تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها

تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها

تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها

تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها

شرکتها و نهادهایی زیادی، بنابر دلایل مختلف از جمله، نظم و آراستگی کارکنان، از تیشرت کار استفاده می‌کنند.  فروشگاه ایمن گستر دانیال، یک مرکز معتبر خرید تیشرت ارزان برای سازمانها و کارخانه ها است که، انواع لباس کار تابستانی مانند لباس کار زنانه، لباس کار مردانه، تیشرت کار، تی شرت تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی یقه دار، تیشرت جودون، تیشرت جودون پسرانه و.. را به‌صورت کلی و جزئی در انواع رنگ‌های متنوع و مدل‌های یقه جذاب و شیک، تولید کرده و به فروش می‌رساند. خوشبختانه تیشرت‌های کار تولید شده در این مجموعه، از بهترین پارچه جودون و با کمک یک تیم طراحی و دوخت حرفه‌ای و با استفاده دستگاه‌های پیشرفته، تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

اهمیت استفاده از لباس کار

 

تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها
تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها

لباس‌های کار به عنوان پوششی محافظتی، بنابر شرایط مختلف آب و هوای که فرد در آنجا کار می‌کند، انتخاب می‌شود. بعضی از لباس‌های کار، رطوبت و عایق در برابر برق هستند، که از جنس خاصی تولید می‌شوند و می‌توانند از بدن در برابر برق گرفتگی و رطوبت محافظت کنند. البته در شرایط خاص کاری، علاوه بر لباس مخصوص باید از کلاه، دستکش، کفش و عینک ایمنی هم استفاده شود. لباس کار در انواع مختلف یک تیکه، دو تیکه و سرهمی یا یکسره طراحی و تولید می‌شود. تیشرت کار، یکی از متداول‌ترین لباس‌های کار است، که در بسیاری از مشاغل همچون کار در شرکت‌ها، کارخانه‌ ها، رستوران، فروشگاه و.. از این تی شرت استفاده می‌شود.

تیشرت کار جودون

تی شرت جودون، یکی از انواع لباس کار است، که به دلیل نوع پارچه خاصی که در تولید آن استفاده می‌شود، و حالت لوزی لوزی و دون دون دارد، به آن جودون می‌گویند. پارچه جودون را از الیاف مختلفی مانند ویسکوز، پلیمر، کتان، پنبه و یا ترکیبی از هر کدام از اینها تولید می‌شود. بهترین و مرغوب‌ترین جنس پارچه جودن، برای تیشرت کار پارچه‌ای است، که درصد پنبه آن بیشتر باشد. این پارچه به دلیل منافذ ریزی که در آن وجود دارد، گردش هوا در آن به راحتی انجام می‌شود و بسیار خنک و راحت است، در برابر شستشو رنگ ثابتی دارد و با دوام است. سازمانها، کارخانه ها و نهادهای مختلف، برای شناسایی کارکنان خود با سایر افراد و به منظور متحد الشکل کردن آنها، در محیط کار از این تی شرت استفاده می‌کنند. در واقع پوشیدن تیشرت کار، علاوه بر ایجاد یک فضای منظم و زیبا، آراستگی و ترتیب خاصی را به محیط می‌دهد، که باعث افزایش اعتبار محیط کار در نزد مشتریان می‌شود.

انواع تیشرت جودون

محبوبیتی که انواع تیشرت‌های جودون، در محیط‌های مختلف کاری کسب کرده‌اند، موجب شده که مراکز تولیدی زیادی، در انواع برندهای مختلف، اقدام به تولید تیشرت جودون در مدل‌های مختلف نمایند. در حال حاضر انواع تی شرت جودون، به‌صورت یقه دار، بدون یقه و با مدل‌های یقه گرد، یقه هفت، یقه دیپلمات و.. در رنگ‌های زیبا و متنوع تولید می‌شوند. تیشرت جودون فقط یک لباس کار نیست، بلکه به عنوان یک لباس اسپرت، به دلیل جنس خوب و راحتی که دارد، پوشیده می‌شود که به آن تیشرت جودون پسرانه می‌گویند.

در میان مدل‌های مختلف این نوع از تی شرت، معمولاً تیشرت جودون سه دکمه یقه دار، به‌خاطر شکل و حالت رسمی که به فرد می‌دهد، بیشتر به عنوان تیشرت کار استفاده می‌شود. البته این شرت با چاپ انواع برند، لگو و پیام‌های تبلیغاتی، برروی آن، یک تیشرت تبلیغاتی هم محسوب می‌شود. صاحبان مشاغل، برای انجام تبلیغات در مورد کسب و کار و تجارت خود، پیام‌های تبلیغی مورد نظر خود را، برروی فضای خای که در سینه، یقه و پشت تیشرت وجود دارد چاپ می‌کنند. تی شرتی برای کار مناسب است، که حداقل میزان پلی استر در تولید آن به‌کار رفته باشد. در واقع باید در تولید لباس کار، از هیچ نوع مواد اشتعال‌زا استفاده نشود، که پارچه جودون مرغوب و با کیفیت این ویژگی را دارد.

