج اینستاگرامی این مجموعه، از تمامی محصولات و کالاهای تولیدی ما همراه با قیمت آن‌ها دیدن فرمایید. در صورت تماس با شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، کارشناسان با تجربه ما آماده هستند، تا به تمامی سؤالات شما پاسخ داده به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

 

 

چت آنلاین