نکات مهمی که در هنگام تهیه تیشرت کار باید به آنها توجه کرد

متناسب بودن اندازه تیشرت با سایز افراد

تناسب لباس کار با اندازه فرد، یک نکته بسیار مهم است، زیرا در صورت تنگ یا خیلی گشاد بودن لباس، علاوه بر داشتن ظاهری نازیبا موجب می‌شود، فرد احساس راحتی نکند و نتواند فعالیت خود را به خوبی انجام دهد. طراحان و تولید کنندگان، انواع تیشرت را در سایزهای مختلف تولید می‌کنند. تنگ بودن لباس موجب می‌شود، درزهای تی شرت سریع باز شود.

سعی کنید به رنگ تی شرت و نحوه دوخت آن توجه داشته باشید

 

تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها
تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها

لباس کار نباید دارای درز یا در رفتگی باشد و دوخت‌ها و برش‌ها باید منظم و بدون هیچ مشکلی باشند، زیرا نامنظمی در دوخت و یا داشتن دوخت‌های شل و کم دوام، نشان از بی‌کیفیتی تیشرت است. محل دوخت‌ها باید ریز و منظم و حداقل به‌صورت دو دوخت باشد. همچنین تیشرتی که رنگ آن کدر باشد، و شفافیت لازم یک لباس نو را نداشته باشد، نشان دهنده استفاده از الیاف بی‌کیفیت، در تولید پارچه تی شرت است. داشتن هر گونه پارگی یا زدگی در تیشرت کار موجب می‌شود، در حین کار خطراتی را برای فرد به‌وجود بیاورد.

اهمیت نظافت و پاکیزگی لباس کار

خوشبختانه تیشرت کار مرغوب، به دلیل جنس با کیفیتی که دارند، به راحتی و سریع می‌توان، آنها با شستشوی مناسب تمیز کرد، بدون اینکه به الیاف و پارچه تیشرت آسیب وارد شود و آن را رنگ و رو رفته کند. تمیز بودن لباس کار، یکی از عوامل مهم در جذب مشتری و نشان دادن توجه شما به پاکیزگی محل کار است، که از دید مشتریان پوشیده نمی‌ماند. سعی کنید تیشرت کار را با دست بشوئید و در هنگام شستشو از آب معتدل که داغ نیست، به همراه مواد شوینده بدون کلر استفاده کنید. از مایع‌های مخصوص شستن لباس‌های رنگی و مایع مخصوص لباس مشکی، با توجه به رنگ تیشرت خود استفاده کنید.

ایمن گستر دانیال یک مرکز خرید معتبر تیشرت کار ارزان در تهران

 

تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها
تیشرت کار ارزان برای سازمانها و کارخانه ها

ایمن گستر دانیال، یک فروشگاه معتبر در تهران است؛ که سال‌ها در دو شعبه انواع محصولات و تجهیزات ایمنی تولید شده خود را عرضه می‌نماید. این فروشگاه تولیدی لباس کار، به عنوان یک مرکز پخش لباس کار، لباس‌های زیادی را تولید کرده، که بهترین و شناخته شده ترین این تولیدات شامل:

  • تیشرت جودون یقه دار
  • تیشرت تبلیغاتی یقه دار
  • لباس کار آشپزی فروشگاه دانیال
  • لباس کار زمستانی فروشگاه دانیال
  • لباس کار شیمیایی فروشگاه دانیال
  • لباس کار صنعتی فروشگاه دانیال و…

ایمن گستر دانیال، بهترین تولید کننده لباس کار مردانه و لباس کار زنانه است، که محصولات خود را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه، به‌دست مشتریان می‌رساند، همین امر باعث شده که قیمت تیشرت کار و انواع تجهیزات ایمنی تولید شده، در مقایسه با محصولات مشابه در بازار بسیار منصفانه‌تر و مناسب‌تر باشد.

ایمن گستر یک فروشگاه لباس کار آنلاین در تهران

در صورتی که به هر دلیل نتوانستید، به فروشگاه‌های ما در تهران مراجعه کنید، ایمن گستر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده، تا از طریق مراجعه به وب سایت و پیج اینستاگرامی این مجموعه، و با دیدن انواع محصولات همراه با قیمت آنها، خرید خود را به‌صورت آنلاین و تلفنی انجام دهید. انواع تیشرت کار با طرح و رنگ‌های متنوع با کیفیت بسیار عالی و مرغوب، به‌صورت کلی و جزئی به فروش می‌رسد، که می‌توان با مقایسه قیمت و کیفیت این تولیدات با محصولات مشابه در بازار، تفاوت را به خوبی احساس کنید و با خیالی آسوده از خریدی مناسب و ارزان در ایمن گستر بهره‌مند شوید.



مقالات مرتبط:

تولیدی تیشرت جودون در تهران

ویژگی تیشرت کارگری در فصل گرما

تیشرت کار ارزان برای سازمانها

۶ ایده بدرد بخور برای تیشرت تبلیغاتی



 

چت آنلاین